بازی Ace Combat 8 از موتور Unreal Engine 5 استفاده خواهد کرد
چندی پیش بود که رسما تایید شد یک بازی جدید از سری Ace Combat در دست توسعه است. حال بندای نامکو (Bandai Namco) رسما اعلام کرده که Ace Combat 8 با استفاده از موتور Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد.
بندای نامکو دیروز اعلام کرد که نسخهای جدیدی از سری اصلی Ace Combat در دست توسعه است. این بار قرار است تیم توسعهی اصلی این فرنچایز، Project Aces، با استودیوی ILCA همکاری کند. ILCA در حال حاضر مشغول توسعهی Pokemon Brilliant Diamond و Pokemon Brilliant Shining Pearl است. حالا یک نکتهی بسیار مهم دیگر در مورد روند توسعهی این بازی فاش شده است.
طبق گزارش Twinfinite، کارگردان برند Ace Combat یعنی کازوتوکی کنو (Kazutoki Kono) تایید کرده که برای پرداخت بینش بصری و خلاقانهای که تیم Project Aces برای Ace Combat دارد، این تیم از موتور Unreal Engine 5 برای توسعهی بازی استفاده خواهد کرد. از زمان معرفی Unreal Engine 5 در سال گذشته، چندین بازی بزرگ اعلام کردهاند که از موتور نسل جدید اپیک گیمز (Epic Games) استفاده خواهند کرد. در میان این بازیها میتوان به Senua’s Saga: Hellblade 2، Dragon Age 12: The Flames of Fate، Bioshock 4، State of Decay 3، S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl، The Outer Worlds 2 و بازی بعدی استودیوی کوالیشن (The Coalition) اشاره کرد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
ای ول اگر برای ۳ هم تایید بشه حتما میگیرمش
از نسخه assault horizonبیشتر خوشم اومد بارها بازی کردم هم فضای گیم پلی هم جا دادن مراحلی که با هلیکوپتر و بمب افکن انجام میشود.امیدوارم در این نسخه هم از این مراحل گماشته بشه اما نسخه۷یبار بازی کردم زیاد از مراحلش یادم نیست انجور که باید نبود فقط وقتم گذروندم تا اینکه لذت ببرم یک بازی سطحی با داستان بی مفهوم زدن یک باس مزخرف،گیم پلی و هدایت هواپیماها بنظرم نرمنبود راحت نمیشد مانور داد اماassaultنرم حس یک نبرد هوای و عملیاتی سوار هلیکوپتر اپاچی میل۲۴… درون مسکو یا عملیات کنیا بود فک کنم کامیونهای حمل بمب اتم یا عملیات وسط بیابون باa10 که جلوگیری ار پیش روی گروهان زرهی ویا زدن پایگاهای موشکی با بمب افکن بی۲یابی۵۲،از نسخه جدید بغییر از گرافیک بصری عالی انتظار ماموریتهای واقعی زیبا و گیم پل روان با اکثر هوا نواردها رو دارم امیدوارم داشته باشه
عوامل تولیدACE 7 خواستن که مخاطب تفاوت هواپیماهایی مثه پکفا یا F22روبا میگ۲۱متوجه بشه،که بنظرم خوب عمل کردن.حتی در انتخاب هواپیمای ماموریتت شما باید بدونی کدوم نوع سلاح در نبرد هوایی یا زمینی کاربرد بهتری داره ،صرفا نباید یه F22روهمه جا برد.اضافه کردن اپشن های افزایش سرعت یا موبایلیتی یا استقامت هواپیما در نبردها کامل محسوسه.۲۵مدال رو قرار دادن تا وقتی بدست اوردیمشون تازه به زوایای زحماتی که در طراحی نبردها وراه وروش اصولی مبارزات هوایی به کار رفته پی ببریم.
RTB
انتظار گرافیک خیره کننده را از بازی داریم. دوستان سونی هم داره از همین انجین (به قول یکی از فناش انجیل 😀 ) برای بازی هاش استفاده میکنه درسته ؟
نه چون اکثر استودیو های سونی موتور اختصاصی خودشون دارن گوریلا:دسیما،اینسومنیاک:لونا،هوسمارک:fxrیاfrxفک کنم،سانتا و ناتی هم موتور خودشون دارن، بقیه هم اگه نداشته باشند از موتور بقیه استودیو ها استفاده می کنن مثل bend که الان واسه بازی جدیدشون از دسیما استفاده میکنن
کسی اسم بقیه انجین های سونی رو میدونه؟؟؟؟
نه اکثرشون انجین اختصاصی دارن