343 اینداستریز: مخاطب تریلرهای سینمایی لزوماً گیمرها نیستند
343 اینداستریز: مخاطب تریلرهای سینمایی لزوماً گیمرها نیستند
343 اینداستریز: مخاطب تریلرهای سینمایی لزوماً گیمرها نیستند
343 اینداستریز: مخاطب تریلرهای سینمایی لزوماً گیمرها نیستند
343 اینداستریز: مخاطب تریلرهای سینمایی لزوماً گیمرها نیستند
343 اینداستریز: مخاطب تریلرهای سینمایی لزوماً گیمرها نیستند

۳۴۳ اینداستریز: مخاطب تریلرهای سینمایی لزوماً گیمرها نیستند

ابوالفضل مناف زاده
۰۸:۳۰ ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
halo infinite

یکی از اعضای استودیوی ۳۴۳ اینداستریز به عنوان توسعه‌دهنده‌ی بازی Halo Infinite به واکنش‌های منفی پیرامون تریلرهای سینمایی این بازی مورد انتظار واکنش نشان داد.

یکی از مواردی که همواره تمامی گیمرها از هر پلتفرمی را آزار می‌دهد، تریلرهای سینمایی است. البته، مطلع شدن از شروع روند ساخت یک بازی توسط یک تریلر سینمایی چندان اتفاق ناخوشایندی نیست اما نزدیک شدن به زمان انتشار یک بازی، گیمرها طبعاً خواستار دیدن تصاویری از گیم‌پلی بازی‌ها هستند. یکی از عناوینی که طرفداران آن در دام تریلرهای سینمایی مختلف گرفتار شده‌اند، Halo Infinite است که البته استودیوی توسعه‌دهنده‌ی آن به واکنش‌های منفی حاصل از این تریلرها نیز واکنش نشان داد.

دیوید الیس (David Ellis) که در حال حاضر در بخش آکادمی پروژه‌ی ساخت بازی Halo Infinite در استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) فعالیت دارد، به چرایی انتشار تریلرهای سینمایی از سوی استودیوهای مختلف اشاره کرد. در واقع، در حالی که بسیاری از افراد چنین تصور می‌کنند که این تریلرها صرفاً برای نمایش آن‌ها به گیمرها تهیه می‌شوند، اما اهداف دیگری نظیر جذب افراد علاقه‌مند برای فعالیت روی پروژه‌ی مدنظر نیز درنظر گرفته می‌شود. وی چنین می‌گوید که:

من تعجب می‌کنم که چگونه هنوز بسیاری از افراد نمی‌دانند که پخش تریلرهای سینمایی تنها با هدف تبلیغ بازی صورت نمی‌گیرد. در واقع، تریلرهای سینمایی گاهی اوقات در جهت جذب افراد علاقه‌مند به کار بر روی پروژه‌ی مذکور صورت می‌گیرد.

صادقانه بگویم، بعید می‌دانیم که این موضوع در مورد بازی Halo Infinite که تاریخ انتشار آن بسیار نزدیک است صدق کند، اما از دیدگاه کلی ما نیز از دیدگاه دیوید الیس به دسته‌ی “بسیاری از افراد” راه پیدا کرده‌ایم. در واقع، بسیاری از افراد همانند ما هرگز به این موضوع فکر نکرده بودند که انتشار یک تریلر سینمایی برای یک بازی که مدت زیادی تا زمان انتشار آن باقی مانده است، هدفی بیشتر از جلب توجه گیمرها دارد.

البته، این موضوع کاملاً منطقی به‌نظر می‌رسد. برای مثال، استودیوی پلی‌گراند گیمز (Playground Games) ماه‌ها برای ساخت یک بازی ناشناخته آگهی استخدام ثبت می‌کرد و همچنان در تکمیل کادر خود مشکل داشت. اما پس از معرفی بازی Fable و پخش یک تریلر سینمایی از آن، جمع کثیری از علاقه‌مندان برای شرکت در پروژه‌ی ساخت این بازی به استودیوی مذکور مراجعه کردند. همچنین، این موضوع کاملاً دلیل انتشار یک تریلر سینمایی از بازی The Outer Worlds 2 که روند ساخت آن به مرحله‌ی انتخاب نام رسیده است را نمایان می‌کند.

بازی Halo Infinite در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۷ آذر ۱۴۰۰) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

اما اکنون شما به عنوان یک گیمر کدام یک از تریلرهای سینمایی را به عنوان یک تیزر تبلیغاتی جهت استخدام نیرو به خاطر می‌آورید؟

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

343 اینداستریز: مخاطب تریلرهای سینمایی لزوماً گیمرها نیستند
343 اینداستریز: مخاطب تریلرهای سینمایی لزوماً گیمرها نیستند
343 اینداستریز: مخاطب تریلرهای سینمایی لزوماً گیمرها نیستند
343 اینداستریز: مخاطب تریلرهای سینمایی لزوماً گیمرها نیستند
343 اینداستریز: مخاطب تریلرهای سینمایی لزوماً گیمرها نیستند
343 اینداستریز: مخاطب تریلرهای سینمایی لزوماً گیمرها نیستند
343 اینداستریز: مخاطب تریلرهای سینمایی لزوماً گیمرها نیستند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • saeed Kh گفت:

    و من هم تعجب میکنم که ایشون و امثال ایشون هنوز نمیدونه بدون گیمرها، خودشون و شرکتشون چیزی نیست…و در آخر با پول گیمر هست که اینجور افراد و شرکت ها به جایی میرسن و بعد پشت پا میزنن به گذشته …جالبه

    • ALFAR3D گفت:

      یه بار دیگه بخون…طرف داره میگه هدف از تریلر سینمایی و cg صرفا مخاطب گیم نیست میخواد دولوپر هم جذب بشه…مثالم زد مثل پلی گراند که میخواست فبیل بسازه یه تریلر سی جی داد باعث شد نیرو لازم برای توسعه بازی که میخوان رو جذب کنن…اون ارتی که تو تریلر سی جی نشون میدن برای کسایی که مایل هستن تو اون نوع ارت کار کنن یه جور تبلیغه واسه جذبشون…وقتی هم ادم منساب پروژه رو انتخاب کنن هم پروژه نتیجه خوبی داره هم گیمر راضی میشه…

  • Amir گفت:

    تریلر گیم پلی نمیده چون میخواد افراد علاقه مند به کار بروی پروژه رو پیدا کنه . بله بله صد در صد ، همینه که شما میگی ، مدیونید اگر فکر کنید دلیل دیگ ای داره

    • استدیویی که یک بتا داده و یک بتا هم جمعه همین هفته داره میده و تایید شده در اینده هم گیمپلی و بتا های دیگه خواهد داد شما ک میدونی بگو‌ دلیلش چیه؟
      گیمپلی دادن از بتایی که خوده پلیر بازی میکنه ارجحیت بیشتری داره؟😂😐

  • الان که حدود ۸۰ روز تا انتشار بازی مونده دیگه نمیشه انتخابی برای عضویت داشت ، با انتشار تریلر سینمایی ، البته آخرین تریلرشون برمیگرده به e3 که میشه اون زمان رو معقول دونست ،با توجه به حرف این آقا ….
    ولی از الان به بعد هیچ نمایشی از کمپین رو نمیشه توجیح کرد ، الا نمایش گیم پلی ….
    البته با توجه به گیم پلی بخش مولتی ، همونم میتونست تبلیغ خیلی خوبی باشه ….
    امیدوارم بازی بسیار موفق بشه ، این استودیو قطعا استودیوی خوب و بزرگیه که پرچم دار و نماد ایکس باکس رو بهش سپردن و به نظرم عناوین هیلو ،بعد از اون ۳ گانه شاهکار افت کردن ، اما افت زیادی نکردن که بگیم فاجعه هستن …..

    استودیوهای سازنده ،گیرز و فورزا هم همین حالت رو دارن ……

  • Hasan0930 گفت:

    راست میگه…
    بازی رو قبل ساخت معرفی می کنن چون اشخاص علاقه مند روی پروژه رو پیدا کنن… و بعد بازی رو بسازن…

    از طرفی زمانی که بازی قبل پروسه ساخت معرفی میشه گیمرها انتظاراتشون رو از نسخه بعدی بازی بیان می کنن و استودیو اونا رو هم در نظر می گیره…

    در حالیکه اگر ۶ ماه مونده به عرضه بازی، بازی معرفی بشه اون موقع طرفدارا انتظارشون رو از نسخه بعدی بازی بیان کنن فایده ای نداره… چون بازی در مراحل پایانی ساخته و نمیشه تغییرات بزرگی در اون اعمال کرد…

    اما این در مورد هیلو اینفینیت که ۳ ماه به عرضه بازی کمتر مونده و هنوز تریلرای سینمایی پخش میشه واقعا آزار دهنده است…

  • Yato گفت:

    این خبر خیلی قدیمیه ولی همین که پوشش دادین ایول دارین 👍
    یکی از بارزترین مواردی که به خاطرم میاد The Elder Scrolls VI هست که ۷ سال قبل انتشار معرفی کردن
    جدا از این مطلب یک تریلر سی جی مسلما بهتر از لیک شدن بازی هست مثل هورایزن که هیجان نمایش خیلی پایین اورد

    • Amir گفت:

      بازی دو ماه دیگ داره ریلیز میشه عزیز من فازت چیه ؟ کدوم بازی ای پیدا میشه که انقد کم مونده باشه به ریلیزش و بعد اون افتضاح تریلر نداده باشه . هر کاری که کمپانی محبوبت انجام میده وحی منزل نیست بعضی اوقات یه خورده انتقاد کن شاید طرف پیشرفت کرد . هورایزنم نیازی به هایپ نداره شماره یکش انقدر شاهکار بود که موفقیتش تضمین شدست و اون تریلر گیم پلی هم از صد تا کنفرانس مایکروسافت استاندارد تر و با کیفیت بود . خوب بود مثه مایکروسافت نیم ساعت در مورد فلایت حرف میزد و چل دقیقه تریلر ریسینگ نشون میداد ؟

      • بازی ۳_۴ ماه دیگه عرضه میشه
        و تا الان یک بتا داده عرضه و جمعه این هفته هم یک بتا دیگه میدند
        گیمپلی کپچر شده از قبل مهم تره یا بتا ایی که خوده پلیر ها بازی میکنند؟
        گیمپلی از کمپین هم تایید شده نزدیک به لانچ میدن اینم یکی دو ماه دیگه اخرشم این دکلتونم میوفته 🤣🤣🤣🤣🤣🤞

      • Zombie گفت:

        دو ماه دیگه میری توی غار
        سونی فن گوش کن ببین چی میگم. هورایزنتون که چند بار تاخیر خورده به اندازه ناخن ایپی های مایکرو هم نیست. دعا کنید گاد و هرایزنتون ۲۰۲۲ بیان فقط. زیاد تاخیر نخورن

  • متن رو کامل بخونید منظورش اوایل کار هست تا افراد بفهمن برای چه پروژه ای قرار هست استخدام بشن

  • Alucard64 گفت:

    خوب بوی دماغ سوخته میاد دیدید به حرفم پی بردید پس بشین تا گوتی بشی یا بازیشو کنسل میکنن یا متا زیر ۸۰ هخخخخخخخخ

  • این خبر مال مدتی قبله اما بازم برای پوشش ممنون.
    این آقا یکی از اهداف نشون دادن تریلر cg رو برای طرفدار ها روشن کرده که بدونن این تریلر ها صرفا برای هایپ طرفدار ها نیست و مثال برای این کار رو هم تو صنعت گیم میبینیم که خودتون بهتر می دونید هم توی صنایع دیگه مثلا شرکت تسلا میاد ربات انسان نما معرفی می کنه درصورتی که یه آدم که لباس ربات پوشیده رو میارن رو صحنه! خوب حتما علاوه بر جلب کردن نظر مردم دنبال جذب افراد توانمند و علاقه مند هم هستن.

  • Adler گفت:

    آقا باشه شما راست میگی ولی دیگه دو ماه قبل از عرضه یک چیزی نشون بده از گیم پلی گاد که سال دیگه میخواد بیاد کلی چیز ازش گفتن هورایزن پارسال نشون دادن سه ماه دیگ میخواد بیاد
    بتل ۲۰۴۲ تابستون نشون دادن یک ماه دیگه میاد
    و …..

  • و هر کس که هیلو رو میسازه لزوما بازیسازی نیست ، ورگرنه فرق زیادی بین این استودیو و بانجی هست

  • Omid_Fsh گفت:

    “بازی Halo Infinite در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۷ آذر ۱۴۰۰) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.”
    تاریخ رو اشتباه زدین ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

  • Nathan گفت:

    خودشون گفته بودن روند ساخت بازی تموم شده و دارن رو باگ ها کار می‌کنند نمی‌دونستم برای این کار و برای بازی ای سه ماه دیگه عرضه میشه نیاز به افراد علاقه مند دارند😂
    اما جدا از شوخی امیدوارم بازی خفنی بشه و دوستان مایکرو فن یه fbs خفن رو تجربه کنن

  • من این خبر چند روز پیش خوندم خبر رو دیر پوشش دادید این دفعه

  • تنها مشکل هیلو از نظر من اینکه تا تجربه نشه ، نمیشه اون حس رو از دیدن گیم پلی و یا واکترو منتقل کنه ،،،،
    مثال منی که تا به حال هیلو بازی نکردم ، نمیتونم به خودم بقبولونم که این بازی یک بازی خوش ساخته و مدام اون رو با عناوین دیگه مقایسه میکنم ….

    به نظر من هر کسی که دیده منفی دارن نسبت به هیلو و هیتش میکنن حدود ۹۰ درصد اصلا دستشون به هیلو نخورده (سوءتفاهم نشه، نه که نتونن بازی کنن، فقط بازیش نکردن همین)…

    من مطمئنم اکثر اینایی که هیت و ترول میکنن ، اگر بازی بیاد و خودشون بازی بکنن ، قطعا نظرشون فرق میکنه ….

    مثل اینکه من بسکتبال بلد نباشم و بگم این چه بازیه مسخره اییه فقط توپ رو میندازن تو حلقه، ولی وقتی بازی کردم میفهمم تفاوتش با بقیه عناوین توپ محور چیه

  • آرین گفت:

    سلام
    خب الآن ما چیکار کنیم، یکم در مورد بازی حرف بزن.

343 اینداستریز: مخاطب تریلرهای سینمایی لزوماً گیمرها نیستند