مبارزات God of War به بازی‌بازان آزادی عمل بیشتری می‌دهند
مبارزات God of War به بازی‌بازان آزادی عمل بیشتری می‌دهند
مبارزات God of War به بازی‌بازان آزادی عمل بیشتری می‌دهند
مبارزات God of War به بازی‌بازان آزادی عمل بیشتری می‌دهند
مبارزات God of War به بازی‌بازان آزادی عمل بیشتری می‌دهند

مبارزات God of War به بازی‌بازان آزادی عمل بیشتری خواهند داد

آرش بوالحسنی
۲۳:۵۳ ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
مبارزات God of War به بازی‌بازان آزادی عمل بیشتری می‌دهند

بازی God of War: Ragnarok به بازی‌بازان ابزار بیشتری جهت استفاده در مبارزات را خواهد داد. هم‌چنین دشمنان چالش‌برانگیزتر هستند و شما را بیشتر در مرض خطر قرار می‌دهند.

نمایش گیم‌پلی God of War: Ragnarok در رویداد Playstation Showcase با انتشار هم‌زمان اطلاعات زیادی همراه بود. یکی از المان‌های بازی که چیزهای جالبی در مورد آن یاد گرفته‌ایم، مبارزات است. مبارزات God of War 2018 از نظر مکانیکی عالی بودند، اما اریک ویلیامز (Eric Williams) که جایگزین کوری بارلاگ (Cory Barlog) به عنوان کارگردان دنباله‌ی آن شده، گفته که Ragnarok مبارزات را وسیع‌تر خواهد ساخت.

به گفته‌ی ویلیامز، یکی از جوانبی که سانتا مونیکا (Santa Monica) بر روی آن تمرکز کرده گسترش ابزار در دسترس بازی‌بازان به هنگام مبارزات است. ویلیامز گفته که God of War 2 و Ghost of Sparta احتمالا دو بازی مورد علاقه‌ی او هستند. او پیش از این بر روی تمام بازی‌های اصلی God of War کار کرده است:

در آن دو بازی متدی داشتیم که بازی اصلی را می‌گرفتیم و آن را عمیق‌تر می‌کردیم. هدف این بود که تنوع بیشتری داشته باشیم. اما نه صرفا تنوع خام. بلکه به این المان‌ها عمق بیشتری بدهیم. این اولین باری است که من در مقام کارگردان هستم. پس از درس‌های گذشته در روند توسعه‌ی Ragnarok استفاده می‌کنم.

ویلیامز افزوده که تنوع از منابع مختلفی ایجاد می‌شود. هم‌چنین Atreus در مبارزات نقش بیشتری خواهد داشت:

نحوه‌ی ارتباط او با Kratos تغییر کرده و گسترده‌تر شده است.

او هم‌چنین گفته که دشمنان‌ هم تواناتر خواهند بود از حقه‌های خاص خود استفاده خواهند کرد:

طبعا دشمنان هم ابزار بیشتری برای مقابله با شما خواهند داشت. پس آن‌ها شما را به فکر وادار خواهند کرد. با توجه به ابزار جدید، راه‌های بیتری برای مقابله با دشمنان وجود دارد.

در نهایت ویلیامز به لحظه‌ای از تریلر اشاره کرد که Kratos از Blades of Chaos برای رسیدن به سطحی بالاتر استفاده می‌کند. در واقع از سلاح Kratos به عنوان یک قلاب استفاده می‌شود. به گفته‌ی او از این وسیله هم برای متنوع‌تر کردن مبارزات استفاده خواهد شد:

شما در بازی سال ۲۰۱۸ نمی‌توانستید چنین کاری را انجام دهید. مبارزات در آن بازی معمولا در یک محیط ثابت بودند، اما حالا محیط گسترده‌تر شده است. ما صرفا برای متنوع‌تر کردن بازی این قابلیت را به آن اضافه نکرده‌ایم. بلکه این قابلیت به هدف ما در طراحی گیم‌پلی کمک خواهد کرد. دشمنان هم می‌توانند از این محیط گسترده‌ استفاده کنند.

بازی God of War: Ragnarok در سال ۲۰۲۲ بای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد. سانتا مونیکا تایید کرده که این آخرین بازی از سری نورس خواهد بود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مبارزات God of War به بازی‌بازان آزادی عمل بیشتری می‌دهند
مبارزات God of War به بازی‌بازان آزادی عمل بیشتری می‌دهند
مبارزات God of War به بازی‌بازان آزادی عمل بیشتری می‌دهند
مبارزات God of War به بازی‌بازان آزادی عمل بیشتری می‌دهند
مبارزات God of War به بازی‌بازان آزادی عمل بیشتری می‌دهند
مبارزات God of War به بازی‌بازان آزادی عمل بیشتری می‌دهند
مبارزات God of War به بازی‌بازان آزادی عمل بیشتری می‌دهند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • گاد ۲ و گاد گوست ( رو گوشی هم میشه زد اگه بازی نکردین حتما بازی کنید) دوتا از شاهکار های صنعت گیمینگ هستن
    خیلی خوبه که این ۲ تا مورد علاقش هستن
    در کل فکر کنم کارگردان عالی باشه چون دقیقا میدونه خواسته گیمرا چیه
    عجب بازی بشه …….

    • بسیار موافقم . گاد گوست لامصب چقد جادو و قدرت داشت کریتوس یکی خفن تر از دیگری. منم حس خوبی گرفتم با این صحبت هاش و حداقل از نظر تنوع دشمنا و مخصوصا سلاح های فرعی چیزی کم نخواهد داشت به نظرم .

      • حرفت درسته،،،این کارگردان جدید بازی قراره سری گاد اف وار را بسیار تکامل یافته و متنوع تر کنه و از هم مهمتر بازی رگناروک قراره به ریشه و بن خودش نزدیک تر بشه و یک حس و حال حماسه ای با طعم هک اند اسلش واقعی و درجه یک را به بازی اضافه بکنه بنظرمن وقتی یک گیمپلی ده دقیقه ای ازش بیاد بیرون اونجا به حرف من پی میبرید و هر کی از این بازی نا امید شده میفهمه که گاد رگناروک نه تنها بهترین بازی سال خودش میشه بلکه همانند نسخه های پیشین به یکی از بهترین بازی های تاریخ تبدیل میشه شک نکنید تمامی گاد اف وار ها یعنی ۴ نسخه جزو برترین های تاریخ بودند و حتی بعضیاشون بهترین بازی های نسل ششم و هفتم شدند تقریبا همه نسخه ها هم نامزدی رو حداقل در کارنامه خودشون دارند این اآقای ویلیامز اگر با دقت gow2 را بازی کرده باشه و ببینه که چطور این بازی با نزدیک به ده باس فایت و داستان ابر حماسی و محیط های وسیع و… تونست برترین هک اند اسلش تاریخ بشه و تونست از نظر آی جی آن جزو ۱۰۰ بازی برتر تاریخ بشه و تونست دومین بازی برتر نسل ششم از میلیون ها بازی بشه و یکی از برترین نقش آفرینی های تاریخ بشه و محبوب ترین شخصیت گیم بشه و …پس اگر از اینها درس بگیره و مبارزات بازی رو سریع تر و گسترده تر و بازی رو برتر از نسخه ۲۰۱۸ کنه این بازی قطعا تا تابستون سال دیگه با متای بین ۹۵ تا ۹۷ عرضه میشه و بهترین بازی ps5 میشه و تنها بازی که میتونه ازش پیشی بگیره نسخه بعدی خودش است…مرسی

        • عزیز یه مدرکی چیزی بیار که گاد ۲ رو به عنوان برترین هک اند اسلش تاریخ معرفی کرده باشه

          • مدرک را با چند تا سرچ ساده و خواندن مقاله های گیمینگ معتبر خارجی میتونی خودت پیدا کنی من چیزی ندارم نشونت بدم چون ثابت شدس و آنقدر هم داداش پافشاری نکن که دیابلو بهترینه چون پشم گاد اف وار هم نیست و متاش زیر نود هست و تمرکزش بیشتر روی نقش آفرینی هستش شما خودت بیست تا هک اند اسلش برتر تاریخ رو ببینی و بخوای بهترینشون رو انتخاب کنی گاد اف وار تمامی المان هاش رو داره و همه اون بیست تا دیگه به پای گاد اف وار نمی رسند نه دویل می کرای نه دیابلو و نه غیره …خلاص

  • Jaber-shams گفت:

    بنظرتون احتمال داره تو این نسخه شمشیر الیمپوسو ببینم؟؟؟؟

  • این بازی حرف نداره کاری نداریم الان ذهن من کوری بارلوگ درگیر کرده که داره روی چی کار می‌کنه واسه ps5 یه ip جدید صد در صد اما چه سبکی ؟!؟!

  • Moazzen گفت:

    ۱.اگه به عکسی که منتشر کردن نگاه کنید میبینید چشای کریتوس قهوه ای هست اما تو عکسی که برای ۲۰۱۸ بود چشماش ابی یا سبز بود.چرا؟
    2.کریتوس نسبت به گاد ۲۰۱۸ عضلانی تر شده با توجه به عکس که نشون میده طی سال هایی که گذشته خیلی برای بقا جون کندن
    3.تریلری که نشون دادن به نظرتون از ۴۰ ساعت چند ساعت ابتدایی بازی بوده من میگم تا جای تیر ۸ ساعت طول بکشه
    4.تو تریلر کریتوس یه جا شیلدش رو به زمین میزنه چند بار که به دشمنا صدمه میزنه اما شیلدش مستطیلیه یه دوباره دشمنا حمله میکنه که مثلثی یه جا هم مث ۲۰۱۸ دایره ای ینی میتونی شیلد رو عوض کنی با قابلیتای متفاوتشون به نظرم

  • Mohsenj74 گفت:

    اقای ویلیامز نشون میده چقدر خبره هست و بیخود نیست انتخابش کردن ، گسترش دادن سلاح ها یعنی عمق بیشتر گیمپلی
    .
    .
    تا الان ۳ تا تریلر دیدم تو چند وقت اخیر که هر کدوم در یک سطح افسانه ایی و بی مانند قرار داشتن

    هواریزون و اون تریلر بی نظیرش در رویداد پلی استیشن که یک لول دیگه از ویدیو گیم رو نشون داد بهم
    .
    الدن رینگ که مثل معجون جادویی همه رو مدهوش خودش کرده
    .
    و رگناروک ، لامصب فقط رخ کریتوس 😍 که اعتقادم هست اگر سلایق شخصی رو بزاریم کنار با ابهت ترین و شاید بشه گفت برترین کرکتر خلق شده در بازی هاست ، تریلر بازی فوق العاده بود بزارین یه چیزی بهتون بگم ، چیزی مشابه این تریلری که دیدین وجود نداره تنها مشابهش گاد ۲۰۱۸ هست و حالا از هر لحاظ کاملتره قراره برگرده …..

    • HYS گفت:

      معلومه که برترین کاراکتره
      بهترین تاریخه
      اصلا آدم از نسخه های اول تا الان زندگی کریتوسو میبینه واقعا تحت تاثیر قرار میگیره.خصوصا تحول شخصیتش که الان سعی میکنه آروم باشه و صحبتاش با آترئوس. با تمام خشن بودنش الان واقعا دوست داشتنی شده.
      خودم گاد ۲۰۱۸ رو که پلی کردم همون اول بازی بعد از قطع درخت تا اونجایی که جسد همسرش رو میسوزونه واقعاااا اشکم در اومد.وای چه موسیقی داشت.یه غم و اندوه خاصی تو چهره کریتوس و حتی صداشه.
      قشنگ معلوم بود از لحاظ روحی هنوز درگیر گذشته است و اذیته.

      و سکانس برگشتن به خونه و برداشتن شمشیراش در اوج حماسی بودن واقعا گریه داشت

    • Mohsenj74 گفت:

      البته درسته ویلیامز کارگردان بازی هست ولی به نظرم قطعا از بارلوگ هم مشاوره میگیرن و نقش داره در گاد جدید همونطور که دیدیم موقع مصاحبه تیم سانتامونیکا بعد از رویداد هم ویلیامز حضور داشت هم بارلوگ
      .
      نه غیر از این نیست فقط خواستم تاکید کنم 😄

  • Mehdiip گفت:

    کارگردان لایقی به نظر میاد امیدوارم گاد رگناروگ موفق باشه و ماهم لذت ببریم

  • ((در نهایت ویلیامز به لحظه‌ای از تریلر اشاره کرد که Kratos از Blades of Chaos برای رسیدن به سطحی بالاتر استفاده می‌کند. در واقع از سلاح Kratos به عنوان یک قلاب استفاده می‌شود.))
    یعنی به‌به
    فکر کنم بچه‌ها درست متوجه نشدن
    آقا یه جورایی حکم همون پریدن یا جا‌به‌جایی سریعو داره در کنار کشیدن یا بالا و کوبیدن دشمنا روی زمین
    حکم قلاب برای بالا رفتن و یا حتی تاب خوردنم انگار فراهم شده
    موضوع جالبتر اینه که دشمنا هم از این الگوریتم به شکل دیگه‌ای استفاده میکنن تا تعقیب گریز هم وجود داشته باشه
    شما فکر کن توو یه محیط بسته قرار دارین و قدرت چرخش کمه و تعداد دشمنا زیاد
    همون لحظه چشمتون به یه مکان بازتر و مجهزتر میوفته و جا‌به‌جا میشی..
    جدی جدی دیگه باید برم سراغ سرقت پی‌اس۵
    حضرت داره میاد

  • ShinjiMikami گفت:

    منم از همون اول نگران همین بودم که کم کم مطمئن میشیم سانتامونیکا چیزی کم نذاشته. البته بایدم چیزی کم نذاره چون اسمش سانتامونیکاس.
    امیدوارم محیط های متنوع و عظیمی داشته باشیم با مبارزات عظیم و بزرگ با تخریب پذیری بالا همچنین دوست دارم سیستم مبارزات بازی خیلی متنوع و عالی باشه. دوست دارم کریتوس از سلاح های بیشتری استفاده کنه. منتظر باس فایت های عظیم و عالی هستم. مثلا اون سوسمار یا اژدها و … که بود بنظرم عالی طراحی شده.
    از نظر گرافیگی هم که بعضیا از بازی ایراد میگیرن من چنین ایرادی رو در گاد نمیبینم. گرافیک بازی خیلی خوبه و حتی بهترم شده. چرا باید انتظار گرافیک هایی تخیلی باشید. تازه احتمال زیاد گاد ۶ رو هم رو همین ps5 تجربه کنیم و اون وقته گرافیک خیلی بالا که در ذهنتونه رو خواهید دید. گرافیکِ الانِ گاد مناسب و بهینه و عالیه.
    فقط امیدوارم سونی ایپی های جدیدش رو هم معرفی کنه حداقل یکیش رو از طرف سانتا یا ناتی یا گوریلا. دوست دارم سونی یه بازی ترسناک خفنی بسازه تا ببینم چی بلده.😁

  • Ellie گفت:

    دقیقا من الان معلوم نیست برای بار چندمه که دارم تریلر ۳ دقیقه ای گاد راگناروک رو میبینم اما اینو فهمیدم ازش که تنوع خیلی خوبی توی گیم پلی وجود داره و دشمناشم یخورده باهوش تر شدن!!
    هر چن وقت یه بار گیم پلی بعضی از گیمارو اینقد نگا میکنم
    معلومه که الکی بهش پست کارگردانی رو ندادن😎
    تنوع و عمق؛ دو چیزی که دوس دارم تو بازیا بیشتر بشن

مبارزات God of War به بازی‌بازان آزادی عمل بیشتری می‌دهند