پلاتینومگیمز به Bayonetta 3 افتخار میکند و میخواهد آن را نشان دهد
استودیوی پلاتینوم گیمز (PlatinumGames) با انتشار اطلاعاتی پیرامون مراحل ساخت بازی Bayonetta 3، به طرفداران اطمینان داد که نیازی به نگرانی نیست.
از زمان انتشار تیزری کوتاه در The Game Awards 2017، نمایش دیگری از این بازی نمایش داده نشده است.
قبلتر، سازنده سری Bayonetta، آقای هیدکی کامیا (Hideki Kamya)، گفتند که امسال نمایشی از این بازی پخش خواهد شد. ایشان به تازگی در پاسخ به پرسشی که آیا تا کریسمس نمایشی از این بازی خواهیم دید یا خیر، پاسخ دادند:
احتمال نمایش این بازی در سال جاری وجود دارد. همانطور که پیشتر گفتم، شاید بهتر باشد برای مدتی این بازی را فراموش کنید. من همچنان روی حرفم هستم، چون در نهایت تصمیم اینکه چه اطلاعاتی را در چه زمانی منتشر کنیم، با ما نیست.
رئیس استودیوی پلاتینوم گیمز، آقای آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba)، اضافه کردند :
دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. در حال حاضر همه چیز خوب پیش میرود.
با گذشت تقریباً چهار سال از معرفی بازی در سال ۲۰۱۷، نینتندو، ناشر بازی Bayonetta 3، مجبور شد اعلام کند که بازی همچنان در مراحل تولید به سر میبرد و پیشرفتهای خوبی هم حاصل شده است.
آقای کامیا ادامه دادند:
تمام تیمی که بر پروژه کار میکند، به کار خود افتخار میکند و بسیار مشتاق است تا کار خود را به نمایش بگذارد.
به همان اندازه که طرفداران دوست دارند بازی را ببینند، ما نیز مشتاق هستیم تا ساخته خود را به نمایش بگذاریم و با تشویق طرفداران کار را به سرانجام برسانیم.
وقتی در سال ۲۰۱۹ پیرامون سکوت خبری استودیو پرسیده شد، آقای آتسوشی اینابا گفتند:
این اثر بسیار با کیفیت خواهد بود و تمام توانمان را روی آن متمرکز کردهایم.
علاوه بر Bayonetta 3، استودیو پلاتینوم گیمز روی بازی جدیدی که فعلا Project GG نامیده میشود نیز کار میکند. این بازی بعد از عناوین Viewtiful Joe و The Wonderful 101، نقطه اوج سهگانه قهرمانی آثار کامیا خواهد بود.
در نهایت باید یادآوری کنیم که طبق شایعات منتشر شده، نینتندو قصد دارد در ماه جاری یک دایرکت جدید را منتشر کند. پس احتمال دارد بالاخره شاهد نمایش جدیدی از Bayonetta 3 باشیم.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
فقط خواستم یاد آور بشم که این بازی سال ۲۰۱۷ معرفی شد و از اون موقع تو سکوت کامل خبری هستش .
حالا سوالی که پیش میاد اینه که یه بازی خطی چقدر ساختش زمان میبره؟؟
Tlou 2 با اون همه جزییات رو تو ۴ سال ساختن اون موقع این حتی یه خبرم ازش نیست،😤😤
سال ۲۰۱۹ بازی astral chain رو منتشر کردند پس فکر نکنم از اون ۲۰۱۷ که میگی کل تمرکز روی بایونتا بوده باشه . الان فکر کنم شده تمرکز اصلیشون
کنار dmc یکی از برترین هک اند اسلشا حیف که انحصاری کردنش امیدوارم پلاتینیوم ایپیشو از نینتندو پس بگیره خودشونم قبلا گفته بودن میخوان این کارو کنن مولتی پلتفرمش کنن بتونیم این شاهکارو تجربه کنیم
یکی از حسرت های بزرگ زندگیم تجربه نکردن نسخه ی دوم هست واقعا بعد dmc برام برترین هک اند اسلش هست
خدایی هر کی این بازی رو کرده باشه میفهمه دلیل اصلی معروف شدنش چیه😅😆
به به سلطان شما فقط بیا و حیف که انحصاری هستی 😔
ای نینتندو بازم نینتندو من نمی فهمم چرا نمی خواد یکدفعه بیان گیمپلی از بازی بدن تاما ببینیم کیف کنیم و نگاهی دوباره به بانو بیندازیم و……….. در همین حد بدونید که اون جا خالی باعث میشه یک قدم به خدا نزدیک تر بشیم 😐😂🤣
حیف انحصاریه خیلی دلمون میخواست یک کالکشن ریمستر از نسخه دوم بایونتا و متال گر رایزینگ بدادن