هر سه نسخه FIFA 12 یکسان خواهند بود!
دیوید روتر، یکی از سازندگان ارشد بازی FIFA 12 در جدیدترین مصاحبهاش با سایت لهستانی Gry Online گفت که تمام سازندگان بازی در استودیوی EA Canada تمام سعی شان را خواهند کرد که هر سه نسخه بازی FIFA 12 از کیفیت خوب و یکسانی بهره مند باشند.
او گفت:
تمام تلاش ما این است که مانند سال گذشته بازی خوبی را بسازیم و تمام کارکنان EA Canada سعی شان این است که هر ۳ نسخه بازی از کیفیت خوب و یکسانی بهره مند باشند.
همچنین در این مصاحبه David Ruther وجود قابلیت ذخیره Replay ها بر روی هارد دیسک در نسخه PC بازی را تایید کرد.
جالب است بدانید که مسئولان EA سال گذشته هم برای FIFA 11 چنین حرفی را زدند، ولی در نهایت نسخه های PS3 و X360 بازی توسط دیوید روتر و نسخه PC توسط طراحی دیگر به نام یان یارویس ساخته شد. هر چند که سال گذشته نسخههای کنسولی FIFA و نسخه PC آن نزدیکی بیشتری نسبت به سال های قبل داشتند، اما انتظار می رود امسال دیگر تفاوتی را میان این دو نسخه نبینیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
خیلی ههم عالی! من این یک سال با فیفا ۱۱ زندگی کردم. امیدوارم ذخیره ی Replay ها حقیقت داشته باشه. حیف این همه گل زیبا که از دست رفت!!