سازنده The Medium میخواهد با ناتیداگ رقابت کند
استودیو لهستانی بلوبر تیم (Bloober Team) قصد دارد به جایگاه استودیوهای Naughty Dog و Bungie برسد. این استودیو خالق بازیهای The Medium و Observer بوده است.
طبق آخرین اظهارات استودیوی لهستانی بلوبر در سیزدهمین سالگرد تاسیس خود، این استودیو به سهامداران خود دربارهی برنامههای آینده گفت که قصد دارد طی پنج سال آینده به یکی از برترین توسعهدهندگان عناوین ترسناک تبدیل شود. با توجه به اظهارات رییس استودیو یعنی آقای پیوتر بابیینو (Piotr Babieno)، این استودیو در آینده به اعتبار استودیوهایی مانند Naughty Dog یا Bungie دست خواهد یافت.
او گفت:
ما برای رسیدن به جایگاه استودیوهای بزرگ و خوشنام فقط چند قدم فاصله داریم، اما دست پیدا کردن به این موفقیت ساده نخواهد بود چرا که حجم فشار و چالشهای ذهنی این صنعت بسیار زیاد است.
برای رسیدن به چنین هدف بزرگی این استودیو نیازمند به تمرکز بر روی نقطه قوت اصلی خود یعنی ساخت عناوین وحشت روان شناختی است. مسئول بخش بازاریابی این استودیوی یعنی آقای توماش گالیکوفسکی (Tomasz Gawlikowski) در این مورد اظهار داشت که این استودیو برای رسیدن به چنین هدفی نیازمند الهام گرفتن از المانهای گیمپلی بازیهایی مانند Resident Evil، Alan wake و The Last of Us خواهد بود.
یکی دیگر از اهداف این استودیو تبدیل به یکی از بزرگترین استودیوهای بازیسازی لهستان در کنار استودیو CD projekt Red است. در سال گذشته، ما شاهد افزایش کارمندان این استودیو از ۱۰۰ نفر به ۱۵۰ نفر بودیم و به نظر میرسد تا پایان سال ۲۰۲۱، ۵۰ نفر دیگر به اعضای این استودیو اضافه شوند.
با توجه به این اهداف، به نظر میرسد که برنامهی کاری این استودیو بسیار شلوغ خواهد بود. این استودیو در حال حاضر در حال توسعه دو بازی AAA به صورت همزمان است و یکی از این پروژهها با همکاری کمپانی Konami ساخته میشود و بسیاری بر این باورند که این پروژه به آیپی Silent Hills مرتبط خواهد بود. پروژهی دیگر این استودیو یک آیپی جدید است. این پروژه توسط کمپانی Take-Two منتشر میشود و برای کنسولها و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
جالب است بدانید که این استودیوی لهستانی اولین قدم خود را برای رسیدن به هدف خود با توسعهی یک بازی جدید از فرنچایز Layers of Fear برداشته است. جزئیات بیشتری از این عنوان در رویداد Tokyo Game Show منتشر میشود.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
نظرات
چه غلطا😂
از سموم صنعت گیمی داش میخوای با بزرگان رقابت کنی؟😄
“ما برای رسیدن به جایگاه استودیوهای بزرگ و خوشنام فقط چند قدم فاصله داریم”
دانلود شکست نفسی…….
اینا دیگه کارشون از شکست نفسی گذشته
با یه عکس نابودشون کردی😂😂
ایشالا که خیره…
اها
بنظرم بازی هاشون تو داستان و فضاسازی حرف نداره اما گیمپلی باری هاشون واقعا بده که اگه اینو درست کنن بنظرم عالی میشه
فک کنم متاع نابی زدن دارن چرت و پرت میکند 😂😂😂😂
چند قدم ده پونزده کیلومتری البته😂😂😂
باو تو اول یه متا بالا۸۰بگیر بعد به فکر رقابت با بزرگا باش😂😂
اینکه میخوان تلاش کنن، استودیو رو بزرگ کنن و در آینده موفق بشن عالیه.
ولی اسم بردن از استودیو های دیگه مخصوصا CDPR که ناشر بزرگی به حساب میاد اصلا درست نیست. چون بازی های بعدی بلوبر تیم با بازی های ND ، بانجی و CDPR مقایسه میشه و احتمال شکست خوردن بخاطر هایپ زیاد هم هست.
یوبیسافت هم قبلا واچداگز۱ رو با بازی راکستار یعنی GTA مقایسه کرد و شکست خورد.
جدا از همه اینا جمله: “ما برای رسیدن به جایگاه استودیوهای بزرگ و خوشنام فقط چند قدم فاصله داریم” باعث شد برم مودم رو خاموش کنم چون اینترنت برای امروز کافیه.
لبخند ملیح
نمیدونم بخندم یا تشویقشون کنم تا بهتربشن …. این دگ چه سمی بود رها کردین