Bayonetta 3 ممکن است از مکانیک‌های Scalebound استفاده کند
Bayonetta 3 ممکن است از مکانیک‌های Scalebound استفاده کند
Bayonetta 3 ممکن است از مکانیک‌های Scalebound استفاده کند
Bayonetta 3 ممکن است از مکانیک‌های Scalebound استفاده کند
Bayonetta 3 ممکن است از مکانیک‌های Scalebound استفاده کند
Bayonetta 3 ممکن است از مکانیک‌های Scalebound استفاده کند

Bayonetta 3 ممکن است از مکانیک‌های Scalebound استفاده کند

آرش بوالحسنی
۱۳:۳۰ ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
Bayonetta 3 ممکن است از مکانیک‌های Scalebound استفاده کند

Scalebound، نقش‌آفرینی لغو شده‌ی پلاتینوم‌گیمز (PlatinumGames)، شاید به نوعی زندگی خود را در قالب یکی دیگر از بازی‌های این استودیو ادامه دهد. چرا که احتمالا قرار است شاهد مکانیک‌های آن در Bayonetta 3 باشیم.

بازی Bayonetta 3 بالاخره پس از ۴ سال غیبت به صدر اخبار بازی‌های ویدیویی بازگشته و به نظر می‌رسد که قرار است بار دیگر انقلابی را در جهان عناوین اکشن به پا کند. اعتماد به نفس پلاتینوم‌گیمز در رابطه با این بازی تا حدی زیاد است که کارگردان اجرایی آن گفته Bayonetta 3 فراتر از تمام انتظارات ظاهر خواهد شد. با این اوصاف خبر دیگری هم وجود داشته که ممکن است هواداران پلاتینوم‌گیمز را حتی بیش از پیش هیجان‌زده کند.

یکی از توسعه‌دهندگان سابق پلاتینوم‌گیمز، امروز در توییتر در رابطه با Bayonetta 3 صحبت‌هایی را مطرح کرده است. او خاطرنشان شد که کارگردان Bayonetta 3، یوسوکه میاتا (Yusuke Miyata)، پیش از این طراح ارشد Scalebound بوده است. به همین سبب این احتمالا وجود داشته که برخی از مکانیک‌های آن بازی، مانند مکانیک کنترل اهریمن‌ها، راه خود را به Bayonetta جدید باز کند:

تا یادم نرفته باید بویم که یوسوکه میاتا طراح ارشد Scalebound بود. او فرد بسیار مستعدی است. به همین سبب برای تجربه‌ی Bayo 3 سر از پا نمی‌شناسم. سیستم Summons جدیدی که دیدم بسیار شبیه به سیستم کنترل Thuban در Scalebound است.

Scalebound به مدت چهار سال به عنوان یک انحصاری ایکس‌باکس در دست توسعه بوده، اما در نهایت در سال ۲۰۱۷ توسط مایکروسافت لغو شد. در نهایت مشخص نشد که دلیل لغو شدن این بازی چه بوده است .اما پلاتینوم‌گیمز بارها علاقه‌ی خود به بازگشت به این بازی را در صورت رضایت مایکروسافت اعلام کرده است. در حال حاضر آی‌پی Scalebound در دست صاحب ایکس‌باکس است. Bayonetta 3 هم ظاهرا مدت زیادی در دست توسعه بوده است. این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد.

Bayonetta 3 در حال حاضر به صورت انحصاری برای کنسول سوییچ در دست توسعه است و در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Bayonetta 3 ممکن است از مکانیک‌های Scalebound استفاده کند
Bayonetta 3 ممکن است از مکانیک‌های Scalebound استفاده کند
Bayonetta 3 ممکن است از مکانیک‌های Scalebound استفاده کند
Bayonetta 3 ممکن است از مکانیک‌های Scalebound استفاده کند
Bayonetta 3 ممکن است از مکانیک‌های Scalebound استفاده کند
Bayonetta 3 ممکن است از مکانیک‌های Scalebound استفاده کند
Bayonetta 3 ممکن است از مکانیک‌های Scalebound استفاده کند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • T800 گفت:

    اون طور که شنیدم پلاتینیوم گیمز از بودجه ای که مایکروسافت
    برای ساخت scalebound پرداخت میکرده برای ساخت بازی nier automata هم استفاده میکرده و همچنین چون اون موقع پلاتینیوم گیمز همزمان چند پروژه aaa رو همزمان جلو میبرد پیشرفت مورد انتظار مایکروسافت در ساخت scalebound حاصل نشد و در نتیجه مایکروسافت بعد از ۴ سال و کلی هدر رفت سرمایه و پولش پروژه رو لغو کرد
    .
    خیلی از فن بوی ها میگن این وسط پلاتینیوم گیمز بوده که بیشتر ضرر کرده ولی این اشتباهه
    خود مایکروسافت بیشتر ضرر کرده
    اون طور که شنیدم مایکروسافت نزدیک به ۸۰ میلیون دلار خرج scalebound کرده + ۴ سال زمان و کلی اعتماد و آبرو و ناامیدی طرفداران از برند xbox

  • چند روزی میشه که یه سوییچ دستو پا کردم و سر از پا نمیشناسم
    توو مراسم نینتندو به شدت بایونتا۳ و مترویدپرایم۴ چشمو گرفته
    بایونتا۳ هم ۲۰۲۲ میاد و چه سالیه ۲۰۲۲
    بایونتا یکو پلی دادم و به جرات میگم توو اون سال بازتعریف سبک هک اسلش بود
    بایونتا۲ حتما میریزم تا به پیشواز شماره سومشم برم
    دو نسخه‌ی قبلی متاهای بالای نود گرفتن و این نسخه هم که بالاترین هایپ پشت‌سرش هست
    به همه‌ی دوستان پیشنهاد میکنم وقتی کارتون با کنسولای نسل هشتم تموم شد و توان خرید کنسول نسل نهمو ندارید یکم بالا پایین کنین و سوییچو بخرین که اصلا ضرر نمیکنید
    زلدا ۲ فراموش نکنین که ۲۰۲۲ میاد
    نینتندو ۲۰۲۲ سه تا نماینده گردن کلفت داره

  • Adler گفت:

    چرا مایکروسافت بازی به این خوبی رو از دست داد میتونست راحت رقیب گاد و دیویل بشه از بس که بازی خفن بود گیم پلی هاش

  • vas گفت:

    امیدوارم این scalebound این نسل برگرده واقعا پتانسیل داشت.

  • بازی Scalebound اول کنسل شد دوباره فک کنم میخوان شورو کنن ساختن

  • Scalebound یک بازی تمام آشغال بود
    همون خوب شد که اصلا عرضه نشد
    فقط کافیه به دمویی که ازش منتشر شده دقت کنید
    طرف سوار دایناسور پرنده میشه
    بعد حین تغییر جهت، فقط صفحه نمایش عوض میشد!!!!!!
    یک افتضاح به تمام معنا بود
    هندلینگ اصلحه هاش بشدت ضعیف بود

  • sam snake 47 گفت:

    بازی خوبی بود اسکیل باند. به غیر از فرام سافتور کلا استدیوهای ژاپنی ساختن بازی رو خیلی طولش میدن. نمونش فاینال فانتزی ۱۵ که ده سال طول کشید ولی وقتی بازی میکردی میدیدی انقدم وقت لازم نداشته. همون سه چارسال کافی بوده براش. یا ساخت بازی لست گاردین که اونم ده سال طول کشید. یا متال گیر فانتوم پین که کوجیما گفته بود اگر به اختیار من بود بازی رو دو سال دیر تر عرضه میکردم. یکی نبود بهش بگه همینطوریم ۵ سال معطل کردی مرد حسابی. البته دلیل طولانی شدن پروسه ساخت فانتوم پین بخاطر ساخت فاکس انجین بود که همچین انجین دندون گیری هم نبود.

Bayonetta 3 ممکن است از مکانیک‌های Scalebound استفاده کند