جزئیات بیشتری از بازی Call of Duty Vanguard فاش شد
به تازگی اطلاعات بیشتری از جدیدترین نسخهی فرنچایز بزرگ Call of Duty لو رفته است که جزئیات تازهای را از بخشهای داستانی، چند نفره و زامبی این اثر و همچنین تکنولوژیهای به کار رفته در آن به اشتراک میگذارد.
ساعاتی قبل بود که سرانجام طبق رسم سالهای اخیر مجموعهی Call of Duty، اولین اطلاعات از جدیدترین نسخهی این فرنچایز در سطح اینترنت و قبل از رونمایی رسمی کمپانی اکتیویژن (Activision) منتشر شد. شما از این قسمت میتوانید اولین اطلاعات لو رفته از بازی Call of Duty Vanguard را مشاهده کنید.
اما به نظر میرسد همانطور که بازیبازان نیز انتظار داشتند، جزئیاتی که ساعاتی قبل فاش شد، تنها اطلاعاتی نبوده که قبل از رونمایی رسمی از بازی Call of Duty Vanguard، در سطح اینترنت منتشر خواهند شد. آقای تام هندرسون (Tom Henderson) از فعالان حوزهی بازیهای ویدئویی به تازگی اطلاعات بیشتری را از جدیدترین نسخهی فرنچایز Call of Duty منتشر کردهاند که در ادامه نگاهی به موارد ذکر شده توسط ایشان خواهیم انداخت.
بر اساس گفتههای آقای تام هندرسون، بخش آنلاین بازی Call of Duty Vanguard از جمله بخش چند نفره، زامبی، وارزون و حالتهای احتمالی دیگر در زمان انتشار شامل ۲۴ نقشه خواهد بود که عدد بسیار خوبی برای یک اثر در زمان عرضه محسوب میشود.
ایشان همچنین اضافه کردهاند که بازی Call of Duty Vanguard از سیستم آب و هوای پویا در نقشههای بخش آنلاین خود بهره خواهد برد که در صورت صحت داشتن این موضوع، جدیدترین ساختهی استودیوی اسلجهمر گیمز (Sledgehammer Games)، اولین نسخه از مجموعهی Call of Duty خواهد بود که از این تکنولوژی بهره میبرد.
آقای تام هندرسون در ادامه افزودهاند که بر خلاف بخش داستانی و چند نفرهی بازی Call of Duty Vanguard که توسط استودیوی اسلجهمر گیمز توسعه پیدا میکند، استودیوی تریآرک (Treyarch) وظیفهی توسعهی بخش زامبی این اثر را بر عهده دارد که مطمئناً با توجه به سابقهی درخشان این شرکت در زمینهی مذکور، خبر خوبی برای طرفداران فرنچایز Call of Duty محسوب میشود.
همچنین گفته میشود بر اساس قانونی که سال ۲۰۱۸ در کشور آلمان مبنی بر رفع ممنوعیت استفاده از نمادهای نازی به ثبت رسیده است، بازی Call of Duty Vanguard اولین نسخه از این مجموعه خواهد بود که بدون هیچ تغییر و سانسوری نمادهایی همچون صلیب شکسته (Swastikas) را به نمایش خواهد گذاشت.
افزودن بر تمام این موارد، جدیدترین اطلاعات لو رفته از بخش داستانی بازی Call of Duty Vanguard خبر از روایت بخش کمتر شنیده شدهی تاریخ جنگ جهانی دوم را میدهد. بر اساس گفتههای آقای تام هندرسون، انتظار میرود حداقل قسمتی از بخش داستانی بازی Call of Duty Vanguard روایتگر فعالیتهای مخفیانهی گروه گشتاپو (Gestapo) ، بعد از شکست آلمان نازی در جنگ جهانی دوم باشد.
بر اساس گزارشات تأیید نشده، انتظار میرود در روز پنجشنبه، ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ (۱۹ آگوست ۲۰۲۱) از جدیدترین نسخهی مجموعهی Call of Duty به صورت رسمی رونمایی شود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
به به واقعا به امید دارم
۲۴ مپ تو زمان انتشار واقعا عالیه
بخش زامبیشم تریآرک میسازه
تریآرک واقعا تو هر بخش بد باشه تو بخش زامبی بهترینه
چیزی ک کالاف مدرن ۲۰۱۹ کم داشت بخش زامبی بود
که خداروشکر اینجا بخش زامبی با موتور mw2019 داریم :inlove:
مگه نسخه های حال حاضر و ایندش کم بوده ؟
الان بعد ۳ نسخه رفته جنگ جهانی
مشکلش چیه؟
مشکل اصلی عدم برنامه ریزی صحیح هست
مثلا سه تا کال اف توی اینده رو پشت سر هم منتشر میکنن
بعد سه تا در جنگ جهانی
درست اینه یکی زمان حال منتشر بشه سال بعد جنگ جهانی سال بعد تر آینده
وقتی سالیانه عرضه میکنی یکم باید دقت کنی تکراری و خسته کننده نشه
اصلا اکتی تو این زمینه برنامه ریزی مناسبی نداره
سه تا استودیو داری ناسلامتی تا میبینه یکی فروش خوبی کرده بقیه هم رگباری پیگیر اون یه استودیو میشن راه اونو ادامه میدن
من که برای این یکی هایپ نیستم ،به شدت منتظر مدرن وارفار بعدیم
اولا هیچوقت ۳ تا جنگ جهانی پشت سره هم عرضه نکرده و نمیکنه
دوما این رفیقمون داره میگه ک جنگ جهانی زیاد عرضه کرده نباید اینم جنگ جهانی باشه ! بعد شما میایی میگی برنامه ریزی غلط !! بنظرت اینجوری غیر قابل پیشبینی بره جلو بهتره یا عین برنامه تو ثابت و قابل پیشبینی باشه؟
همین که سه تا استودیو کالاف میسازن خودش باعث میشه گیم پلی فرق بکنه
الان بتل رو کلا دایس میسازه
بتل وان و ۵ کلا یکی بودن ( منظورم بد بودنشون نیست منظورم شبیه بودن گیم پلی ب همدیگس چون ی استودیو میسازه من خودم بیشتر از کالاف هایپم واسه بتل ۴۲)
وقتی سه تا استودیو کالاف میسازن کلی تایم این وسط گیرشون میاد
یعنی مثلا ۲۰۱۹ زمانی ک اینیفیتی مدرن ۲۰۱۹ رو داد اسلج هم داشته رو Vanguard کار میکرده یعنی حدود ۲ سال
پس عرضه سالانه با ۳ تا استودیو امکان پذیره
اگه ۱ استودیو میبود اصلا نمیتونست سالانه عرضه کنه
این سری به شدت تکراری شده که علتش نداشتن برنامه است
یه طوری میگی برنامه ثابت قابل پیش بینی انگار خیلی مهمه مثلا نشه پیش بینی کرد نسخه بعدی چیه
مگه فوتبال عه دنبال قابل پیش نبودن هستی
از نسخه چهارم تا نهم این سری تعادل خوبی داشت
یه نسخه مدرن، یکی جنگ جهانی،یکی مدرن،یکی جنگ سرد،یکی مدرن،یکی مدرن و جنگ سرد ترکیبی
بعدش گوست اومد که اونم مدرن و امروزی حساب میشه
بعدش رو نگاه کن فقط
ادونس وارفار، اینفیت وارفار، بلک اپس چهار
هر سه در آینده
بعدش هم ورد وار دو، کلد وار و حالا این که تو راهه هر سه در گذشته
فقط مدرن وارفار این وسط سری رو از یکنواختی نجات داد
بزرگترین فایده داشتن سه استودیو اینه که میشه هر کدوم در چیزی که خلاقیت دارند بازی بسازند
اسلج همر کالاف اینده بسازه
تری ارک زامبی و جنگ سرد
اینفیتی وارد هم مدرن و امروزی
وقتی تو شش سال سه تا کال اف تو اینده میدی بیرون نتیجه میشه تکراری شدن همشون
اینا همه از مدیریت ضعیف اکتیه میتونه تعیین کنه که از هر استودیو چه بازی میخواد ولی دنبال فروشه پس وقتی می بینه ورد وار خوب فروخت ولی اینفینیت وارفار فروشش افت کرده میاد کلا استودیو ها رو میفرسته سمت کال اف درباره گذشته ساختن و بعدش شیره اش رو میکشه بیرون اینقدر تو این زمینه بازی میده بیرون که همین هم تکراری و خسته کننده میشه
اگر تنوع میدادن این سری حتی با عرضه سالیانه هیچ وقت خسته کننده نمیشد
جنگ رو شروع کردن اونقدر جنایت انجام دادن تازه طلبکار هم میشن 😐 😐
سلام
جنگجهانی اول رو کی شروع کرد؟
هیتلر برآمده از سالها ظلم به آلمانه.
درست میفرمایید
ولی ظلم رو نباید با ظلم جواب داد
سلام
کاملا درست!
دلیلش این هست ولی توجیهپذیر هم نیست هر کس بهش ظلم شد بیاد و…
ببخشیدا جنایت متفقین خیلی بیشتر از آلمان نازی بود.دو نمونه ش فقط بمب اتمی امریکا و تجاوز وحشتناک به زن ها و دخترا بعد از اشغال آلمان توسط شوروی. من به هیچ وجه طرفدار آلمان نازی و هیتلر نیستم. ولی یادت باشه تاریخ رو فاتحان مینویسن
:yes:
اقا
کالاف دیوتی بعدی تو استف ای پلی سونی بعدی نشون داده میشه
مگه چند سال به جنگ جهانی دوم گیر دادن 😐
سه نسخه اول، نسخه پنجم
الان هم این بازی بعد ورد وار دومین کال اف تو سال های اخیر میشه که جنگ جهانی دومه
کلد وار هم کاملا تکراری بود
در کل بی برنامگی موج میزنه تو سیستم اکتی
بچه ها یه چند تا سؤال دارم هیچ ربطی به صنعت بازی های ویدئویی نداره ، کدوم شما ها تاحالا کنکور دادین ، یا پشت کنکور موندین ، یا اینکه درس و ادامه بدم و برم دانشگاه یا نه ، عمرم تلف میشه ، یا برم سربازی ، الان پشت کنکورم و باید یه کاری بکنم ، چه حرفه ای یاد بگیرم ؟ ، لطفا جواب بدین ، مخصوصا با تجربه ها ، و اینکه اگه کسی رشته مدیریت خونده بگه خوبه یا بده ؟ ، دمتون گرم .
پیشنهاد من اینه که یه دانشگاه، حالا هر جایی (ترجیحا تهران البته) قبول شین و برین سراغ برنامه نویسی (یا به قولی مهندسی نرم افزار). آی تی و اتوماسیون تو ایران دو سه نسل عقبه و حالا حالا ها کار داره.
پ.ن. سربازی هم راه هایی داره که بشه کوتاهش کرد، منتهی کمی زمان و البته مدرک دانشگاهی نیاز داره.
بین battlefield 2042وcall of duty vanguard انتخاب صد در صد من کال آف دیوتی چون با این جزئیات از همه نظر کامله
هیتلر بعد جنگ جهانی اول برای اونا حکم منجی رو داشت اینک میگی نسل الانشون دل خوشی ندارن به خاطر جو حاکم بر آلمانه مجبورن به این نحو خودشون رو نشون بدن چون نمیخان دنیا علیهشون موضع بگیره اونم وقتی ک توان دفاع ندارن
Good look نه بخوام نظرت رو بکوبم ولی خدایی حالم از آینده بهم میخوره یا جنگاوری نوین یا جنگ جهانی میدونی چرا چون من به عنوان یه اولد گیمر که از اولین نسخه مدال افتخار تا الان شوتر بازی کردم دوست دارم شوتری بازی کنم که واقعا برای بقا توش میجنگم یجورایی حس همزاد پنداری با کاراکتر تو بازی داشته باشم اینکه با تکنولوژی و ربات این شر ورا آدم بکشی حال نمیده که شوتر هایی مثل کال آف دیوتی و بتل باید تو زمان حال یا جنگ جهانی دوم باشن دهنت سرویس بشه مرحله رو تموم کنی از اینکه میری دل دشمن لذت ببری نه اینکه از ۲ کیلومتری با ربات کلی تکنولوژی نفر رو بزنی یجورایی ترسو این مدلی دوست دارن آره آینده چجوری خوبه یه چیزی تو مایه فیوچر سولجر گوست ریکان وگرنه تا باشه جنگ جهانی دوم باشه
فرشاد جان
مشکل شما همینه که یه چیزی مثل مدال رو با پی اس وان تجربه کردی. اون تفنگ بادی تو مرحله اول بازی و اون حس عجیب هدشات باهاش کلا یه چیز دیگه ای بود. :cute:
به جاش باشه تو هم از شرورهای اینده استفاده میکنی با شمشیر سلاح تک گلوله به جنگ دشمن نمیری،شما به اینده قدم میزاری نه گذشته :silly: :ZZZ:
هیتلر ایرانو خیلی دوست داشت چون آلمان و ایران و آریایی میدونست به همین خاطر برای ایران کارای زیادی کرد زمان رضا شاه خدا بی امرزتش مرد خوبی بود چهار سال باش رفیق فاب بودم
کلا دو دسته از موجدات اگر نبودن بازیهای کامپیتری بوجود نمیامد
۱: زامبیه
۲:نازیها