کارگردان بازی Cyberpunk 2077 تعویض می‌شود - گیمفا
کارگردان بازی Cyberpunk 2077 تعویض می‌شود - گیمفا
کارگردان بازی Cyberpunk 2077 تعویض می‌شود - گیمفا
کارگردان بازی Cyberpunk 2077 تعویض می‌شود - گیمفا

کارگردان بازی Cyberpunk 2077 تعویض می‌شود

محمدمهدی روح‌الامینی
۱۱:۰۳ ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
بازی cyberpunk 2077

استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) تصمیم گرفته است تا برای توسعه‌ی محتواهای بعدی و بهینه سازهای آینده‌ی بازی Cyberpunk 2077 کارگردان جدیدی را برای این بازی منصوب نماید.

بازی Cyberpunk 2077 از ابتدا‌ی عرضه‌ی جهانی خود برای اولین بار با مشکلات بسیاری مواجه شد و از آن زمان تا به همین الان استودیوی سی دی پراجکت رد تلاش زیادی کرده است تا تمام مشکلات فنی و آزار دهنده‌ای که هنوز هم در بازی وجود دارند را اصلاح کند. با وجود انتشار این عنوان در حالتی که توسعه‌ی آن تقریبا ناتمام و ناقص بود، بسیاری از بازی‌بازان هنوز امیدوارند که Cyberpunk 2077 سرانجام اصلاح شده و به یک تجربه‌ی خوب بدل شود. با این همه، اخیرا سی دی پراجکت رد تصمیم گرفته تا در جهت نیل به همین هدف کارگردان جدیدی را برای توسعه‌ی این عنوان منصوب سازد.

این اتفاق که بازی‌های بزرگ AAA، که عموما بودجه‌های عظیمی نیز دارند، در طول توسعه‌ی خود با تغییر کارگردان و توسعه دهنده مواجه شوند، چیز خیلی غیر معمولی نیست. برای مثال بازی Halo Infinite در طول کل روند توسعه‌ی خود چندین کارگردان مختلف را تجربه کرد، اما برای Cyberpunk 2077 این قضیه تا حدودی فرق می‌کند چراکه در سایر بازی‌های معمولا کارگردان‌ها قبل از عرضه‌ی بازی تعویض می‌شوند، اما Cyberpunk 2077 در حال حاضر عرضه شده و می‌خواهد تا کارگردان جدیدی را به دست آورد.

با این همه، اینطور که به نظر می‌رسد برای توسعه‌ی گسترش دهنده‌های بعدی و بهینه سازهای آینده‌ی این عنوان، از این به بعد Cyberpunk 2077 کارگردان جدیدی خواهد داشت که بر همه چیز نظارت خواهد کرد.

بر طبق گزارش سایت گیم‌اینداستری (GamesIndustry.biz)، گابریل آماتانژلو (Gabriel Amatangelo) از سوی سی دی پراجکت رد به عنوان کارگردان جدید بازی Cyberpunk 2077 منصوب شده است و کارگردان سابق این بازی، متئوس توماسکویچز (Mateusz Tomaszkiewicz)، از موقعیت خود کنار می‌رود و استودیو را ترک می‌کند. اگرچه این خبر ممکن است به عنوان مورد نگران کننده‌ای برای برخی از طرفداران ظاهر شود، اما در واقع این امر در صورت اجرا شدن درست می‌تواند به حرکت بسیار مثبت Cyberpunk 2077 کمک کند.

تعویض کارگردان بازی cyberpunk 2077

کارگردان جدید این بازی، گابریل آماتانژلو، در زمینه‌ی توسعه‌ی محتواهای اضافی بازی‌های متعددی مانند Dragon Age: Inquisition و Star Wars: The Old Republic تجربه دارد و توانسته تا نظرات بسیار مثبتی در این زمینه از سوی منتقدین دریافت کند. با توجه به مشکلات عمده‌ی Cyberpunk 2077 که بایستی از طریق به روزرسانی‌ها و بهینه سازها رفع شوند و از آنجایی که در مرحله‌ی بعد گسترش دهنده‌ها و بسته‌های الحاقی متفاوتی قرار است تا برای این بازی منتشر شوند، می‌توان گفت که منصوب نمودن کارگردانی مانند آماتانژلو که تجربه‌ی کار در زمینه گسترش دهنده‌های متعدد برای بازی‌های مختلف را دارد، می‌تواند به نفع این بازی باشد.

در هر صورت، Cyberpunk 2077 هنوز مسیری طولانی در پیش رو دارد تا بتوان آن را در تمام پلتفرم‌ها قابل تجربه دانست. در حال حاضر، بازی Cyberpunk 2077 هنوز هم به طور مداوم بر روی پلی‌استیشن ۴ خطا و مشکلات بسیاری از خود بروز می‌دهد و حتی با در نظر گرفتن تاثیر به روزرسانی‌ها و بهینه سازهای متعددی که منتشر شده‌اند، این بازی هنوز به آن سطح قابل تجربه نرسیده است. به همین دلیل برخی از بازی‌بازان و طرفداران این اثر در انجمن‌های اینترنتی ابراز ناامیدی کرده‌اند و احتمال داده‌اند که این بازی هیچ وقت به آن استانداردهای لازم خود نخواهد رسید.

البته هنوز باید منتظر ماند تا ببینیم که آیا کارگردان جدید بازی تفاوتی در روند و برنامه‌های توسعه‌ی این عنوان ایجاد می‌کند یا خیر. احتمالا همه در این مورد اتفاق نظر داریم که نمی‌توان گفت که کار این بازی به پایان رسیده است چرا که بر طبق نقشه‌ی راه این استودیو برای این بازی، هنوز بسته‌های الحاقی و بهینه‌سازهای متعددی در راه هستند. به هر حال بازی فوق العاده‌ی Witcher 3 نیز در یک وضعیت به شدت مشکل‌دار و ناپایدار عرضه شد ولی در نهایت توانست تا با عرضه‌ی به روزرسانی‌های مختلف خود را به استانداردهای لازم برساند.

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان و سرویس استدیا در دسترس قرار دارد. همچنین قرار است تا نسخه‌های نسل نهمی این بازی نیز اواخر سال جاری میلادی عرضه شوند. در صورت تمایل می‌توانید تا نقد و بررسی این بازی را به قلم مهدی رضایی از اینجا مطالعه نمایید.

نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در این زمینه چیست؟ به نظرتان بازی Cyberpunk 2077 می‌تواند تا گلیم خود را از آب بیرون بکشد یا محکوم به فراموش شدن است؟ تجربیات خود را از این بازی با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان بازی Cyberpunk 2077 تعویض می‌شود - گیمفا
کارگردان بازی Cyberpunk 2077 تعویض می‌شود - گیمفا
کارگردان بازی Cyberpunk 2077 تعویض می‌شود - گیمفا
کارگردان بازی Cyberpunk 2077 تعویض می‌شود - گیمفا
کارگردان بازی Cyberpunk 2077 تعویض می‌شود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کارگردان بازی Cyberpunk 2077 تعویض می‌شود - گیمفا