سازنده Splitgate از تمایل خود برای عرضه نسخه موبایل و نینتندو سوییچ بازی میگوید
استودیوی ۱۰۴۷ گیمز (۱۰۴۷ Games)، سازندهی بازی Splitgate، اعلام کرد که عرضهی این بازی برای نینتندو سوییچ و موبایل، قطعا بخشی از برنامههای این استودیو است.
ایان پرولکس (Ian Proulx)، بنیانگذار و مدیرعامل استودیوی ۱۰۴۷ گیمز، در جریان یک لایواستریم، از برنامههای این استودیو را برای بهینهسازی بازی رایگان Splitgate برای کنسولهای پلیاستیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس و سایر موضوعات سخن گفت. او اظهار کرد:
بخشی از چشم انداز ما این است که در همهی پلتفرمها در دسترس باشیم. ما میخواهیم Splitgate در تلفنهای همراه و نینتندو سوییچ نیز در دسترس باشد. این موضوع در حال حاضر در اولویتهای ما نیست، اما میخواهیم همهی کاربران با هر پلتفرمی از تجربهی بازی ما لذت ببرند. برای ما مهم است که مردم بتوانند با دوستان خود بازی کنند، و این به معنای وجود قابلیت کراسپلی در Splitgate است. البته وجود کراسپلی میان تلفنهای همراه و دیگر پلتفرمها را تضمین نمیکنم.
او در ادامه تأیید کرد که ویژگیهای بهبود یافتهای برای کنسولهای نسل نهمی در دست تهیه است:
ما قطعا بهینه سازی بازی برای کنسولهای نسل نهمی را در دستور کار خود داریم. من آمادگی به اشتراک گذاشتن جزئیات خاصی را ندارم، اما برخی از کارهای بدیهی وجود دارند که تقریباً هر بازی در حال انجام آنهاست و ما آنها را بررسی خواهیم کرد.
پرولکس اضافه کرد که ظرفیت سرورهای بازی در چند روز گذشته به شدت افزایش یافته و شروع به بیرون انداختن بازیبازانی که بیش از ۳۰ دقیقه غیرفعال هستند، کرده است. در حالی که وی مدعی بود این اقدامات منجر به کاهش قابل توجه زمان انتظار برای ورود به بازی شده است، هشدار داد که بازیبازان همچنان نمیتوانند مستقیماً و بدون انتظار، وارد Splitgate شوند. او در این باره گفت:
صفهای انتظار همچنان وجود خواهند داشت؛ زیرا ما هر روز بازیبازان بسیاری را جذب میکنیم و تعداد بازیبازان سریعتر از پیشرفت سرور در حال رشد است.
مدیرعامل استودیوی ۱۰۴۷ گیمز گفت که اضافه کردن یک سیستم نشانه گذاری (Ping) و حالت Forge به سبک Halo بسیار عالی خواهد بود:
ما هیچ یک از این موارد را شروع نکردهایم، اما قطعاً داشتن حالت Forge و داشتن ویرایشگر نقشه در بازی، کاملاً یک رویا خواهد بود. من ساعت های بیشماری را در حالت Forge در Halo 3 و Halo Reach گذراندم و زمان زیادی را برای تهیهی نقشهها گذراندم، بنابراین ما دوست داریم چنین چیزی را بسازیم. حتی فراتر از آن، ما به اضافه کردن یک کیت مادسازی نیز فکر میکنیم؛ زیرا این چیزی است که من خاطرات خوبی از آن دارم. حالتهای Unreal Tournament و بازی با انواع روشهای عجیب و غریب. بنابراین فکر میکنم که اضافه کردن این قابلیت نیز بسیار جالب باشد.
بازی Splitgate در اوایل سال ۲۰۱۹ به صورت دسترسی زودهنگام برای رایانههای شخصی منتشر شد، اما از زمان راه اندازی بتای عمومی در ماه جولای، که طی آن برای کنسولهای ایکسباکس و پلیاستیشن نیز در دسترس قرار گرفت، با افزایش محبوبیت چشمگیری روبهرو شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات