آمار فروش بازی Valheim به ۷٫۹ میلیون نسخه رسید
بازی Valheim با فروش بیش از ۱٫۱ میلیون نسخهای در طی چهار ماه اخیر، به آمار فروش کلی ۷٫۹ میلیون نسخهای دست یافت.
ماههای اخیر برای شرکت امبریسر (Embracer) سراسر موفقیت و سود مالی بوده است و طی این مدت، دو عنوان جدید این ناشر یعنی Biomutant و Valheim آمار فروش قابل توجهای را ثبت کردند. بازی Biomutant با ثبت آمار فروش یک میلیون نسخهای، در طول یک هفته توانست تا هزینههای خود را بازیابی کرده و به مرحلهی سوددهی برسد. از طرفی دیگر، عنوان Valheim نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و ساختهی استودیوی آیرون گیت (Iron Gate) تنها در طی چند ماه اخیر و پس از ماه آوریل سال جاری میلادی، موفق به ثبت رکورد فروش ۱٫۱ میلیون نسخهای شد.
طبق آخرین گزارشها، این بازی پیش از ماه آوریل موفق به ثبت آمار فروش بیش از ۶٫۸ میلیون نسخهای شده بود که در مجموع، اکنون این عدد به ۷٫۹ میلیون نسخه رسیده است.
در نتیجهی این موفقیت عظیم، استودیوی آیرون گیت به سرعت در حال توسعه بوده و تعداد اعضای این استودیو اکنون از عدد ۵ به ۸ رسیده است. لازم به ذکر است که بازی Valheim همچنان در مرحلهی دسترسی اولیه قرار دارد و هماکنون استودیوی سازندهی آن در حال توسعهی اولین به روزرسان بزرگ برای آن با نام Hearth and Home است. البته، تاکنون تاریخ انتشار مشخصی برای این بهروزرسان تعیین نشده است اما طبق اعلام استودیوی سازندهی این عنوان، این بهروزرسان تغییرات عظیمی در بازی ایجاد خواهد کرد.
بازی Valheim هماکنون در دسترس کاربران پلتفرم رایانههای شخصی قرار دارد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
داشتم متنو می خوندم تا رسیدم به اینجاش که میگه «در نتیجهی این موفقیت عظیم، استودیوی آیرون گیت به سرعت در حال توسعه بوده و تعداد اعضای این استودیو اکنون» گفتم خدایا یعنی چند نفرن بعدش اینو دیدم«از عدد ۵ به ۸ رسیده است» 😐 چه پیشرفت خفنی :rotfl: اما دور از شوخی وقتی میبینی بعضی استودیو ها با چند ده نفر پرسونل بازی های فاجعه ای می سازن اما از اونور همچین استودیو هایی هم هستن که با پنج نفر به همچین موفقیت هایی میرسن میفهمی حتما یک قطعه پازل توی اونها کم بوده که نتونستن نتیجه مطلوب برسن و از نظر من اون تیکه پازل مدیریت و خلاقیته.
۸ میل روی پی سی فقط ببین چی ساختن