در God of War: Ragnarok سپرهای متنوعی خواهید داشت - گیمفا
در God of War: Ragnarok سپرهای متنوعی خواهید داشت - گیمفا
در God of War: Ragnarok سپرهای متنوعی خواهید داشت - گیمفا
در God of War: Ragnarok سپرهای متنوعی خواهید داشت - گیمفا
در God of War: Ragnarok سپرهای متنوعی خواهید داشت - گیمفا
در God of War: Ragnarok سپرهای متنوعی خواهید داشت - گیمفا

در God of War: Ragnarok سپرهای متنوعی خواهید داشت

رضا مهرعلی
۱۵:۲۳ ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
در God of War: Ragnarok سپرهای متنوعی خواهید داشت - گیمفا

از زمانی که سونی نهایتا به صورت رسمی از بازی God of War: Ragnarok رونمایی کرد، تا کنون جزئیات متعددی از گیم‌پلی و داستان این اثر با طرفداران به اشتراک گذاشته شده است. یکی از جوانب بازی که در این مدت به آن پرداخته شده، مبارزات آن است. اریک ویلیامز (Eric Willliams) که کارگردان عنوان God of War: Ragnarok به حساب می‌آید، به تفصیل از تاکید بسیار این بازی بر قدرت بیان و انتخاب گیمرها، در پی گزینه‌های بیشتر مبارزه و پیشرفت سخن گفته است. حال گویا یکی از موارد دیگری که به این امر کمک می‌کند، تنوع جنگ‌افزارها است.

طی گفتگویی با جان فورد (John Ford) که ویدئوی آن را در انتهای مطلب مشاهده می‌کنید، در رابطه با سپرهای متنوعی که کریتوس حین تریلر بازی God of War: Ragnarok در دست دارد سوال شد. آقای ویلیامز در پاسخ تایید کرد که در این بازی سپرهای متعددی وجود خواهد داشت که هر کدام ویژگی‌ها و خواص دفاعی خود را خواهند داشت. همچنین آقای ویلیامز در ادامه اضافه می‌کند که دشمنان، مبارزات و رویارویی‌ها به گونه‌ای طراحی خواهند شد که مخاطبان را به استفاده از انواع مختلف سلاح‌ها در موقعیت‌های معین تشویق کنند.

نمی‌خواهم خیلی در آن ریز شوم، اما بله، سپرهای متفاوتی وجود دارد و آن‌ها از گزینه‌های دفاعی و قابلیت‌های مختلفی برخوردار هستند. دلیل اینکه در حال انجام این کار هستیم این است که واقعا می‌خواهیم انتخاب گویا را به طریقه‌ای که شما کریتوس خود را می‌سازید، همچون تجهیزات، لود اوت و مواردی از این قبیل وارد کنیم. بنا بر این به نوعی می‌توانید در دفاع کمی متفاوت بازی کنید و دشمنان هم می‌دانند چگونه به این (موضوع) پاسخ دهند یا (می‌دانند چگونه) شما را در موقعیت‌های مختلفی قرار دهند که (در آن‌ها) به استفاده از چیزهای متفاوت نیاز دارید.

در نتیجه من فکر می‌کنم که کاوش در آن برای گیمرها جذاب خواهد بود، اما در عین حال ما می‌خواستیم این گویاتر هم باشد، جایی که انتخاب‌هایی که انجام می‌دهید اهمیت دارند.

آقای ویلیامز در یکی دیگر از مصاحبه‌های اخیر خود، تایید کرده بود که تعدادی از مکانیک‌ها و کمبوهای مقطع یونان بازی‌های کلاسیک این سری را که استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) قادر به جای دادن آن‌ها در نسخه‌ی سال ۲۰۱۸ نبود، در God of War: Ragnarok به کار گرفته خواهند شد. گفتنی است این بازی میان نسلی سال آینده‌ی میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید ویدئوی مصاحبه‌ای را که در این مطلب به بیان جزئیات مهم آن پرداختیم، به صورت آنلاین مشاهده کرده و در صورت تمایل نسبت به دریافت آن با دو کیفیت مختلف اقدام نمایید:

دانلود ویدئو با کیفیت 720P | دانلود ویدئو با کیفیت 1080P

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

در God of War: Ragnarok سپرهای متنوعی خواهید داشت - گیمفا
در God of War: Ragnarok سپرهای متنوعی خواهید داشت - گیمفا
در God of War: Ragnarok سپرهای متنوعی خواهید داشت - گیمفا
در God of War: Ragnarok سپرهای متنوعی خواهید داشت - گیمفا
در God of War: Ragnarok سپرهای متنوعی خواهید داشت - گیمفا
در God of War: Ragnarok سپرهای متنوعی خواهید داشت - گیمفا
در God of War: Ragnarok سپرهای متنوعی خواهید داشت - گیمفا
در God of War: Ragnarok سپرهای متنوعی خواهید داشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

در God of War: Ragnarok سپرهای متنوعی خواهید داشت - گیمفا