بازی Sociable Soccer برای رایانههای شخصی و کنسولها منتشر خواهد شد
بازی Sociable Soccer عنوانی در ژانر فوتبال به سبک آرکید است که در سال ۲۰۱۷ توسط جان هَیر (Jon Hare)، خالق بازی Sensible Soccer، توسعه داده شد. این بازی در حال حاضر صرفا در اپل آرکید (Apple Arcade) در دسترس است. حال براساس خبری که توسط وبسایت VGC منتشر شده، این بازی قرار است که برای سایر سیستم عاملها نیز در دسترس قرار گیرد.
براساس آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده، بازی Sociable Soccer که در حال حاضر فقط روی اپل آرکید در دسترس قرار دارد، قرار است که به لطف توسعهدهندگان هیر (Hare)، تاور استودیوز (Tower Studios) و کیس پابلیشینگ (Kiss Publishing) برای طیف وسیعی از سیستم عاملها نیز منتشر گردد.
داریل استیل (Darryl Still)، مدیر عامل و موسس کمپانی کیس پابلیشینگ در این رابطه گفت:
تاریخ هدف ما برای انتشار بازی، ۱۷ آپریل ۲۰۲۲ است. نسخهی رایانههای شخصی زودتر از نسخههای کنسولی منتشر خواهد شد. نسخههای کنسولی بازی همزمان منتشر خواهند شد (پلیاستیشن ۴ / ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس، نینتندو سوئیچ).
همچنین آقای جان هیر تأیید کرد که نسخهی رایانهی شخصی این بازی، Sociable Soccer ‘۲۲ نام خواهد داشت.
ما در سال ۲۰۰۶ بروزرسانی بازی Sensible Soccer را انجام دادیم، بنابراین من ایدههایی در مورد ساخت یک بازی فوتبال داشتم و میخواستم آن را به عنوان یک طرفدار فوتبال پایهگذاری کنم. همهی ما میدانیم که در دنیای فوتبال به کدام تیم گرایش دارم.
ما در مورد قیمت ۳۰۰,۰۰۰ پوند تصمیم گرفتیم که در گذشته مبلغ بسیار کمی بود، اما در واقع برای Kickstarter بسیار زیاد بود. بعد از یک هفته متوجه شدیم که قرار نیست به هدف برسیم. بنابراین، ما از Kickstarter را دست کشیدیم، اما تصمیم گرفتیم همچنان به توسعه ادامه دهیم.
در اواخر ماه مه، پس از انتظارات فراوان برای پیدا کردن شریکی مناسب، موفق شدیم که با Kiss Publishing به توافق برسیم. حال ما میتوانیم تمامی ویژگیهای که در کنسولها و پلتفرم رایانههای شخصی وجود دارد و نمیتوانیم در گوشیهای هوشمند پیاده کنیم را فعال نماییم. بدیهی است که ما میتوانیم از نظر گرافیکی نیز موارد مربوطه را بیشتر جلو ببریم. همچنین تعدادی از ویژگیها نیز وجود دارند که ما میخواهیم در بازی قرار دهیم و اکنون میخواهیم آنها را به نسخههای کنسول و رایانههای شخصی اضافه کنیم. بنابراین زمان هیجان انگیزی است.
ما امروزه در چرخهی بزرگ دنیای توسعه هستیم، بنابراین ویژگیهایی وجود دارد که در ماه آپریل به انتشار آن میپردازیم و پس از آن ویژگیهای بیشتری نیز وجود دارند که هر ۶ ماه یا بیشتر عرضه خواهند شد.
“به طور موثر، ما تقریباً در حال توسعهی نسل بعدی موتور بازیسازی هستیم.”
ما در حال حاضر آخرین قطعه را در اره مویی منبت کاری قرار میدهیم که همان نسخهی کنسولی و رایانههای شخصی بوده و قرار است که همزمان با نسخهی موبایلی منتشر گردد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
فکر نمی کنم بازی جالبی واسه رایانه های شخصی باشه و موفق شه