کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 به Riot Games پیوست
کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 به Riot Games پیوست
کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 به Riot Games پیوست
کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 به Riot Games پیوست
کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 به Riot Games پیوست
کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 به Riot Games پیوست

کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 به Riot Games پیوست

شهریار شهبازنژاد
۲۲:۲۶ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 به Riot Games پیوست

متئوس توماسکویچز (Mateusz Tomaszkiewicz) طراح مراحل Cyberpunk 2077 خبر داد که به استودیوی ریوت گیمز (Riot Games) پیوسته است تا روی پروژه MMO جدید این شرکت فعالیت کند.

متئوس توماسکویچز، به عنوان سرپرست بخش طراحی مراحل بازی‌های The Witcher 3: Wild Hunt و Cyberpunk 2077 فعالیت داشت. ایشان کارگردان عنوان Thronebreaker: The Witcher Tales نیز بودند. آقای توماسکویچز در اوایل امسال، بعد از حضور ۱۰ ساله در شرکت CD Project Red، همزمان با انتخاب کارگردان جدید برای Cyberpunk 2077، از این شرکت جدا شد.

آقای متئوس توماسکویچز در پیامی توییتری گفت:

چند ماه گذشته با افراد و تیم‌های مختلفی ملاقات و صحبت داشتم، حالا خوشحالم که اعلام کنم به ریوت گیمز ملحق شدم تا روی پروژه‌ی MMO جدید این استودیو کار کنم. منتظر اخبار بیشتر باشید.

با اینکه خبری رسمی منتشر نشده است، اما توماسکویچز احتمالاْ به عنوان طراح مراحل بازی League Of Legends MMO فعالیت می‌کند. این پروژه در آذرماه سال گذشته (دسامبر ۲۰۲۱) معرفی شد.

بازی League Of Legends MMO در دنیای Runeterra جریان دارد، همان جهانی که عنوان League Of Legends بر اساس آن ساخته شده است. ریوت گیمز جزئیات بیشتری از این بازی اعلام نکرده است.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 به Riot Games پیوست
کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 به Riot Games پیوست
کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 به Riot Games پیوست
کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 به Riot Games پیوست
کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 به Riot Games پیوست
کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 به Riot Games پیوست
کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 به Riot Games پیوست

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Amir Reza گفت:

    همون بهتر رفت با این طراحی مراحلش
    کل آزادی عمل تو طراحی مراحل بازی اینجوری بود که ۳ در جلوت میگذاشتن اولی مخفی کاری،دومی هک و سومی هم بکش برو جلو که تاثیری هم تو داستان نداشت
    .
    رسما تو هیچ سیستم exploration و گشتن محیط برای پیدا کردن یک راه مخفی نبود

    • kia (Bye All) گفت:

      عجب میخوای چند نوع هم تو پیشنهاد بده.همه راهارو گفتی که.سایبر مشکل زیاد داشت ولی لول دیزاین و گیمپلی نقطه قوتش بود که دست گذاشتی روش

      • بله لول دیزاین سایبر محشره ولی چیزی نیست که میخواد باشه ، بازی تا حد زیادی رو آزادی عمل مانور میده ( البته که همینجا هم رو مینی مپ نحوه‌ی رفتن رو نشون میده😑) ، ولی خبری از آزادی عمل نیست!
        به طور کلی یا مخفی کاری میشه رفت بازیو یا اکشن محض ، مثل کلی بازی دیگه
        ولی وقتی زوم میکنیم میبینیم نه اکشنش حق انتخاب میده نه مخفی کاریش ، در حالی که ادعای سازنده آزادی عمله
        بیا این آزادی عمل رو با تاپ های سبک مثل دئوس اکس و پری و دیسانرد و دثلوپ و … مقایسه کن تا به عمق فاجعه پی ببری ، مخفی کاری بازی شبیه مخفی کاری اسکایریم بود که دیگه تو ۲۰۲۱ جواب نمی‌ده!

  • کلا هیچوقت از riot game خوشم نمیومد بخاطر آنتی چیت لعنتیش که همیشه خدا فعال بود پاکشم میکردی میومد سرجاش ☹️☹️☹️☹️

  • Ryder گفت:

    سیدی یکم باید احساس خطر کنه،حس میکنم بوی بایوور دوم میاد از بس که همه دارن ازش میرن

کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 به Riot Games پیوست