کارگردان Deathloop: توسعه نسخه نسل ۸، مراحل و طراحی بازی را به شدت محدود میکرد
کارگردان بازی Deathloop از علت اهمیت استفاده از سخت افزار نسل جدید، در جهت محدود نشدن امکانات و بلند پروازیهای تیم آرکین استودیوز (Arkane Studios) در طراحی این بازی سخن گفت.
گرچه روند توسعهی Deathloop با موانع کوچکی مواجه شده بود، اما تنها یک ماه دیگر تا عرضهی این بازی زمان باقی مانده است. Deathloop عنوانی است که شما در آن کنترل شخصیتی را به عهده دارید که در یک چرخه از زمان گیر افتاده و تنها راه فرار او به قتل رساندن عدهای، قبل از اتمام و شروع دوبارهی چرخه است.
تا به امروز اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس قرار گرفته و مشخص شده است که هدف سازندگان، عرضهی انحصاری این بازی برای نسل نهم کنسولها بوده و همچنین تا مدت یک سال در انحصار پلیاستیشن ۵ خواهد بود. هماکنون کارگردان Deathloop، آقای دینگا باکابا (Dinga Bakaba) از علت در انحصار نسل ۹ بودن این بازی خبر میدهد.
دینگا باکابا در آخرین نسخه از مجلهی پلی (Play)، به طور مختصر از طراحی Deathloop صحبت کرد. با وجود اینکه باکابا حرفی از غیرممکن بودن توسعهی این بازی بر روی پلیاستیشن ۴ نزد، اما گفت که اگر تیم ما ایدهها و بلندپروازیهای پیاده شده در نسخهی پلیاستیشن ۵ این بازی را برای نسل قبل در نظر میگرفت، تاثیری که محدودیتهای نسل ۸ برای ما ایجاد میکردند منجر به تغییراتی از جمله دو بخشی کردن یکی از نقشههای بازی که در نسخهی فعلی Deathloop یکبخشی است و تغییراتی شبیه به این مورد میشد.
باکابا گفت:
به نظر من اگر مراحل ساخت این بازی را بر اساس قابلیتهای سختافزار نسل جدید پیش نمیرفتیم، به هیچ وجه نمیتوانستیم این سطح از بلندپروازی را در طراحی Deathloop حفظ کنیم. این موضوع که در پایان یک پروژه به اجبار به بهینهسازی آن پرداخته و فلان نقشه را به دو قسمت تقسیم کنی و به دنبال دلیل و توجیه برای دو بخشی بودن آن باشی، واقعا ناامید کننده است.
عنوان Deathloop در روز سهشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ (۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱) بر روی پلیاستیشن ۵ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- ۱۰ بازی ناامیدکننده سال ۲۰۲۴
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
نظرات
ایده بازی واقعا نابه ، استودیوی کاربلدی هم پشتش هست ، مشتاق تجربش هستم
اونوقت سونی پول پرست گاد آف وار رگناروک رومیان نسلی کرده :no:
هیلوتون هم میان نسلی شد که که افتضاح شد :rotfl: :rotfl:
به شاهکار قرن توهین نکن :rotfl:
قبل از اینکه یه سری دوستان راجع گرافیک بحث کنن، کنسول ها از نسل ۶ تا ۸ به شدت استودیوهای تردپارتی خلاقی مثل آرکین و BGS رو محدود کردن. بخاطر کمبود مموری و سرعت HDD لول های آزاد آرکین کوچک تر شدن و لودینگ ها بیشتر.
برای مثال الدر اسکرولز ۴ کلی توی کوئست لاین Arena حذفیات داشت بخاطر اینکه توی دیسک X360 دیگه چیزی جا نمیشد. یا عنوان Prey 2017 روی PS4 لودینگ های طولانی و زیاد داشت ولی روی پی سی های متوسط به بالا و جدیدا PS5 بیشتر اوقات اصلا نیازی به لودینگ نبود.
خیلی بازی meh و معمولی ایه، زیادم مورد انتظار نیست و داستانای سرش ۹۰% به خاطر اینه که ۲ سال انحصاری ps ه و فن بویا فقط برای کری خوندن برای هم از اسمش استفاده میکنن.
اتفاقا بنظرم یکی از خوباس و برای من و خیلیا مورد انتظاره و یک سال انحصاریه زمانیه!
اتفاقا اکثرش سر اینه که بعد از مدت ها اولین آیپی جدید آرکینه و خیلی ایده ی جذابی داره!
می خواستم برای این بازی پلی فایو بگیرم ولی این که بازی بعدیشون یعنی ردفال انحصار کامل ایکس باکسه و دوازده ماه دیگه هم میاد… و این بازی هم سیزده ماه دیگه انحصارش تموم میشه و رو ایکس باکس میاد… ادم واقعا میمونه…
ولی فکر کنم بیشتر سمت سری اکس برم به دو دلیل:
۱. این فقط یکسال انحصاره ولی ردفال انحصار کامله
۲. دثلوب بعد یکسال روی گیم پس میاد ولی رو فایو باید ۶۰ دلار خرید..