تشکیل صفحه Elden Ring در استیم و فروشگاه پلی استیشن- گیمفا 
تشکیل صفحه Elden Ring در استیم و فروشگاه پلی استیشن- گیمفا 
تشکیل صفحه Elden Ring در استیم و فروشگاه پلی استیشن- گیمفا 
تشکیل صفحه Elden Ring در استیم و فروشگاه پلی استیشن- گیمفا 
تشکیل صفحه Elden Ring در استیم و فروشگاه پلی استیشن- گیمفا 
تشکیل صفحه Elden Ring در استیم و فروشگاه پلی استیشن- گیمفا 

صفحه‌ی بازی Elden Ring در فروشگاه‌های استیم و پلی‌استیشن تشکیل شد

رضا مهرعلی
۰۸:۱۲ ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
تشکیل صفحه Elden Ring در استیم و فروشگاه پلی استیشن- گیمفا 

بازی Elden Ring، یکی از موردانتظارترین عناوینی است که در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. این بازی، توسط استودیوی فرام‌سافتوار (FromSoftwae) توسعه داده می‌شود و وظیفه‌ی انتشار آن نیز بر عهده‌ی همین استودیو و شرکت بندای نامکو (BANDAI NAMCO) است.

در جدیدترین اخبار مرتبط با بازی Elden Ring، شاهد ایجاد صفحات رسمی آن در فروشگاه‌های استیم و پلی‌استیشن هستیم. البته پیش‌ فروش این بازی اکشن، نقش‌آقرینی و جهان باز آغاز نشده است و در حال حاضر تنها می‌توانید آن را به فهرست علاقه‌مندی‌ها یا همان Wish list خود اضافه کنید.

در زمان انتشار این مطلب، حدودا پنج ماه و نیم تا تاریخ عرضه‌ی بازی Elden Ring باقی مانده است. از این جهت، به نظر می‌رسد که امکان پیش‌خرید آن نیز به زودی فراهم شود. مگر اینکه توسعه‌ی بازی طبق برنامه‌ریزی پیش نرود و شاهد ایجاد تاخیر در زمان انتشار بازی باشیم. که البته امیدواریم چنین اتفاقی رخ ندهد.

در جریان رویداد سامر گیم فست (Summer Game Fest) که خرداد ماه سال جاری برگزار شد، بندای نامکو و فرام‌سافتوار ویدئویی ۳ دقیقه‌ای را از بازی Elden Ring به نمایش گذاشتند تا با این کار از گیم‌پلی آن رونمایی کند. برای مشاهده‌ی ویدئوی مذکور، میتوانید از طریق این نشانی اقدام نمایید. پس از تماشای این تریلر، می‌توانید آنالیز و تحلیل آن را نیز با عنوان ‘اعمال استانداردی تازه برای ژانر سولز بورن‘ و به قلم محمد حسین کریمی مطالعه کنید. همزمان با انتشار تریلر گیم‌پلی بازی Elden Ring، وب‌سایت رسمی استودیوی فرام‌سافتوار، ۱۵ تصویر جدید از آن را نیز به اشتراک گذاشت که می‌توانید آن‌ها را مشاهده و یا دریافت کنید.

به هر ترتیب، براساس آنچه تا کنون اعلام شده است، بازی Elden Ring در تاریخ ۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ (۲۱ ژانویه ۲۰۲۲) عرضه می‌شود. کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و همچنین رایانه‌های شخصی، پلتفرم‌های مقصد این بازی اعلام شده‌اند.

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تشکیل صفحه Elden Ring در استیم و فروشگاه پلی استیشن- گیمفا 
تشکیل صفحه Elden Ring در استیم و فروشگاه پلی استیشن- گیمفا 
تشکیل صفحه Elden Ring در استیم و فروشگاه پلی استیشن- گیمفا 
تشکیل صفحه Elden Ring در استیم و فروشگاه پلی استیشن- گیمفا 
تشکیل صفحه Elden Ring در استیم و فروشگاه پلی استیشن- گیمفا 
تشکیل صفحه Elden Ring در استیم و فروشگاه پلی استیشن- گیمفا 
تشکیل صفحه Elden Ring در استیم و فروشگاه پلی استیشن- گیمفا 
تشکیل صفحه Elden Ring در استیم و فروشگاه پلی استیشن- گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • احساس میکنم الدن‌رینگ‌ وامدار بهترین عناصر گیم‌پلی آثار قبلی فرام‌سافتور هستش
      در کنار قرض‌گرفتن و الهام‌گرفتن از خودشون توو بخش گیمپلی و حتی اتمسفر و فضاسازی ، مواردی مثل جهان‌آزاد کردن اثر و داشتن اسب(( فکر کنم یه بز افسانه‌ای هستش)) و… کاملا اورجینال عمل کردن
      موسیقی‌ها کاملا حماسی و‌ همسو با سبک بازی هستش و توو زمینه‌ی گرافیکی پاشونو فراتر نزاشتن(خواسته یا ناخواسته)
      فقط میمونه داستان و روایت
      به نظرم اصلی‌ترین بخش و جهش فرام‌سافتور با حضور مارتین همین بخش باشه
      لازم به ذکر هستش که موردعلاقه‌ ترین بخش برای خودمم طراحی باس‌فایتا هستش که کاملا مشخصه دیوانه کننده هستش
      موفقیت این بازی از الان مشخصه

  • توی گیمفا هم یه رای گیری بکنیم.
    کسایی که میگن اون باس گرگه : لایک
    کسایی که میگن اون باس شیره : دیسلایک

  • گرافیک بازی، طراحی ارواح طراحی گوزن داخل بازی طراحی و گرافیک لباس های شخصیت اول مال دو نسل قبل تره
    جدای از اینکه با ی بازی جهان باز بزرگ روبرو هستیم و فرامسافتوار کلی باس زیبا و چالش برانگیز برامون تدارک دیده
    ولی همین جهان باز بودن بازی علاوه بر مزیت می‌تونه باعث شکست بازی بشه

  • Witcher گفت:

    به نظرم تنها مشکلی که میشد توی بازی دید همون گرافیک بازی بود که با توجه به اثار قبلی مثل سکیرو انتظار چنین گرافیکی رو لااقل من نداشتم البته که توی سبک سولز گرافیک زیاد مطرح نیست و به شخصه خودمم انچنان اهمیت نمیدم ولی بهتر بودن گرافیک حداقل کیفیت بافت ها تجربه ی بهتری رو بهم میده
    در مورد خود بازی باید بگم بازی خیلی مشابه دارک سولزه کاملا واضحه یه بحثی شکل گرفته بین کاربرا که میگن کلا با سبک سولز فرق داره به نظرم تغیرات خیلی جزئی هستن و نمیشه اسمشون رو تغییر گذاشت و با یه نسخه از دارک سولز دگ طرف هستیم از نظر من تغیر سطحی تغییر حساب نمیشه برای مثال فرق سکیرو با دارک و بلاد زمین تا اسمونه اما فرق الدن رینگ با دارک سولز خیلی کمه و تقریبا مشابه همن تو بیشتر موارد من جمله گیم پلی اتمسفر کلی گیم و حتی لول دیزاین نحوه روایت که توی سکیرو کاملا فرق داشت و بحثش از تمامی عناوین سولز جدا بود
    نمیدونم ولی نباید انتظار یه گیم کاملا متفاوت از دارک رو داشت

  • انسان گفت:

    میازاکی باید بیاید ژانر های دیگر را هم بازی بسازد . چون به هر حال اینجوری دیگر خلاقیت آن چنانی نیست . نمی گم بازی‌اش بده . نه . عالیه . ولی خوب چرا مثلاً یک زیر ژانر دیگر رو هم متحول یا ایجاد نمی کنه. این فرد خیلی نبوغ خوبی دارد .

  • Rainboy گفت:

    لذت بازی کردن عناوین میازاکی با هیچ بازی دیگه ای برای من قابل مقایسه نیست.حسی که اولین بار موقع تجربه بلادبورن یا دارک سولز ۳ داشتم شگفت انگیز بود.چالش های متنوع و منطقی،مکانیک های فوق العاده کارآمد(در ظاهر ساده ولی در عمل ‌پیچیده)،طراحی دنیایی با هویت خاص و ناب که مثالش رو فقط توی عناوین خود میازاکی میشه دید.قطعا الدن رینگ برای من مهمترین و موردانتظارترین بازی نسل هستش(حدااقل تا زمانی که یه بازی دیگه از میازاکی معرفی و منتشر نشه)چه عشقی بکنیم با این بازی….Ah Elden Ring

تشکیل صفحه Elden Ring در استیم و فروشگاه پلی استیشن- گیمفا