شایعه: بازسازی و ادامه Bloodborne توسط بلوپوینت ساخته می‌شود
شایعه: بازسازی و ادامه Bloodborne توسط بلوپوینت ساخته می‌شود
شایعه: بازسازی و ادامه Bloodborne توسط بلوپوینت ساخته می‌شود
شایعه: بازسازی و ادامه Bloodborne توسط بلوپوینت ساخته می‌شود

شایعه: ریمستر و ادامه Bloodborne توسط بلوپوینت ساخته می‌شود

محمد حسین کریمی
۱۶:۰۷ ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
شایعه: بازسازی و ادامه Bloodborne توسط بلوپوینت ساخته می‌شود

در چند روز گذشته، پس از خریداری شدن بلوپوینت گیمز شایعه‌های مختلفی وجود دارد که این استودیو روی پروژه‌ یا پروژه‌هایی مرتبط با Bloodborne کار می‌کند.

در چند روز گذشته، منابع داخلی مختلفی به توسعه‌ی پروژه‌ای از Bloodborne توسط بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) اشاره داشته‌اند. در ابتدا بر اساس صحبت‌های کالین موریارتی (Colin Moriarty) تصور می‌شد که بلوپوینت روی ریمیکی از این عنوان کار می‌کند، اما وی در دیسکورد اعلام کرد که این پروژه یک بازسازی یا ریمستر خواهد بود.

موریارتی در ادامه متذکر شد که احتمالاََ تیم بلوپوینت در حال حاضر روی Bloodborne Remastered کار می‌کند و بعد از آن قصد دارند ادامه‌ی این بازی را توسعه دهند. منبع دیگری با نام Milie A که جدیداََ سابقه‌ی خوبی از خود بر جای گذاشته است، در جواب به توییت کالین موریارتی تنها یک چشمک فرستاد. به نظر می‌رسد که او نیز اطلاعات مشابهی را شنیده است.

به سرعت شایعه‌ی مربوط به ریمیک Bloodborne کمرنگ و محو شد. حالا به نظر می‌رسد که منابع داخلی مختلف پیرامون بازسازی عنوان اول و توسعه‌ی نسخه‌ی دوم توسط بلوپوینت گیمز اشتراک نظر دارند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: بازسازی و ادامه Bloodborne توسط بلوپوینت ساخته می‌شود
شایعه: بازسازی و ادامه Bloodborne توسط بلوپوینت ساخته می‌شود
شایعه: بازسازی و ادامه Bloodborne توسط بلوپوینت ساخته می‌شود
شایعه: بازسازی و ادامه Bloodborne توسط بلوپوینت ساخته می‌شود
شایعه: بازسازی و ادامه Bloodborne توسط بلوپوینت ساخته می‌شود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • AmirAgha گفت:

      والا تا الان همه شایعه ها غلط بوده بنظرم
      اون آقا اومد گفت که قرار بازی بعدی استودیو بلوپوینت در حد spiderman مایلز باشه
      با اینکه خود استودیو بلوپوینت اعلام کرد بازی بعدی ما جاه طلبانه ترین بازی و بنچ مارک نسل نهم خواهد بود!
      پس شایعه اون آقا کلا رد!!!(milie A)
      من فکر نمیکنم بلادبورن رو استودیو بلوپوینت ریمستر کنه!
      بلادبورنو میدن استودیو نیکسز سافتور که هم برایpcبدنش هم ریمستر شه
      البته استودیو نیکسز چون جدید خریداری شده فک نکنم تو این کار باشه!
      و شایعات ریمستر بلادبورن هم خیلیییی قبلتر از اینام بود!
      ینی زمانی که تازه میخاست دیمن سولز ریمیک معرفی شه اون زمان شایعاتش بود!
      من فکر نمیکنم این شایعات درست باشه!
      تا اینسایدری معتبری حرف نزنه نمیتونم باور کنم!
      ولی اینو بدونین هیچچچ وقت بلادبورن ۲ ساخته نخواهد شد
      یه چیزی مثل اسپین آف خواهند ساخت براش
      یا یه چیزی مثل دنباله معنوی
      ولی بلاد ۲ ابدا ساخته نمیشه!
      اینو مطمئنم
      اصا بلاد ۲ لازم نیست ساخته شه

  • darkwarrior گفت:

    بفرما دیدید گفتم
    بلوپوینت با ریمیک دیمن سولز ثابت کرد خودشو
    میازاکی هم با بلوپوینت درکنارهم توسعه میدن و یکبار دیگه شاهکاری به اسم بلادبورن رو تکرار میکنن

  • ragnaros گفت:

    ادامه بازی ، بدون مغز متفکر سازنده اصلی !؟
    تازه اونم توسط یه شرکت غربی ، نه حتی تو ژاپن
    جالبه

    • ALI_BABA گفت:

      من چقدر گفتم میازاکی دیگه انحصاری نمیسازه یه عده سریع گارد میگرفتن بیا اینم خبرش خوب چکاریه بدین سازنده خودش ادامش رو بسازه ایا دلیلی جز این داره که میازاکی قبول نمیکنه این کار مثل این میمونه که لست ۳ که مغز متفکرش دراکمن هست رو بدن سازنده روح تسوشیما بسازه ایا این کار مسخره نیست

      • میازاکی کاره‌ای نیست، این که با کدام ناشر (باندای، اکتیویژن یا سونی و مایکروسافت) همکاری کنن بیشتر مربوط به بحث مالی و هیئت مدیره کادوکاوا هستش تا شخص میازاکی وگرنه میازاکی وظیفه طراحی هنری یک بازی رو بر عهده داره، نه بازاریابی یا قرداد Exclusive. این که فکر میکنید فرام سافتور یا میازاکی علاقه ای به انحصاری ندارن صرفاََ یک ایده ذهنی خودتونه، صحبت‌های خود میازاکی حاکی از این موضوع نیست به هیچ عنوان.
        میازاکی قبلاََ گفته بود تصمیم من نیست که Bloodborne 2 ساخته بشه یا نه، تصمیم سونی هستش: (خیلی مستقیم و رک گفته من تصمیم نمیگیرم در این مورد)
        https://www.gamesradar.com/im-not-the-one-to-decide-says-hidetaka-miyazaki-of-bloodborne-2

        این که یک بازی انحصاری توسط استودیوی ترد پارتی ساخته بشه به خیلی عوامل بستگی داره: ۱- این که سازنده مشغول پروژه دیگری نباشه ۲- صرف مالی بیشتری داشته باشه نسبت به کارهای دیگه‌ای که قصد انجامش رو دارن ۳- پیشنهاد سونی وسوسه کننده باشه و نسبت به از دست دادن چند میلیون نسخه‌ از فروش (روی ایکس باکس یا پی سی ) ارزشش رو داشته باشه. تازه این موضوع صرفا به پول محدود نمیشه بلکه همکاری با استودیوهای سونی و کمک در ساخت موتورگرافیکی یا هر چیز دیگه ممکنه ارزشمندتر باشه براشون تا فروش ۳ میلیون نسخه بیشتر. چون از موتور گرافیکی میتونن چندین سال بهره ببرن برای بازی های بعدی. نکته آخر هم اینه که Promoteهایی که سونی انجام میده ارزشمند میتونه باشه برای سازنده و … حتما همکاری با سونی یا مایکروسافت یه سری مزایا داره که برخی اوقات میچربه به چند پلتفرمی نشدن.

        • ALI_BABA گفت:

          من فقط یک چیزو میدونم که بلاد دو اگه قراره ساخته بشه فقط باید خالقش یعنی میازاکی اون رو بسازه که یک بازی شاهکار در حد نسخه اول بشه در غیر این صورت شاهکاری در کار نیست

            • آقای کریمی شما خودت مثل من و کاربر علی بابا سولز بازی و میدونی تقریبا بهترین اثر میازاکی بلادبورن هستش خوب آخه با چه منطقی بازی که فقط خالقش می‌تونه درکش کنه رو و از همه مهمتر ژاپنیه رو میدم به بلوپوینت گیمز که فقط ریمیک و ریمستر ساخته؟

              • اولا بهترین اثر میازاکی بلادبورن نیست یا حداقل هر کس نظری داره در مورد بهترین. دوما من جایی نگفتم بازی دوم رو همینجوری بدن بلوپوینت. قبل از هر چیزی توضیح دادم اگر قرار باشه بلوپوینت روی بازی جدیدی کار کنه باید تحت چه شرایطی باشه. (چند تا کامنت پایین تر توضیح داده بودم قبلاَ) سوما ریمستر بازی بدن دست بلوپوینت گیمز چه اتفاق بدی رخ میده؟ ۴K و ۶۰ فریم میشه. بازی تغییری نمیکنه.
                در ضمن سولزبورنی که میازاکی نسازه به هیچ عنوان “حتماََ” آشغال نخواهد شد، کاری به بلوپوینت ندارم، اما خیلیا میتونن بازی سولزبورن خوب بسازن، زباله و آشغال کلمه منفی خیلی قوی‌ای هستش که همینجوری استفاده میکنید. دیگه این تعصبات بیخودی رو کنار بذارید. بازی ها رو هم صفر و صدی نسنجنید، بازی میتونه صرفا خوب یا عالی باشه چون میازاکی نمیسازه دلیل نمیشه زباله باشه یکم منطق داشته باشید.

                • Black Knight گفت:

                  البته میازاکی خودش تو مصاحبش تو سال ۲۰۱۹ گفت Bloodborne بهترین بازی خودشه و به این بازی خیلی علاقه داشت ولی با حرفتون به صورت کلی موافقم

                • Bloodborne بازی محبوب میازاکی هستش و پروسه‌ ساختش رو بیشتر دوست داشته. محبوبیت برای هر کسی در موضوع خاص محدود میشه. یکی عاشق سیستم مبارزات و فضاسازیه bloodborne میشه بهترین بازی براش یکی عاشق اتصالات محیطی، معماری و Lore هستش که Dark Souls 1 بازی قوی‎تریه در این زمینه یکی هم باس‎فایت اولویت اولشه Dark Souls 3 تحولات بیشتری در این زمینه داشت. بازی‌های میازاکی هر کدوم نقطه قوت خاص خودشون رو دارن برای همین بین فن بیس سولز هر کس یک بازی محبوب خاص خودش رو داره.

                • Black Knight گفت:

                  من به سلیقه شما کاملا احترام میزارم آقای کریمی صرفا نظر میازاکی رو خواستم بگم

      • Black Knight گفت:

        صرفا جهت اطلاع !
        میازاکی همیشه از سونی به عنوانی یکی از بهترین شریک هاش یاد کرده و همیشه باهم انحصاری ساختن همین الان از ۶۱ بازی FromSoftware تعداد ۳۹ بازی انحصاری سونی بوده !!!!
        تازه اولین بازی هایی هم که ساختن انحصاری سونی بودن !
        نمیدونم چرا انقدر اصرار داری بگی میازاکی دیگه با سونی همکاری نمیکنه آقای کریمی هم کامل جوابتو داد
        جالب بدونی شایعه های بازی جدید میازاکی هم به این اشاره میکنه که انحصاری سونیه و IP جدیده حالا شما نمیخوای باور بکنی مشکل خودته

    • آره برادرragnaros میبینی تو رو خدا هیچی بلد نیستن من میگم سریعتر به تیم سازنده ملحق شود یه موقع بازیو خراب نکنه این استدیوی بی تجربه

  • Matin_kh گفت:

    اگه ترکیب بلوپوینت و فرام سافتور باشه چی میشه 😱😍👀

  • بازسازی شامل DLC اول. و اضافه کردن DLC دوم مخصوص بلوپوینت. با شایعه ساخت اثری در اندازه Miles Morales هم هماهنگی داره.

    در هر صورت چه بسته الحاقی جدید چه بازی کاملاََ تازه، اگر با ایده‌ها و همکاری نزدیک ( نه فقط برای تبلیغات اسم فرام سافتور رو ببرن) ساخته بشه، استقبال می‌کنم، اما اگر فقط Blessing فرام رو بگیرن و قرار باشه art direction و … رو تغییر بدن، بهتره بازی خاص خودشون رو بسازن، چرا چنین ریسکی متحمل بشن که با اعتراض فن بیس سخت‌گیر سولزبورن رو به رو بشن که حتی با تغییر معماری یک ساختمان ایراد ممکنه بگیرن و براشون مهم باشه.

    اگر بازی با همکاری یا نظارت فرام سافتور ساخته بشه به شکلی که فرام بابت این همکاری بودجه دریافت کنه. چرا که نه از نظر فنی بلوپوینت بی‎نظیره. در هر صورت اگرچه من و خیلی‌های دیگه عاشق Bloodborne هستیم، اما به نظرم این بازی عملاََ نیازی به نسخه‌ی جدید نداره. یک بازی کامل و با داستانی تمام شده. از طریق DLC هم حتی به LORE بیشتر پرداخته شد. هر چقدر عاشق این آی پی باشیم، در هر صورت نیازی به سیکوئل نداره و ساختن ادامه یا پیشینه برای چنین اثری ریسک به شدت بزرگی به حساب میاد.

  • MahyarMsm گفت:

    همینو میخواستم🙂
    البته بیشتر دوست دارم فرام سافتور بسازتش چون بهش بیشتر اطمینان دارم ولی بلوپوینت قبلا خودشو نشون داده و در ضمن این بهتر از هیچیه

    • ALI_BABA گفت:

      سولز بورنی که میازاکی خالقش نباشه مطمعن باشه یجاش میلنگه

      • ۱:سبکی به اسم soulsborne نداریم استفاده از واژه souls like صحیح تر است
        ۲: dark souls 2 هیچ جاش نمی لنگید اگر از آثار خود میازاکی بهتر نباشه بدتر نیست Nioh 1 و Nioh 2 هم از لحاظ گیم پلی هم سطح و در برخی موارد هم حتی بهتر از سری سولز بودن
        ۳: بت ساخت از یک شخص خاص کار بسیار بچگانه ای هست

        • Sina Morgan گفت:

          فکر کنم منظورش این بود که اگه قراره بلادبورن ۲ یا dlc جدیدی ساخته بشه بهتره با نظارت میازاکی باشه که من هم تا حدودی باهاش موافقم. حتی اگه این پروژه عالی هم بشه بدون نظارت میازاکی کمبودی داره و اون کمبود نبود روح خالق اثر در بازیه ، مطمئنا میازاکی بسیار بهتر ساز و کار دنیایی که ساخته رو بلده و میشناسه. از طرفی بازی هایی که نام بردید توسط استودیو هایی ساخته شدن که سابقه طولانی دارن و بازی های مختلفی تولید کردن ولی بلوپوینت تا جایی که میدونم بیشتر پروژه هاش تا قبل از این ریمیک و ریمستر بوده و مطمئنا ساخت یه بازی جداگانه با ریمیک و ریمستر فرق زیادی داره. این پروژه اگه واقعی باشه پروژه بسیار سنگینی برای بلوپوینته ، بخاطر اینکه ساخت یه ادامه شاهکار سخت تر از ساخت یه بازی کاملا جدید شاهکاره و نبود میازاکی پشت همچین پروژه ای میتونه این بار رو سنگین تر هم بکنه. امیدوارم در هر صورت بلوپوینت از پس کار بر بیاد چون بلادبورن برای من بهترین بازی میازاکیه و دوست ندارم ادامه یا dlc ضعیفی براش ساخته بشه.

        • ShinjiMikami گفت:

          اشتباه حضرت اقا همینجاست ‌که فکر میکنی سبکی به اسم سولز بورن نداریم و همه ی آثار از جمله آثاره طلاییِ استاد بزرگ میازاکی سولز لایکِ خالص محسوب میشن ولی چنین چیزی نیست.،
          چونکه از dark souls 2 به بعد تفاوتی خاص در سبک ایجاد شد و به نوعی میشه گفت این تفاوت
          سبک همون سولز بورن هستش که فقط میازاکی میتونی حقیقتش رو به وجود بیاره و متعلق به خوده سری آثاره اوست.. ولی سولز لایک خالص دیمن سولز و دارک سولز یک محسوب میشن که دیگه ادامه پیدا نکرد این سبک خالص ولی حالا انگار قرار بر این هست که در انحصاری جدید فرام و سونی باری دیگر سولز لایک خالص رو ببینیم چون طبق اون شایعات گفته بودن که از الدن رینگ هم سولز لایک تر خواهد بود، پس احتمالاً استاد قصد بر این داره که سولز فن های قدیمی و خالص پسندشو خوشحال کنه و یک سولز لایک کاملاً خالص بسازه اما نه چیزی که شباهت به دارک سولز یا دیمن سولز داشته باشه از نظره معماری داستان یا فضاسازی. بلکه یک چیزه جدید و سورپرایز کننده مثل سکیرو باشه و
          میخان خلق کنن و در عین متفاوت بودن بطوری
          استادانه بر روی همون سبک خالص پیاده بکنند و شاهکاری تَک تحویلمون بدند.

    • سولزبورنی که میازاکی نسازتش نه تنها آشغاله بلکه حرام هم است

      • بازی های که میازاکی نساخته یا حداقل به صورت مستقیم در ساخت بازی دخالتی نداشته :۱: dark souls 2
        ۲سری بازی Nioh2
        ۳:mortal shell
        ۴:Hellpoint
        ۵:Lord of the fallen
        ۶:Hollow knight
        ۷:سری The surge
        ۸:code vein
        ۹:Blasphemous
        Salt and Sanctuary10
        با تجربه ای که من از این عناوین داشتم هیچ کدوم نه آشغال بودن نه حرام در بدترین حالت بازی مثل mortal shell یک بازی متوسط در این ژانر بود

  • ShinjiMikami گفت:

    با اینکه شایعه ای بیش نیست ولی
    گفته بودم و بازم میگم که بلوپوینت ریمیک گاد های قدیمی رو میسازه در کنار یه ایپی در سبک همین دیمن سولز و بازیای سخت فرام سافتور. البته فکر نمیکردم بلادبورن باشه چون ساخت این عنوان خیلی سخته و کار هر شرکتی نیست.
    به حال باید دید چه می شود

    • Black Knight گفت:

      چطور وقتی شایعه همکاری ایکس باکس و کوجیما رو یه اینسایدر غیر معتبری مثل نیک شپشال گفته بود برمیگشتی میگفتی نه شایعه شایعه هست و احتمال واقعی بودنش هست الان شایعه دیگه شایعه نیست ؟ 😏
      وقتی میگم فن بوی هستی باورت نمیشه 😂
      ریمیک God of War و Uncharted هم خیلی وقت پیش توسط خود سونی کنسل شدن 😉
      جالبه بدونی همین Millie A که شایعه کوجیما و سونی رو تکذیب کرد که داشتی از دکلش بالا میرفتی حرف این اینسایدره رو تایید کرده 😁
      حالا فشار بخور 😋
      خوشم میاد به یه روز هم نکشید ضایع شدی 🤣🤣🤣

      • Nietj گفت:

        بیا پایین بچه سرمون درد گرفت خودت خسته نشدی ازین حجم از چرت و اراجیفی که نوشتی ؟

        • Black Knight گفت:

          حالا حرف های من شد اراجیف 🤣🤣🤣
          اون زمان که همین شینجی میکامی میومد شعر مینوشت امثال تو کجا بودن ؟
          فقط بلدید تا من یه چیزی گفتن ریپلای بزنید بعد هم اسم خودتون رو میزارید کاربر منطقی 😂
          همین شینجی میکامی تو پست اومدن بازی های PS رو PC یه شعری نوشت که حتی بعضی از کاربر ها که تا قبل از این چیزی بهش نمیگفتن هم بهش گفتن فن بوی موندم اون موقع ها امثال شما کجا هستن واقعا 😂😂
          اونی که فعلا باید بیاد پایین تویی که بدون آگاهی از چیزی شعر نوشتی برا من

          • saman گفت:

            یه سوال پس دقیقا اینجا کی کاربر منطقیه؟
            شما؟
            چون با هرکی حرف میزنی میگی فقط اسمت کاربر منطقیه و فاز منطقی بر ندار.

            • Black Knight گفت:

              مگه بچه بازیه میگی کی منطقیه کی ترول
              کسی که میاد وقتی به یه ترول ریپلای میزنم بهم میگه اراجیف نگو مشخصه خودش هم بدش نمیاد از صحبت های همچین کاربر هایی من هم تو پس قبل و نمرات Jett: The Far Shore به فن بوی های سونی ریپلای زدم میتونی بری ببینی ادعا هم ندارم که بگم خیلی منطقی هستم و اصلا چیزی نمیگم
              چرا آره قبول دارم بعضی وقتا زیاده روی میکنم ولی تو هر موردی اشتباه بکنم تو یه مورد اشتباه نمیکنم اون هم پیدا کردن ترول هاست که خودت هم بهتر از من میدونی که تو اینجا چه قدر ترول زیاده
              یکیش هم همین شینجی میکامی که با ماسک کاربر های منطقی میاد نظر میده درحالیکه تو همون پست اومدن بازی های سونی برای PC که شاون لیدن دربارش صحبت کرده بود رسما داشت فن بوی بازی درمیاورد !
              خودت برو کامنتاش رو بخون ببین دروغ میگم یا راست میگم
              مشکل شما متاسفانه اینه فقط بلدی به من گیر بدی و دیس بدی و اصلا بقیه رو نمیبینی مخصوصا اونایی که ترول سونی باشن و سونی رو هیت بکنن مثل همین شینجی میکامی البته این از راه منطقی نما هیت میکنه

              • Nietj گفت:

                من با خود تو کار دارم نه کاربر شینجی میکامی نظراتت فاقد ارزش و صلاحیته …. یعنی سرجمع یه مشت چرت و پرت مینویسی همیشه چه با ریپلای چه بدون ریپلای مثل یکی از کاربرای سایت بودی که قاطی کامنتاش دروغ زیاد بود منظورم اینه سعی کن یکم به سطح کامنتات واقعیت ببخشی و از دروغاش کم کنی تا هدایت شوی
                و من الله و توفیق

                • Black Knight گفت:

                  تمام سایت دارن میگن شینجی میکامی ترول هستش و همه اکانتاش داره لو میره که مولتی اکانت هستش ولی همچنان کاربر هایی مثل تو به من میگن ترول و هیتر و از اون دفاع میکنن خیلی جالبه واقعا 😂
                  آره من تو کامنتام دروغ و چرت و پرته کاربر شینجی میکامی هم خیلی با اطلاعات هستش و اصلا حرف اشتباهی نمیزنه
                  خوشم میاد وقتی میخوای از زیر جواب سوال فرار بکنی میگی من با شینجی میکامی کاری ندارم 😂

      • ShinjiMikami گفت:

        🤔 خب گفتم شپشال شایعه هست احتمال وقوعش وجود داره
        الان اینم باز شایعه هست و احتمال وقوعش وجود داره
        مگه چی گفتم؟
        باور کن مشکل داری. چسبیدی به من و عین کنه ولم نمیکنی تا اینکه یه مشکل پیدا کنی😅
        خب دوست نداری گاد ریمیک نسخه های قدیمیش ساخته بشه ( من خودم به شخصه دوس دارم)؟ تو از کدوم طرفی من اینو نمیفهمم🤔
        در اخر نفهمیدم از کدوم دکل بالا میرفتم و همچنین ساخته شدن بلادبورن بعدی چه فشاری بهم وارد میکنه😂
        من ضایع نشدم خودت ضایع شدی اصلا نمیفهمم چی میگی
        .
        لابد دیگه چاره ای نداری باید اینبار ریپ بزنی بگی یادته پیش بینی ویلیجت بد شد 😂

        • Black Knight گفت:

          با اون لحنی که تو داشتی بال بال میزدی برای واقعی بودنش و با تاکید میگفتی آره معلومه 😂
          پ.ن: چون گفتم ریمیک God of War توسط خود سونی کنسل شده یعنی فن سونی نیستم ؟ 😂
          من مثل امثال تو نیستم که فقط سرم تو گوتی و متا باشه سعی میکنم همه چی رو دنبال بکنم 😉
          با اون کامنتی که تو پست قبل در مورد این شایعه نوشتی معلومه الان داری از این خبر تو این پست چه فشاری میخوری مخصوصا با اون اول کامنتت که با یه حس ترس و لرز خاصی بود 😂
          کاملا مشخصه کی ضایع شده 🤣

      • بدجور ضایع شدددد خخخ🤣🤣🤣
        وای بخند بخند ضایعش کردی افریننن. کلا شینجی الان دستمال کاغذی رو گذاشته کنارش میگه بلک نایت اشکمو دراورده😪😪
        ولی خداییش شنیدم افسردگی گرفته بخاطرت 🤣 ول کن نیستی همه جا هستی
        خطاب به شینجی میکامی:
        اون دنیا میاد میگه شینجیی ریمیک گاد اف وار رو لغو کردن خخخ ضایعت کردم
        بی مزه😐

  • اگر مثل dark souls2 میازاکی روش یه نظارت کلی داشته باشه خوب هست

  • منظور از بازسازی همون ریبوته؟ اگر منظور ریبوته چرا می خوان به ترکیب برنده دست بزنن؟

  • Mateus گفت:

    فکر نمیکنم سونی اجازه بده بلوپوینت همینجوری ادامه بلاد رو بسازه ؛ این احتمال وجود داره میازاکی ناظر باشه یا خود فرام در ساختش سهیم باشه ؛ البته فقط و فقط احتماله
    .
    درباره ریمستر بلاد ؛ دلیلی جز شیردوشی نمیبینم ؛ بلاد فقط به پچ ۶۰ فریم و تکسچر پک ساده احتیاج داره ؛ درکنارش هپتیک و ادپتیو هم بزارن

  • Black Knight گفت:

    OMG
    فقط فرضشو بکنید ریمستر یا ریمیک Bloodborne رو بسازن بعد از اون برن سراغ دنبالش و با تجربه ای که از ریمستر و ریمیک نسخه اول و ریمیک Demon’s Souls به دست آوردن و با اون گرافیک خیره کننده بازی رو بسازن
    رسما با یکی از بهترین سولز های تاریخ طرف میشیم !
    البته همه چی بستگی به پتانسیل Bluepoint Games داره

  • Gamer 207 گفت:

    ایول چه حالی بده پسر به نظرم ایکس باکس هم باید یک سولز لایک بسازه نظرتون چیه

  • بابا چرا هیچکس نمی‌فهمه داستان بلاد تموم شدست یکتاست بی ماننده برای من دومین بازی برتر عمرمه خود میازاکی باید بهترین فرزندشو رشد بده نه بلوپوینت گیمز اون تموم عمرش ریمیک و ریمستر ساخته یعنی نمی تونستن با خود میازاکی کار کنن این چه کاریه به تک تک سلول هام قسم اگه قرار باشه بلاد ۲ بدون میازاکی باشه فن بیس میازاکی پدرشون در میارن سولزبورنه کشک که نیست

  • blackcity گفت:

    بی صبرانه منتظرم ریمستر بلادبورن و همچین نسخه دومش بیاد

  • Artorias گفت:

    خود میازاکی هم بخواد بلاد ۲ رو بسازه کارش خیلی سخته. چه برسه به بلوپویت…

  • دوستانی که هِی میگن بلادبورن دو، تاحالا اصلا به این فکر کردید که چطوری باید داستانِ بلادبورن رو ادامه بدن؟ داستان این بازی توی همون نسخه اول تموم شد. این بازی هم مثل دارک سولز نبود که مدام به سرزمینهای دیگه درش اشاره بشه و کل داستانِ بازی فقط راجب به یک شهر بود. البته که اگه بخوان میتونن یه جور بهونه جور کنن و همین داستان رو هم یه جوری ادامه بدن ولی واقعا بازی داستانش تموم شده.

  • Wounds گفت:

    به فرض درست بودن این خبر به احتمال زیاد انحصاری بعدی From software برای پلی استیشن از مرحله ایده پردازی رد شده و مورد پسند هر دو طرف بوده که ترجیح دادن بلادبورن بسپارم به bluepoint و اینکه من از به لحاظ فنی مشکلی با نسخه اصلی bloodborne نداشتم بنابراین اگر فقط یک ریمستر ساده باشه فکر نکنم تهیش کنم مگر اینکه محتوای مثل spider man miles morales همراه با بازی عرضه بشه و کیفیتش در حد old hunter باشه

  • پین هد گفت:

    به نظر من خیلی زوده شاهد دنباله این بازی باشیم.

شایعه: بازسازی و ادامه Bloodborne توسط بلوپوینت ساخته می‌شود
شایعه: بازسازی و ادامه Bloodborne توسط بلوپوینت ساخته می‌شود