Death Stranding تا الان در حدود ۵ میلیون نسخه بر روی پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی فروش داشته است
اینطور که به نظر میرسد، بازی Death Stranding علی رغم تمامی مشکلات و نظرات متضاد منتقدان و بازیبازان، توانسته تا فروش نسبتا خوبی را بر روی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی به ثبت برساند.
استودیوی توسعه دهندهی بازی Death Stranding، کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، اخیرا در طی گزارشی اعلام کرده است که بازی Death Stranding تا الان در حدود پنج میلیون نسخه در سراسر جهان بر روی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی به فروش رسانیده است. این رقم به خودی خود رقم خوبی به حساب میرود و نشان میدهد که این عنوان توانسته تا با وجود نظرات کاملا مختلف، فروش نسبتا خوبی را به ثبت برساند.
ریاست بخش انتشار این بازی، جی بور (Jay Boor)، اخیرا در گفتگو با رسانهی گیماینداستری (GamesIndustry.biz) گفته است که این بازی عملکرد بسیار خوبی داشته است و استودیوی کوجیما پروداکشنز نسبت به انتشار نسخهی Director’s Cut این عنوان برای پلیاستیشن ۵ در ماه مارس میلادی که قرار است تا بهبودهایی متعددی در زمینهی گرافیک و گیمپلی داشته باشد، به شدت خوشبین است.
وی میگوید:
با توجه به اینکه بازی Death Stranding اولین عنوانی است که از سمت استودیوی کوجیما پروداکشنز تولید شده است، توانسته تا از نظر فروش بسیار خوب عمل کند و رکورد خوبی از خود ثبت کند. از مارس ۲۰۲۱، بازی Death Stranding موفق شده تا در حدود ۵ میلیون نسخه بر روی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی به فروش برساند.
البته همانطور که در طی ماه گذشته مشخص شده است، نسخهی Director’s Cut این بازی قرار است تا بهبودهایی بیشتر از بخش گرافیک داشته باشد و محتواهایی جدید و برخی آیتمهای تازه را به این عنوان اضافه خواهد کرد.
نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در این مورد چیست؟ به نظرتان نسخهی Director’s Cut نیز مانند نسخهی اصلی این عنوان موفق خواهد شد یا خیر؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.
منبع : Gamesindustry.biz
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
با اینکه سبک بازی خاص ومورد قبول خیلی از گیمرها نیست
فروش ۵ ملیون نسخه برای این بازی یک رکورد محسوب میشه
(( بازی جوری هست یا اینکه به شدت ازش متنفر میشید یا عاشقش میشید))
من کلا با این بازی خیلی لذت بردم.
دقیقا ۵۰ ۵۰ هستش یا خوشت میاد یا نمیاد هرچند از نظر گرافیک و طراح شخصیتها واقعا عالی کار شده بود فروش ۵ میلیون نسخه واقعا رکورد محسوب میشه
دقیقا
اما جالبتر از ۵ میلیون
نظراتی هستش که تغییر میکنه ، به سرعت برقو باد
مهمترین موضوع دربارهی دثاسترندینگ اینه که گیمر با حوصله میخواد
اینجوری نیستش که توو ۵ دقیقه قسمت آموزشی بازیو طی کنی
۳ تا چپتر طولانی ابتدایی وجود داره که مکانیزمای بازی دستت بیاد
در ادامه بازی داستان و فلسفه و هیجان خودشو نشون میده
اسپویل
.
.
.
مبارزهی نورمن ریداس و تروی بیکر با اون موزیک فوقالعاده بود
به نظرم بهترین اجرا رو با فاصله به میکلسن میدم
چقدر خندوندی تو منو :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
به نظرم فقط بخاطر نام کوجیما اینقدر فروخته باشه نه گیم پلی یا سبک
من نه ازش متنفر شدم و نه عاشقش شدم! ولی موزیکاش فوق العاده بودن. تنها مشکلش گیمپلیش بود. اگه بازی داستان کوتاه تری داشت بهتر بود. نیاز نبود انقد کشش بدن داستانو.
بازی عجیبیه واقعا حقیقتا اصلا حال نکردم با فقط گیمپلی این عنوان و فک کنم از این حیث بدترین بازیی بود که کردم در عین حال رفیقم شد براش بهترین بازی نسل ۸ ، کوجیما هست دیگه
.
.
نکته اینه که صرفا اگر از یک بازی به هر دلیلی خوشمون نیومد به هیچ عنوان دلیل نمیشه که اون بازی بی نظیر نباشه چیزی که دث استرندیگ هست این بازی مشابهی نداره ، به نظر من اگر گیمپلی ریتم تند تری داشت بازی بسیار عالیتر میشد حال اونکه دنیایی که کوجیما ساخت شاید ریتم تند برای گیمپلی جالب نمیشد …
😐
فشار بخور خردسال
باشه حتما 😀
برو با اکانت اصلیت بیا پیمان جان نمیخواد پشت اکانت فیک قایم شی تابولیه خودتی
بازی که اسم کوجیما رو یدک میکشه فروش ۵ میلیون نسخهای خوبه ؟
اصلا و ابدا یه شکست بزرگ بود برای کوجیما
به اسم یدک کشیدنه مگه؟
وارزون نیست ک تقریبا همه پسند باشه
این بازی سبک و گیم پلی و ایناش خاص بود و همه پسند نبود و فروش ۵ میلیون نسخه ای واسش عالی
مثلا خوده من حتی تو لیست دانلودمم نزدمش چ برسه بازیش کنم
دقیقا شما از اون دسته افرادی تعصبی هستین ک شرکت های مورد علاقتون چ تو گیم چ تو گوشی و هزارتای دیگه هر چیزی بدن بهتون میخرید و تعریف میکنید ! مهم نیست خوب باشه یا بد فقط میخرید اگه پولتونم نرسه تعریف میکنید
درستش اینه ک تعریف و انتقاد بجا باشه
هیچوقت روی شرکتی تعصب نداشتم. دلیلی هم نداره روی شرکت سازنده یک وسیله بازی تعصب داشته باشم
بازی اول از همه باید گیمپلی خوبی داشته باشه که متاسفانه این بازی نداره. حالا هرچقدر هم داستانش خوب باشه
فالوت ۷۶ هم اسم بتسدا و تاد هاوارد رو یدک میکشید
تاد هاوارد ادعای کوجیما رو داره آخه که سر معرفی هر بازیش جنگولک بازی دربیاره
“استودیوی کوجیما پروداکشنز نسبت به انتشار نسخهی Director’s Cut این عنوان برای پلیاستیشن ۵ در ماه مارس میلادی که قرار است تا بهبودهایی متعددی در زمینهی گرافیک و گیمپلی داشته باشد، به شدت خوشبین است.”
البته بازی مارس نمیادا .تاریخ عرضه ش ۲۴ سپتامبره یعنی کمتر از ۲ ماه دیگه
مارس میشه برج ۳ میلادی یعنی بهمن و اسفند
عالی عالی با اینکه بنظرم حقش از اینم بیشتر بود ولی بازم فوقالعادس :yes: :yes:
شاید نصف این افراد متعصبین نسبت به کوجیما هستند. نصف دیگر هم شاید بیشتر فیلم دوست داشتند .
درسته
همه احمقن شما دانایی :rotfl:
مگه من گفتم احمقن؟
باز خوبه هیچکدومشون اکس فن نیستن
تو خوبی اصلا
ما نادون.
تو خوبی فقط
مگه من گفتم نادونین ؟ اول بخون چی گفتم بعد کامنت بده.
یکی از بزرگترین ضربه هایی که تو زندگی خوردم وقتی بود که فهمیدم این بازیهایی که ما اینقدر دوسشون داریم و کلی پول خرجشون میکنیم و اخبارشون رو دنبال میکنیم و… فقط چند میلیون نسخه تو دنیا فروخته میشند یعنی مثلا از هر هزار انسان فقط یه نفر بازی میکنه
اونجا بود که کلا دیدم به زندگی تغییر کرد 😐
فراشاهکار :pray: :worship:
.
شاهکاری که از زمان خودش خیلیییییی جلوتره
دقیقا چی اون از زمان خودش جلوتره ؟
اگر صحبت می کنید دلیل بیاورید
:laugh: باشه
اوکی حالا بریم ویلچر اف باگ بازی کنیم O:-)
لوزاتن ۵۰ بزن 😛
شو خوش
حداقل پلی میدیم فیلم نگاه نمیکنیم که :laugh:
اینو نگی چی بگی چند وقت دیگه که خبر قرار دادش با مایکروسافت بیاد بهش میگی بازی بنجل و کوجیمای تموم شده :pain: 😛 😛 😛 :pain:
قطعآ شاهکار نیست
نهایتآ بین یه بازی خوب و خیلی خوبه عالی و شاهکار براش زیاده
خوبم نیست حتی!
خودت حساب کن بازی ای که عشاقش میگن بیست ساعت اولش خسته کنندست و بعدش بازی شروع میشه ، لیاقت کلمه ی خوب رو داره؟
در بهترین حالت یه زباله ی اورریتد عه:-D
قطعا شاهکار نیست.
ولی بازی بسیار قشنگیه
یک سوال : چرا متال گیر سالید ۵ فانتوم پین رو حساب نمی کنید ؟ واقعا برام سوال شد .
متال گیر ۵ که افتضاح بود اصلا متال گیر نبود
چون عملا این سری رو به کشتن داد با داستان نیم و مراحل کپی :yes: خودم به عنوان کسی که هر ۵ نسخه شماره دار این سری رو تجربه کرده این حرف رو می زنم :yes:
آهان . از اون جهت. ممنون.
حالا اینقدرم فشارتو نشون نده یهو دیدی جف گراب بعد یه عمر دروغ گویی یه حرفش راست در اومد و کوجیما واسه ایکس باکس بازی ساخت اونموقع میخوای چجوری جمعش کنی :rotfl: :rotfl:
سلام
سونی صاحب ای پی Death Stranding؟ یا فقط ناشر بود؟
کاش فروشش روی PC و PS4 رو جدا می گفتن
وقتی ناشر بازی باشی صاحب IP هم میشی دیگه
سلام فکر نمی کنم این همه جا درست باشه
مثالش Sunset Overdrive
بله مثل این که توی تریلر ها می نویسه
DEATH STRANDING is a trademark of Sony Interactive Entertainment America LLC.
ممنون و موفق باشید :yes:
سونی تموم آی پی هایی که با استدیو های ترد پارتی خلق کرده غیر آثار کیج همشو زده به نام خودش
مثلا میگفتن چه تغییری پیدا میکرد به حال شما
فروش موفق روی PC از دلایل علاقه سونی به پورت بازی هاش برای PC
و واسه این می خواستم بدونم
—-
الان با پرسیدن این سوال از من، چه تغییری به حال شما پیدا کرد؟ جواب من تغییری به حال شما ایجاد کرد؟ این بحث قراره تغییری ایجاد کنه؟ جوابش مشخصه و لطفا ریپلای نزن
سود فروش نسخه ps تو جیب سونی میره و سود نسخه ویندوز تو جیب یه ناشر دیگه به اسم ۵۰۵ Game .
ناشر نسخه ویندوز ۵۰۵ Games بود که نشون میده صاحب ای پی سونی نیست و احتمال زیاد ۴ میلیون فروشش نسخه ویندوز بوده.
بتسدا هم متاسفانه بعد فالوت ۷۶ تموم شد.
حالا لفت بده
استارفیلد تو رو صدا میزند :laugh: :laugh:
افتضاح ترین بازی انحصاری سونی
گیم پلی خشک و بی روح و داستان عجیب و غریب
تنها چیزی که خوب بود گرافیک و محیط زیبا بود وگرنه همه فقط بخاطر برند کوجیما خریدنش :dazed:
بازیه مزخرفیه
این هم یک خبر فوق العاده خوشحال کننده دیگه. بعد از اعلام فروش ۶ میلیونی دیترویت حالا مشخص شده که این بازی ناب و منحصر به فرد هم تونسته توجه بخش قابل توجهی از بازی باز ها رو جلب کنه.
امیدوارم در ادامه راه سونی به کوجیما و کیج باز هم میدان بده.