با انتشار Halo Infinite بازی Splitgate محبوبتر از قبل شد
با توجه به تیم توسعه دهندهی اثر Splitgate، به نظر میرسد که انتشار Halo Infinite به محبوبیت این اثر در پلتفرم پلی استیشن کمک کرده است.
رییس استودیوی ۱۰۴۷ یعنی آقای ایان پرولکس (Ian Proulx) در مصاحبهای با وبسایت The Loadout اظهار داشت که وجود یک بازی بزرگ دیگر در بازار عناوین شوتر اول شخص نه تنها جامعهی طرفداران را پراکنده نمیکند، بلکه به افزایش محبوبیت این ژانر کمک بزرگی میکند.
او در مصاحبهی خود اظهار داشت:
من از بابت انتشار بازی Halo Infinite بسیار خرسندم، رقابت بین دو عنوان Splitgate و Halo Infinite در بلند مدت به نفع هر دوی ما خواهد بود. در حال حاضر عناوین Battle Royale بسیار زیادی منتشر شدهاند و وقت آن رسیده که با Splitgate و Halo Infinite باری دیگر توجه مخاطبین را به سمت ژانر Arena Shooter برگردانیم.
او در ادامه گفت:
در حال حاضر مخاطبین کم سن و سال بسیاری وجود دارند که تا به امروز هیچ کدام از عناوین Halo ،Quake یا Unreal Tournament را تجربه نکردهاند. اگر موفق شویم توجه این افراد را به سمت ژانر Arena Shooter جلب کنیم کمک بزرگی به این دسته عناوین کردهایم.
بازی Splitgate در اولین روزهای سال ۲۰۱۹ به صورت دسترسی اولیه برای پلتفرم رایانههای شخصی منتشر گردید و هنگامی که به صورت بتای عمومی برای تمامی پلتفرمها عرضه شد به محبوبیت غیرمنتظره و بسیار بزرگی دست پیدا نمود.
متاسفانه ایشان در این مورد که Splitgate چه زمانی از حالت بتا خارج میشود صحبتی نکرد، اما دربارهی شباهتهای بصری بین دو اثر محبوب Splitgate و Halo توضیح داد:
یکی از اهداف بسیار مهم ما این بود که سبک هنری خاص خود را داشته باشیم. طراحی بصری عنوان Splitgate به نوعی انجام شده که یادآور بازیهای هیلو باشد و ما پورتالهای مختلف را به این اثر اضافه کردیم تا حال و هوای منحصر خود را داشته باشد. این سبک هنری باعث شد که بازی کوچک و ایندی ما بتواند در بین مخاطبین به شهرت برسد بدون آن که برای بازاریابی هزینهای متحمل شویم. در آینده سعی میکنیم اثر Splitgate هویت خود را داشته باشد و از آن به عنوان “یک شوتر شبیه Halo” یاد نشود.
ایشان در بارهی عملکرد Splitgate توضیح داد:
با توجه به بودجه و امکاناتی که در اختیار ما قرار داشت، تیم ما اثر بسیار باکیفیتی را توسعه داد. در آینده قصد داریم پس از اضافه کردن افراد بیشتر به تیم خود، سطح کیفی Splitgate را به اندازهی یک عنوان AAA و به یاد ماندنی ارتقا بدهیم.
لازم به ذکر است که امسال نسخهی مربوط به پلتفرمهای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلیاستیشن ۵ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
پس فک کنم تو اکس باکس محبوبیتش کمتر شده😂
اومدم یچیزی بگم که دیدم توی پاراگراف اول بهش اشاره شده منصرف شدم😅 درمورد بازی هم ایده خلاقانه ای داشتن و نتیجش رو هم دارن میگیرن و بنظرم رقابتش با هیلو در نهایت به سود هردو میشه چون مدام سعی میکنن از همدیگه پیشی بگیرن و مدام بهتر میشن و همچنین نتیجه این رقابت باعث محبوبیت بیشتر سری هیلو و شوتر های مشابه اون میشه.
من چنین برداشتی دارم از صحبت های ایشون ،
بیشتر سعی دارن با چسبوندن نام به هیلو و یادآوری مکرر شباهت این بازی با هیلو ، یک اعتباری برای خودشون کسب کنن …..
شاید اشتباه باشه ….
اما به هر حال احتمالا روی کنسولها مخصوصا سونی با استقبال خوبی مواجه بشه
داداش تو متن هم هست پیش فنای پلی استیشن محبوب شده به خاطر بودن هیلو اینفینیت چون شباهت هایی داره فکر کنم عملا خودشون هم هیلو دوست دارن ولی مثل بعضی از آقایان یوتیوبر باید بیان شعر بگن راجبش چون انحصاری سونی نیست
عالیه در ضمن اقای مدیر تریلری از ویژگیه رفلکس بازی god of war 2018 pcمنتشر شده اخبار رو بزارین
🤣الان یعنی پلی استیشن دارا دلشون هیلو میخواد؟