بازی Dead Space remake بدون صفحهی بارگیری خواهد بود
استودیوی EA Motive در طی مصاحبهای گفته است بازی Dead Space remake که قرار است از پایه ساخته شود، از فناوری کنسولهای نسل بعدی بهره خواهد برد و تجربهی یک گیمپلی بدون وقفه و صفحهی بارگیری (Loading) ارائه خواهد داد.
در طی مصاحبهای که در وبسایت کمپانی EA منتشر شده است، رومان کامپوس – اوریولا (Roman Campos-Oriola) کارگردان خلاق بازی Dead Space remake توضیح داده است که بازی از صفر با موتور بازیسازی فراست بایت و با قابلیتهای جدید، مدلهای شخصیتی جدید و محیطهای جدید بازسازی خواهد شد. طبق گفتهی این تیم، Dead Space اکنون قادر به انجام کارهایی است که فناوریهای قدیمی قادر به انجام آنها نیستند تا “حس غوطهوری غیرممکن” را ایجاد کند.
فیلیپ دوکارم، تهیهکنندهی ارشد گفته است:
ما با جلوههای حجمی بازی میکنیم، بنابراین به جای فقط داشتن روح، شما واقعاً میتوانید عمق یک اتاق و همچنین حجم هوا را هم حس کنید. ما با سایهها و نور پویا بازی میکنیم ، بنابراین نه تنها باعث ایجاد روحیه و جو فضا میشود ، بلکه در گیمپلی بازی نیز تأثیر میگذارد ، زیرا بازیباز توانایی کنترل نور در مناطق خاصی از کشتی را نیز دارد.
چگونه بیشتر در فضای بازی Dead Space remake غرق شویم؟
دوکارم همچنین اشاره کرد که استفاده از فناوری صدای سهبعدی و SSDهای نسل جدید، میتواند به غوطهوری بیشتر در فضای باز کمک کند.
صدا نیز در تقویت این حس غوطهوری نقش مهمی دارد، این بخش یکی از بخشهای اصلی بازی است که هنوز هم در بین بازیبازان طنینانداز است. ما در حال کار بر روی افزایش تجربه و ارائه صدای باورپذیر هستیم که بر موقعیتیابی اشیا و انتشار صداهای سهبعدی تمرکز دارد. همچنین SSDهای فوقالعاده سریع در سیستمهای مدرن به ما امکان بارگذاری و بارگیری سریع را میدهند.
هدف ما ارائهی یک تجربهی کاملاً ناگسستنی است، این یک سکانس بدون وقفه خواهدبود، از صفحهی شروع بازی تا تیتراژ پایانی.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
نظرات
انشالله تا انو روزی که عرضه میشه منم صاحب یه کارت گرافیک بشم
چقدر حال میده که با کنسولای نسل نهم یا یه پیسی قوی دد اسپیس ریمیکو پلی بدی
دلم برای یه تجربه به شدت ترسناک نه جامپاسکر بلکه ترس از فضا و اتمسفر سنگین تنگ شده…چی بهتر از دد اسپیس با گرافیک نسل نهمی
قطعا جزو واجبات هستش
به امید ترکوندن این بازی و در ادامه ریمیک بهترین نسخه این فرنچایز یعنی نسخه دوم((شخصی))
نسخه دوم بهترین نسخست …. شاهکاره شاهکار !!!! صدبارم پلی بدی کمه
انشالله :yes:
با ssd فوق سرعت ps5 چه شاهکاری بشه
از همین الان ۷۰ دلار براش کنار گذاشتم :yes:
به نظرم تو کارت هم ترول ps5 هست هم ترول ایکس باکس ، فقط میخوای حرص هر دو طرف رو دربیاری ، آخه این چه وضع کامنت دادنه !!
اون کاری هم که با کاربر اردک تک تک کردی خیلی بی انصافی بود، چون از کامنتهای اون فقط عکس گذاشتی نه از کامنتهای خودت …
این آدم بی ارزشو ریپلای نکن.
پس بخاطر همونه چند ماه غیب شده از صفحه روزگار و دیگه نمیاد سایت :rotfl:
راستش منم اسکرین شات فحش هاشو دارم
وعده سر خرمن
اونایی که سیستم بدون ssd دارن چی؟
فکر کنم باید بریم دنبال ssd باشیم ، قطعا بازی های آینده به روی ssd تجربه ی بهتری میدن دیگه ، ماهم که فعلا نداریم باید غز بچرونیم
آسانسور!
عالیه . فقط یک چیزی منو نگران میکنه اونم این هست که نکنه یه وقت قضیه این بازی شبیه anthem بشه :wilt: .
اول اینکه Anthem یک بازی جهانباز سرویسمحور بود (یا لااقل قرار بود سرویسمحور باشه)، درصورتیکه Dead Space ابعاد بسیار کوچکتری داره و پیچیدگیهای انتم رو نداره.
دوم، Anthem خیلی تریلرها و ادعاهای بلندپروازانهای کرده بود. چیزهایی که برای Dead Space میگن واقعاً امکانپذیره. سختافزار نسل نهمی توانایی پردازش نورپردازی پیچیده و لودینگهای بسیار سریع رو داره.
سوم، Anthem رو بایوور ساخت. استودیویی که مدتهاست دچار بحرانهای اساسیه و در مستندی که درمورد ساخت Anthem دیدم (اسمش هست Anthem – What Happened) تیم سازنده کلی تغییر میکنه و چندین تصمیمگیری غلط نتیجهش میشه محصول نهاییای که دیدیم.
یادمه دقیقاً اول نسل هشتم هم از این وعدهها میدادن. اما اینبار بهلطف فراگیری حافظههای جامد یا همون SSD، این امکان واقعاً وجود خواهد داشت؛ مثل چیزی که در Spider-Manهای عرضهشده برای پلیاستیشن ۵ دیدیم.
ای کاش گیمر های حال حاضر بیخیال آنلاین بشن و داستان محور هارو یه تست کنن و ببینن واقعا گیمر یعنی چی؟
بندازنت تو یه نقشه و فقط و فقط تیر بزنی……….گیمر نیست.
:heart: