کارگردان بازی Rainbow Six Siege ساخت دنباله آن را لازم نمی داند
بدون شک عنوان Rainbow Six Siege در حال حاضر یکی از پولسازترین ساختههای استودیوی یوبیسافت (Ubisoft) به حساب میآید. با افزایش بدون توقف شمار میلیونی بازیبازان این اثر که گویی هیچوقت قرار نیست متوقف شوند، Rainbow Six Siege سال به سال قدرتمندتر شده است. با این وجود، شاید شما هم از خود پرسیده باشید که آیا این بازی در آینده دنبالهای خواهد داشت؟
این طور که به نظر میرسد، توسعهدهندگان بازی Rainbow Six Siege در استودیوی یوبیسافت، ساخت دنبالهی آن را در نظر ندارند. در جریان پرسش و پاسخ آزادی که اخیرا در بستر شبکهی ردیت (Reddit) انجام شد، کارگردان ساخت بازی مورد بحث، لیروی آثاناسوف (Leroy Athanassof)، اذعان داشت که ساخت دنبالهی این عنوان شوتر، چیزی نیست که تیم توسعه به دنبال انجام آن است. در عوض، ادامهی کار روی ساختار بازی Rainbow six Siege و گسترش و بهبود آن با انتشار مداوم بهروزرسانها، برنامهی تیم توسعهی این بازی برای آینده است.
Siege یک بازی رو به تکامل است. The Siege آینده به طرز قابل ملاحظهای متفاوت از Siege امروز خواهد بود، تا جایی که میتوان آن را Siege 2 نامید. هرچند، به عنوان یک تیم، ما بر این باور هستیم که میتوانیم این تغییرات را به صورت تدریجی در ساختار Siege فعلی ایجاد کنیم.
Siege 2 میتواند به معنای یک بازی جدید، یک محیط جدید، احتمالا یک inventory تازه و شاید یک تیم توسعهی جدید باشد. ما فکر نمیکنیم این چیزی باشد که جامعهی (علاقهمندان عنوان Raibow Six Siege) به آن نیاز دارد. ما به سرمایهگذاری شما در بازی اهمیت میدهیم و نمیخواهیم به یک (بازی) جدید نقل مکان کنیم. در عوض، میخواهیم از سرمایهگذاری شما محافظت کرده و ارزش آن را با بهتر کردن خانهی فعلیتان (که Rainbow Six Siege باشد) افزایش دهیم. مثل این میماند که برای بهروز، جذاب و شیک کردن خانهی قدیمیتان، مشغول بازسازی آن شوید.
این اولین باری نیست که توسعهدهندگان عنوان شوتر Rainbow Six Siege، در نظر نداشتن ساخت دنبالهی آن را اعلام میکنند. با توجه به موفقیت بزرگ و پیوستهی این اثر، منطقی است اگر یوبیسافت تنها بخواهد به یک نمونهی سرویسمحور از آن بسنده کند. حال باید دید آیا عنوان Rainbow Six Extraction این شرکت که در حال توسعه است نیز، میتواند به موفقیت نسخهی Siege دست یابد یا خیر.
Rainbow Six Siege هم اکنون در دسترس کاربران پلیاستیشن ۵، ایکسباکس سری ایکس/سری اس، پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، پلتفرم رایانههای شخصی و همچنین مشترکین سرویس گوگل استادیا قرار دارد. اگر از علاقهمندان به این بازی باشید، حتما اطلاع دارید که از اوایل سال آیندهی میلادی، پشتیبانی از قابلیتهای پیشرفت میان پلتفرمی (Cross-Progression) و بازی میان پلتفرمی (Cross-Play) نیز به عنوان Rainbow Six Siege اضافه خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
یه وارزون برا بتل رویال، یه رینبو برا شوتر تاکتیکال، یه بتلفیلد برا دت مچ،با یه ps5 که فریم ۱۲۰ بهت بده و تحریم هم نباشه سروراش. دیگه یه fps پلیر کم درامد که پول پیسی نداره چی بهتر از این میخواد
واقعا هم نیازی نیست
همین ۱۰۰ تا اپراتور که قرار بوده را ادامه بدید و یه آپدیت گرافیکی درخور نسل ۹ هم قرار بدید رینبوی ۲ آمادس 😀
دقیقا منتظر این خبر بودم امسال ،که بلاخره تایید شد . گیم سایج واقعا عالی از اب در اومده. من پنج سالی میشه دیگه هیچ شوتری بهم اندازه سایج جواب نمیده … :yes: :yes: :yes: :yes:
فقط سایج نیست سیج هست.
داداش انقدر دوسش داری حداقل تلفظشم یاد بگیر.
سایج چیه … سیج
امیدوارم به یک بازیه داستان محور تبدیل شه همون چیزی که در ابتدا بود