شبیهساز پلیاستیشن ۳ هماکنون از قابلیت FSR شرکت AMD پشتیبانی میکند
![gm d1532850 6f3b 4789 963a acf58c7210a5 amd fidelity fx super resolution شبیهساز پلیاستیشن ۳ هماکنون از قابلیت FSR شرکت AMD پشتیبانی میکند](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/07/gm-d1532850-6f3b-4789-963a-acf58c7210a5-amd-fidelity-fx-super-resolution.jpg)
طبق اعلام گروه RPCS3، شبیهساز پلیاستیشن ۳ توسعه یافته توسط آنها هماکنون از ویژگی FidelityFX Super Resolution یا همان FSR شرکت AMD پشتیبانی میکند.
شاید یکی از مهمترین غایبان نسل هشتم کنسولهای بازی را بتوان قابلیت بکوارد برای کنسول پلیاستیشن ۴ نامید. در واقع، تعدد بازیهای با کیفیت پلیاستیشن ۳ ناخودآگاه باعث میشود تا برخی از بازیبازان گهگاه قصد داشته باشند تا عناوین مورد علاقهی نسل هفتمی خود را مجدداً تجربه کنند. اما همانطور که اشاره شد، عدم وجود قابلیت بکوارد برای کنسول نسل هشتمی سونی باعث شد تا بسیاری از بازیبازان، استفاده از شبیهسازها را به خرید و یافتن یک کنسول پلیاستیشن ۳ ترجیح دهند. از طرفی دیگر، مصائب و مشکلات راهاندازی شبیهسازهای مختلف نیز بسیار فراوان است و در کنار پیچیدگی تنظیمات مختلف آن، سیستمهای قدرتمندی را طلب میکند.
به هر ترتیب، یکی از محبوبترین شبیهسازهایی که در حال حاضر برای تجربهی عناوین پلیاستیشن ۳ در دسترس علاقهمندان قرار دارد، RPCS3 است. همچنین، به گفتهی تیم RPCS3، قابلیت FidelityFX Super Resolution یا به اختصار FSR، از هماکنون تقریباً در اجرای تمامی بازیهای پلیاستیشن ۳ به خوبی عمل میکند و در حال حاضر تنها در دسترس معماری Vulkan قرار دارد. همچنین، توجه داشته باشید که برخی از موارد خاص از جمله بازتاب نور از سطح آب که در وضوح پایین رندر میشوند، توسط این فناوری در حالت عادی خود در تصویر آپاسکیل شده به نمایش در خواهند آمد. علاوه بر این، لازم به ذکر است که تکنولوژی FidelityFX Super Resolution از گرفتن خروجیهای سهبعدی عاجز خواهد بود.
در نهایت، پیادهسازی تکنولوژی FidelityFX Super Resolution شرکت AMD در شبیهساز RPCS3، از طریق نسخهی پشتیبان FP32 صورت گرفته است. همچنین، میتوانید جدیدترین نسخهی شبیهساز RPCS3 را از طریق این لینک دریافت کنید.
پر بحثترینها
- در یک نظرسنجی The Last of Us Part 2 به عنوان بهترین ساخته ناتی داگ انتخاب شد
- FromSoftware در یک نظرسنجی به عنوان بهترین توسعه دهنده در صنعت بازی انتخاب شد
- بررسی تفاوت بازی سازی در غرب و شرق
- حواشی پیرامون Assassin’s Creed Shadows به یک مسئله ملی برای ژاپن تبدیل شده است
- سازنده سابق راکستار: GTA 6 ممکن است عدهای را ناامید کند
- گپفا ۲۳؛ تریلر سینماتیک مورد علاقه شما در گیمینگ
- بتای Concord با سقوط شدید تعداد بازیکنان به پایان رسید
- خالق God of War میگوید طراحی شخصیتهای Concord فاجعه است
- یوبیسافت از فروش بالای Assassin’s Creed Shadows مطمئن است
- تعداد پلیرهای فاز دوم بتای عمومی Concord در اوج به ۲,۳۸۸ نفر رسید
نظرات
حتما به کارمون میاد چند ساعت پیش شبیه ساز نیاز به اپدیت داشت فکر کنم همین فناوریه amd باشه که پیاده شده روش اما نمیدونم این برای کارت های nvidia هم عمل میکنه یا ن
آدم این چیزها رو می بینه ناخودآگاه ضعف سونی تو قابلیت بکوارد به یادش میاد و حسرت میخوره
این که می گن پردازنده ps3 پیچیده بود و cell و این حرفا به نظرم همش بهونس وقتی یه گروه به صورت غیر رسمی تونستن این قدر تو شبیه ساز این کنسول پیشرفت کنن خود سونی یعنی نمی تونه ؟
حیف نیست سری کیلزون و رسیستنس و اینفیموس و رچت و متال گیر ۴ ۳ نسخه از gow و motorstorm و لیتل بیگ پلنت و puppeteer و siren که تو کنسول محبوس شدند
پرفورمنس این شبیه ساز داغونه هنوز حتی rdr 1 رو نمیشه بازی کرد خیلی دلم میخواد rdr 1 و gow ascension رو بازی کنم
سیستم خیلی قدرتمندی نیاز داره
فغلا بهینه سازی خوبی برای سیستمهای متوسط نداره
من گرن ۶ و کیلزون ۲ رو با کیفیت عالی(خیلی بهتری از ps3) دارم باهاش بازی میکنم
گرن توریسمو ۵ رو بیش از ده سال پیش تموم کردم
گاد اف وار ۳ رو هم دانلود کردم
ولی هنوز تست نزدم.. تو سایتش نوشته میاره.. گاد ۳ رو بالای ۵ بار تموم کردم رو ps3 یادش بخیر
اینم بگ سی پیو بسیار قدرتمندی نیاز داره
ما من مدل ۳۸۰۰ ای ام دی هست که بیشتر از نضفشو پر میکنه!
البتعه خود نرم افزار هم باید درست تنظیم بشه
گرافیکم ۲۰۸۰
نرم افزار خوبیه
بنده ازش راضیم
خیلی بهتر از شبیه سازهای در پیت دیگست
بعضی بازیهای انحصاری ps3 بودن که نسخه ی کامییوتری هم دارن و نیاز به ایمولاتور نیست
مثل heavy rain و bioend tow souls