هدف بلوپوینت گیمز ساخت عناوینی با کیفیت بهترین بازی سال است
بر اساس توضیحات جدید ارائه شده در بخش آگهی شغلی وبسایت بلوپوینت گیمز، این استودیو قصد دارد عناوینی با کیفیت «بهترین بازی سال» ارائه دهد.
بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) برای رسیدن به اهداف خود، برای چندین موقعیت شغلی از طراح مبارزات گرفته تا مهندسان گرافیک و آرتیست ارشد نورپردازی، افراد خبره و مجرب را استخدام میکند.
بر اساس آگهی شغلی منتشر شده، بلوپوینت در ابتدای هر درخواست به وضوح متذکر شده است که هدف اصلی توسعهی آثاری با کیفیت بهترین بازی سال است. همچنین آنها به دنبال افراد حرفهای و مجربی هستند که سالهای در سطوح بالا به ساخت بازیهای ویدیویی پرداختهاند. در قسمت استخدام نوشته شده است:
بلوپوینت گیمز کار روی محتوای اورجینال را آغاز کرده و به دنبال استعدادهای هدایتکننده و با ذوق است تا به این تیم برای ساخت عناوینی با کیفیت بهترین بازی سال (Game of The Year) ملحق شوند. تیم ما برای توسعه بازسازی Uncharted: The Nathan Drake Collection و ریمیک Shadow of the Colossus معروف است. ما به تازگی روی بازی زمان عرضهی پلی استیشن ۵ یعنی Demon’s Souls Remake نیز کار کردهایم.
اگرچه اخیراََ آنها تنها به پروژهای جدید و اورجینال اشاره کردهاند، اما گزارشاتی وجود دارد که بازسازیای از یک فرنچایز مشهور توسط استودیو مراحل ساخت را طی میکند. گمانهزنیها حاکی از آن هستند که Bloodborne Remastered در دست توسعه قرار دارد.
همچنین بر اساس صحبتهای منبعی به نام کالین موریارتی (Colin Moriarty)، احتمالاََ تیم بلوپوینت پس از Bloodborne Remastered قصد دارد ادامهی این عنوان را توسعه دهد. منبع دیگری با نام Milie A که جدیداََ سابقهی خوبی از خود بر جای گذاشته است، در جواب به توییت کالین موریارتی تنها یک چشمک فرستاد. به نظر میرسد که او نیز اطلاعات مشابهی را شنیده است.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا تیم بلوپوینت گیمز پتانسیل ساخت اثری در سطح بهترین بازیهای سال را دارد؟
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
واقعا منتظرم ببینم بعد این بازسازیهای خفن، چ ایدهای برای این “پروژه جدید و اورجینال” دارن…
ویلی ویلی اینا فیقیط ۷۰ نیفیرن 😒
اندازه Firesprite اگهی میدن ویلی هینوز ۷۰ نیفیرن 😒
این چه طرز صحبت کردنه مثلا دکتری تو ….
🤫😁
دکتر حقیر هم داریم پس😄
وقتی بری زیر دست سونی باید بهترین هارو بسازی 👌
من نمیدونم چرا عادت داری همه چیزو فرو کنی تو اسم سونی – موفقیت این استودیو هیچ ربطی به سونی نداشته هیچ وقت ، در همین حد مضحکه که من بیام موفقیت و شکست بازیای بتسدا رو ربط بدم به مایکرو! اینا فقط رفتن استودیو رو خریدن ، همین! یعنی تا قبلش آشغال ساز بود؟ ربمیک شادو آف کلاسوس آشغال بود یا دیمن سولز با متا ۹۳؟ حالا یه دفعه رفت زیر دست سونی آدم شد؟؟؟ بابا دست بردارید از برند بازی ، خودتونو مسخره ملت نکنید اینقدر – این استودیو از ساعت اول تأسیسش شاهکار میساخته و حالا هم اگه سونی مثه Japan Studio گند نزنه بهش کار دیگه ای نمیکنه – یه مشت بچه تو رو به قرآن…
داداش نیرو و بودجه و امکاناتی که برای ساخت بازی های قبلی داشتن از آسمون نازل شده بهشون؟ یا یک نیروی فرا طبیعی بهشون داده؟
سونی دیگه نیازی به ژاپن استدیو نداشت مثل ردی ات داون براش یه برنامه جدید چید
شما اول قبل کامنت دادن فککن تا خودت مسخره نشی لازم نکرده توی اکس فن بقیه رو مسخره کنی برند زده
از کامنتت خیلی هم تابلو هست بچه کیه به قرآن
استدیو از اول تاسیس زیر سایه سونی بوده
ببین هنوز بازی نساخته چه فشاری روشونه وای به حال اینکه بسازه
بله این سونی بود که با مدیریت درست کازو هیرای افسانه ای با جذب و مدیریت و از همه مهمتر نظارت کیفی سونی اینترتینمنت به چنین جایگاهی دست پیدا کرد این سونی بود که با شناختن و کشف استعداد درونی ناتی داگ اونو از یه بازیساز درجه دو که صرقا crash bandicate , jack and dexer می ساخت به ساخت انچارتد و لست اف اس رساند یا گوریلا گیمز که با حمایت سونی و جمع اوری کمک بقیه استودیو ها به گوریلا گیمز شاهکار هورایزون زیرو دوون را ساخت . بله بلوپوینت نیز از همون ابتدای راه حمایت مالی و فنی سونی رو داشت مثلا همون بازی دیمون سولز هزینه سنگینی داشت و فکر کردی یه استودیو هفتاد نفره میتونه هندل کنه این هزینه رو ؟ به علاوه تجهیزات و حمایت استودیو xdev سونی در زمینه نظارت کیفی و فنی رو از یاد نبریم و اینکه sony image works هم در اینکه گرافیک بازی هم سو با قدرت پلی استیشن فایو باشد هم وجود داشت . اینا از اول شاهکار می ساختند چون سونی از اول باهاشون بود . نکته دوم اینه که سونی فقط پلی استیشن نیست بلکه مجموعه بسیار بزرگی از سرگرمی ها است نظیر فیلم ،سریال ، انیمه ، موسیقی و در همه انها سرامد است این نشان می دهد که نوع دیدگاه سونی خیلی اینده نگرانه تر از ان است که استودیو را صرفا همینجوری خریده باشد نمونش اینسامیناک که بیست سال زیر چتر حمایتی سونی بود ولی در کدام یک از خریدهای مایکروسافت این مقدار همکاری مشترک وجود داشتند ؟
آره بخدا یه مشت بچه ریختن اینجا . اینا نمیدونن که بازیهای قبلی این استودیو با سرمایه گذاری و تحت نظارت مایکروسافت اون شاهکارها رو تحویل میداد .
استاد بازیهای قبلی این استودیو در دو نسل گذشته همه تحت نظر سونی و با سرمایه سونی ساخته شدن . تنها چیزی که تغییر کرده مالکیت استودیو هست
چرا سوختی حالا؟ حیفه پروفت
راستی برای مراسم گیم آواردز امسال، دیمنز سولز ریمیک هستش با متای ۹۲(با ۱۰۰ تا نمره). ۲۰ تا از نمراتش ۱۰ از ۱۰ هستن😬
خیلی خوش ساخته.
امیدوارم بتونه بهترین گیم سال بشه توی مراسم!!
بنظرم نباید یه ریمیک بازی سال بشه
فکر نکنم ریمیک ها رو شرکت بدن
Resident evil 2 remake
دیمن سولز مربوط به TGA 2020 بود
خیر دیمنز سولز جزو همان بازیهای سال قبل بود و قبل از تاریخ کات آف قرار گرفته بود اما انتخابش نکردند. جزو بازیهای امسال نیست.
آنچارتد ۵ رو بسازن
دیمون سولز رو هم استودیویه دیگه ای ساخته بود. ناتی داگ میتونه فارغ از آنچارتد آی پی جدیدی بسازه حیفه استعدادهای این استودیو فقط صرف آنچارتد و لست بشه
دوست عزیز خودت میگی آنچارتد ۵ رو بدن بلوپوینت بسازه باز حرف خودتو نقض میکنی دیمون سولز آیپی جدید نبوده که بلوپوینت بیاد از نو بسازه فقط ریمیکش کرده هیچوقت نمیاد آنچارتد ۵ بیاد بدن این شرکت بسازه
آنچارتد فرمولش تعریف شده است و بلوپوینت به راحتی از پسش برمیاد. ریمیک دیمون سولز همچین کار راحتی نبوده که شما فکرش رو میکنی ساخت ریمیک این بازی از ساخت آنچارتد ۵ سختر بوده
دوست عزیز آخه ببین حرفت مثل این میمونه که گاد آف وار رنگناروک رو بدن ساکرپانچ بسازه حرفت منطقی نیست چرا سونی باید ریسک کنه بیاد آنچارتد ۵ رو بده بلوپوینت بسازه مگه ناتی داگ خودش چلاقه اونقدارم که فکرمیکنی کار راحتی نیست که میگی آنچارتد فرمولش تعریف شدس این استدیو تا الان کارش ریمستر کردن ریمیک کردن بوده لقمه آماده دادن دستشون رنگ و لعاب بدن نه اینکه بیان یک انحصاری مثل آنچارتد رو شماره جدیدش رو بدن بسازه توروخدا بابت حرفایی که میزنین قبلش فکرکنین ببینین منطقیه اصلا یا نه
نه اتفاقا نقطه قوت ریمیک دیمون سولز به گواه کارشناسها حفظ جادویه بازی بوده که فقط تو آثار فرام سافتور وجود داره و نه تنها لذتش کمتر نشده که حتی نسبت به بازی اصلی حتی پررنگ تر هم شده. حالا بلوپوینت با بازیهایی که در آینده میسازه و جوایزی که خواهد گرفت ثابت خواهد کرد که چقدر توانمند هست
راجع به اینکه بلوپوینت شرکت توانمندی هست شکی نیست همین الانم رو یه آیپی جدید کار میکنن اما حرف شما این بود که بیان آنچارتد ۵ رو بدن این شرکت بسازه هیچوقت سونی نمیاد همچین کاری بکنه ناتی داگ هم داره به خوبی از پس این آیپی برمیاد من نمیدونم مشکل شما چیه دیگه
Uncharted رو باید خود Naughty Dog بسازه
من بیشتر دوست دارم Bluepoint Games بازی جدید خودشون رو بسازن
شاید باورتون نشه ولی من فکر نمیکنم ساکرپانچ یا اینسامنیاک یا گوریلا یا…. بتونن ناتی داگ ۲ بشن!
سانتا مونیکا که اصا فازش فرق داره!
من فکر میکنم ناتی داگ ۲ فقط و فقط بلوپوینته!
در ضمن رئیس استودیو بلوپوینت مصاحبه کرد
ازش پرسیدن آیا آیپی جدید شما از آیپیییییه؟؟(منظورشون دنباله معنویییه آیا یا نه؟؟؟)
که گفت نه کلا جدیده!!
در نتیجه اون دنباله معنوی بلادبورن رو فرام سافتور میسازه نه بلوپوینت!
چون بلاد ۲ رو که دیگه فکر نکنم بسازن
و بازم میگم فکر نکنم ریمستر بلادبورن رو داده باشن این استودیو!
چون فکر میکنم همزمان با ریمستر شدن برای pc هم میاد!
دیگه فک کنم احتمالا دادنش به همون نیکسز
باورمون نمیشه اصلا
سونی عناوین قدیمی بسیار خوبی داره که میشه ریمیک کرد
ولی دوس دارم ببینم اینا که با ریمیک کردن مشهور شدن، آیا میتونن به همون اندازه در ساخت یک عنوان کاملا جدید نیز موفق باشن؟؟
👌🌺🍺🍺 در انتظار ریمیک های شاهکار بعدی و به سهم خودم تماشا از یوتیوب 😁
تیترو خوندی؟
ای پی جدیده نه ریمیک
اصلا کافیه یه استدیو بالا سرش سونی باشه همشون شاخ میشن و ۱۸۰ درجه فرق میکنن
هدف خیلی بزرگیه
مطمئنا ایده های خیلی بزرگی در سر دارن که میخوان عملیشون کنن. امیدوارم موفق بشن
چرا همه میخوان یه شبه بشن استودیو بزرگ😐
بد نیستا ولی ایکاش اینجور چیزا واسشون زیاد مهم نباشه…
ای کاش بزنن ۲ و god of war 1 رو ریمیک کنن ولی الان ریمیک آنچارتد گلدن ابیس بهترین گزینست👍
انگار هدف بقیه استودیوها ساخت عناوینی با کیفیت بدترین بازیه ساله…
خب همه ی استودیوها که حداقل یه بازی با متای بالای ۹۰ نساختن که بعدش بخوان خیز بردارن واسه گوتی.
مثل اب خوردن براش بازی هایی که میسازه راحت بالا ۹۰ هستن تازه بازسازیی هایی که همه میدونن منتقدا چقدر بد نمره میدن به ریمیک و ریمستر و بازسازی کلی حالا بازی خودشون باشه که صد در صد شانس بازی سال داره
یکی از بهترین خریدای سونی 👌
صبر ندارم ببینم بازی اورجینالشون چیه
امیدوارم اگه Bloodborne 2 قراره ساخته بشه بدن به خود میازاکی بسازه
دوست دارم از Bluepoint Games یه IP اورجینال و جدید ببینم
به نظرم پتانسیل های زیادی دارن
خوشم میاد استودیو های سونی همیشه کیفیت رو اول قرار میدن دمشون گرم
نمیگن بقیه بد هستنا میگم نسبتا بهترن
بهترین بازی سال😂😂😂
هنوز نیومده میخوای چیکار کنی😂😂😂
میخوان تو رو فشاری کنن که بعد همینطوری که از کریتوس فشار خوردی و عکس پروفایلت شده عکس بازی بعدیشون هم که گوتی شد بشه عکس پروفایلت 😋
میگه اوریجینال ینی یه آی پی جدید
ریمستر بلدبورن چ ربطی ب اوریجینال داره
۱- طبق شایعات یک بازی اورجینال یک بازسازی در دست ساخت دارن.
۲- هیچوقت نگفتن روی یک IP جدید کار میکنن، منظورشون از محتوای اورجینال این بوده که پروژه ریمیک و بازسازی نیست، بلکه خودشون دارن میسازن مثلا نسخه جدید Bloodborne یا آنچارتد یا هر چی. مشخص نکردن که این محتوای اورجینال از IP قدیمی هستش یا قصد دارن یه IP جدید خلق کنن.
http://www.upsara.com/images/f180954_.png
امیدوارم IP جدیدت هر چی که هست ی باز متفاوت مثل لست و آنچارتد باشه که شاهکار بشه
واقعا امیدوارم بازی خو.ب موفقی عرضه کنن . ولی نظرم نباید انتظار هار بیش از اندازه بالا ببرن چون هم واسه خودشون سخت میشه هم گیمرا به هر حال ارزوی یه بازی عالی رو ازشون دارم