تمرکز خریدهای اخیر سونی روی «منحصر به فرد بودن» است
پس از خرید فایر اسپرایت (Firesprite) توسط سونی، رئیس استودیوهای سونی، آقای هرمن هالست (Hermen Hulst)، پذیرفت که خریدهای جدید سونی به نظر عجیب میرسند، ولی گفت که “کیفیت و منحصر به فرد بودن” برای آنها مهم است.
قبل از فایر اسپرایت، سونی با صاحب شدن شرکت نیکسز (Nixxes)، سوالاتی را خلق کرد ولی سریعاً با اعلام این موضوع که این شرکت را پیرو استراتژی خود برای پورت بیشتر بازیهای انحصاری سونی برای رایانههای شخصی خریده است، به شایعات پاسخ داد.
آقای هالست در مصاحبهای اعلام کرد که:
افراد موجود در تیمی که به تازگی به خانواده خود اضافه کردیم را میشناسم. از قابلیتهای آنها آگاه هستم و همچنین میدانم که بر روی چه اثری کار میکنند. ارتباطی که با آنها دارم، من را مطمئن ساخته است که بازیهایی که آنها میسازند از نظر کیفیت در سطح استودیوهای سونی خواهند بود.
در ادامه ایشان گفتند:
ما همیشه به دنبال بازیهای بهتر و منحصر به فرد بودن تجربهای که بازی به بازیبازان ارائه میدهد، هستیم. شاید از دید افراد خارج، این خریدها عجیب به نظر برسند، ولی نه برای کسانی که در جریان امور هستند.
هالست همچنین اضافه کرد که با توجه به اینکه تیم ۲۵۰ نفره استودیو فایر اسپرایت از اعضای قبلی استودیو لیورپول سونی هستند، زمان خوبی بود که این استودیو را به گروه پلیاستیشن برگردانند.
هرمن هالست در پایان مصاحبه فرمودند:
حالا ما این امکان را داریم که روی بازیهای بسیار شگفتانگیزی کار کنیم؛ بازیهای انحصاری که در حال حاضر نمیتوانم اطلاعات بیشتری به شما دهم، ولی بسیار درموردشان هیجانزده هستم.
ما هر زمانی که اطلاعات بیشتری منتشر شود، شما را در جریان میگذاریم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
هرمن هالست کارش درسته
دقیقا خواستم همین رو بنویسم که نوشتی . هرمن هالست کارش درسته چون خودش اینکاره بوده
درسته👍👍
همیشه بهترینا توی خانواده پلی استیشن هستن
تا حالا هیچکدوم از رئسای استودیو های جهانی دیولوپر نبوده ؛ یوشیدا ؛ شان لیدن و ……
.
همگی گیمر یا بیزینس من های بزرگی بودن اما هرمن هالست اولین کسی هست که به عنوان یه دیولوپر و فرد متخصص به این درجه رسیده
.
استودیو های سونی هیچوقت توی کل تاریخشون به این اندازه احساس خوب و راحتی نداشتن ؛ مهم ترین دلیلش قطعا هرمن هالسته
یکی بیاد یه ماشین زمان اختراع کنه دو سه ساعت بریم جلوتر😑
چرا نمیره این ساعتتتتتتت
تنها چیزی که از سونی میخام اینکه به ایده ها گوش بده شخصا نظرم اینه زمانی میرسه که دوران انحصاری بعضی از بازی ها تموم شده و بهترین راه برای اون یک خاب کوتاه یا بلند مدته شما ی لحظه فکر کن همش انچارتد میزد ناتی خبری از د لست نبود بنظرتون بد نمیشد؟اما یک اایده باعث شد هم انچارتد به یک خاب ب موقع بره و هم ایده جدیدی و عالی یک دلیل برای خرید کنسول باشه..شخصا دنبال اینم سانتا دنبال بازی قدیمی خودش بره ک قبلا خبری از خدای جنگ نبود هم استراحت میکنن هم ایده جدیدی رو پیگیری و عرضه میکنن از اون طرف خدای جنگ رو میتونن یک تیم کوچیک صرفا روی داستان بزارن اینطوری ایده جدید روی کار میاد و بازی محبوب میتونن بیشتر روش کار کنن..نمیدونم شاید نظرم درست نباشه اما باور کنید تنوع کم ضربه بزرگی به سونی میزنه
هرمن هالست کارش درسته همینکه خودش قبلا بازیساز و رئیس استودیو بوده نشون میده که میفهمه باید دقیقا چیکار بکنه و چطوری تیم هارو مدیریت بکنه از صمیم قلبم آرزو میکنم سونی یه روزی Larian Studios رو هم بخره
چون خود سونی منحصر به فرد است 😚
نزدیک به ۹۰ درصد انحصاری های سونی پچم ریزونن
قطعا منحصر به فرده ✌️
قشنگ یه نسل جلوتره سونی تو انحصاری و ماکرو تازه استارت انحصاری رو زده
تمرکز سونی روی ساخت انحصاری های بیشتر تا نزدیک های آخر این نسل تفاوت های زیادی رو ایجاد می کنه بین پلی استیشن و ایکس باکس. اینجوری که با انحصاری های باکیفیت مخاطب های قدیمی و جدید رو خیلی بیشتر جذب می کنه چون همچین محتواهایی توی هیچ شرکت بازیسازیه دیگه ای نیست. به نظرم در بلند مدت این استراتژی گیم پس رو شکست میده و استقبال از گیم پس رو خیلی کم می کنه