سونی بازی تحسین شدهی Returnal را یک موفقیت بسیار بزرگ میداند
اینطور که مشخص شده است، کمپانی سونی از عملکرد استودیوی هوسمارک (Housemarque) در ساخت بازی انحصاری Returnal به شدت راضی است و این عنوان را یک موفقیت بسیار بزرگ برای بازیهای انحصاری خود میداند.
بر طبق گزارشات اخیر، به نظر میرسد که سونی از عملکرد و موفقیتهای بازی انحصاری Returnal بسیار راضی است و این عنوان را یک موفقیت و دستاوردی بزرگ میداند. بر طبق اعلامیهی رسمی سایت پلیاستیشن، سونی به همین دلیل استودیوی هوسمارک را خریداری کرد و Returnal را نمادی موفق برای بازیها انحصاری خود میداند و از این عنوان با اصطلاح Mega hit یاد میکند.
همانطور که میدانید، در کنار آرم و لوگوی هر کدام از استودیوهای انحصاری سونی در وبسایت رسمی پلیاستیشن یک سری توضیحاتی نوشته شده است که توصیف کنندهی آن استودیو و عناوین ساخته شده توسط آن هستند. برای مثال دربارهی استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) نوشته شده است: استودیوی سازندهی سری منتقد پسند Horizon یا دربارهی استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) نوشته شده است: جمعی از نوابغ که سری شاهکار God of War را به جهان معرفی کردند.
در توضیحات استودیوی هوسمارک در وبسایت رسمی پلیاستیشن آمده است: استودیوی سازندهی عنوان بسیار موفق Returnal ( یا دقیقتر بگوییم، Mega hit Returnal). اگرچه هنوز تعداد فروش مشخص این عنوان را نمیدانیم و سونی نیز در این زمینه چیزی اعلام نکرده است، اما این واقعیت که سونی این بازی را یک موفقیت بزرگ میداند احتمالا بدان معنی است که فروش تجاری بازی نیز بسیار خوب و رضایت بخش بوده است.
همچنین سونی در ماه می میلادی اعلام کرد که بازیبازان در حدود ۵ میلیون ساعت در جهان این عنوان به بازی پرداختهاند که به خودی خود موفقیتی بزرگ برای هوسمارک و سونی به حساب میرود. هوسمارک نیز در بیانیهای اعلام کرده که از اینکه عضوی از خانوادهی بزرگ پلیاستیشن و سونی شده، به شدت خوشحال است و قصد دارد تا از این موقعیت و پتانسیل فوق العاده استفاده کند تا بازیهایی نوآورانهتر و موفقتر از قبل بسازد.
در نهایت باید گفت که اینطور که به نظر میرسد، سونی و هوسمارک به شدت از Returnal و موفقیت آن راضی هستند و این احتمالا بدان معنی است که سونی سرمایه گذاریهای بزرگتری بر روی هوسمارک و عناوینی احتمالی آیندهی آن خواهد کرد.
بازی Returnal در حال حاضر به صورت انحصاری بر روی پلیاستیشن ۵ در دسترس مخاطبین است. همچنین در صورت تمایل میتوانید نقد و بررسی این عنوان تحسین شده را به قلم مهدی ملکی از اینجا بخوانید.
نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در این مورد چیست؟ آیا این بازی را تا به الان تجربه کردهاید یا خیر؟ نظرات خود را پیرامون این عنوان با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات
مردم بابت کیفیت پول می دهند :-* 😎
اگه اینطور بود مردم پول به گادفال نمیدادن :laugh:
گادفال انحصاری نیست صد بار 😀
من که استور ایکس رو گشتم پیدا نکردم ?:-)
خداوکیل ، خدایی ، چند ساعت گادفال بازی کردی ؟ من ۱۰۰ ساعت بازی کردم واقعا شاهکاره ، اگه بازی کردی از چیش بدت اومده ؟!!
هر استودیویی که به خانواده پلی استیشن بپیونده قطعا بسیار خوشحال خواهد بود ، سطح بازیسازی بسیار بالاست و بازیساز هایی که سطح کیفی اثر براشون مهمه قطعا خانواده پلی استیشن یکی از بهترین جاهاست …
خانوادهpc هممن بودم و خیلی راضیم 😀
من خودم بعد خرید هوسمارک به این فکر میکردم ک چرا سونی این استودیو رو با ساخت همون اولین بازی خریده؟
الان ۳ روز ک این بازی رو ریختم و باید بگم ی شاهکار به تمام معناست، یعنی اگه ی مقدار اندازه ترمینالها رو کم میکرد و بجاش تعدادشونو بیشتر میکرد امتیازش بالای ۹۲ بود. با این وجود به قدری در ساخت باس فایتها و گیمپلی عالی عمل کردن ک آدم نمیتونه باور کنه این بازی اولین بازی تریپل ای ایناست. شوتر سوم شخص من خودم بهتر از گیرز ندیده بودم ( والانم معتقدم با هر متایی بهترین بازی من ت اکو سیستم اکس باکسه) ، این (ریترنال) شوترش ی لول بالاتر از گیرز اومده ، و جالبش اینجا ست ک این استودیو اولین تجربه ساخت بازی ت این وسعت رو داره. در کل میخوام بگم بعد از بازی کردن ریترنال متوجه میشید ک چرا سونی هوسمارکو رو هوا قاپید. عالیه این بازی
بازی های بعدی این استودیو بسیار با کیفیت تر هم خواهد شد
من بازی رو بازی نکردم هنوز ولی اونطور که دیدم
این بازی گرافیکش واقعا فوق العاده اس
گیم پلی بازی هم خیلی خوبه
داستانش هم جذابه و طراحی محیط هم خیلی جالبه و با ایده هایی که توی بازی پیاده کردن بازی براتون تکراری نمیشه
استفاده از تمام قابلیت های دوال سنس هم لذت بازی رو چند برابر میکنه
هوسمارک با ساخت این بازی خودشو به سونی ثابت کرد و سونی هم تصاحبش کرد و باید بگم سونی تصمیم کاملا درستی گرفت چون این استودیو بسیار خلاق هستش و الان که یکی از استودیو های زیر مجموعه پلی استیشن هست اینده بسیار خوبی در انتظارشه
باید بگم یه ایرانی هم در ساخت بازی نقش داشته که فکر کنم کارش طراحی بوده
امیدوارم هممون بالاخره بتونیم تجربش کنیم.
اونوقت یک عده(منظورم آقای اینفرنو) فقط بخاطر چهره کارکتر اصلی گیر میدن :rotfl:
تو برو همون کرک داون ۳ رو بازی کن فدات شم :-*
توت فرنگی پلات کردی یا نه؟ :laugh:
نارگیل جمع کن بازی نکردی :laugh:
اکس فن و بخث راجب صنعت گیم؟
اصلا من سونی رو هیت کردم؟
بالعکس من هیتراش رو مسخره کردم
من منظورم هیترای اکس فن بود
یعنی جملتو تایید کردم
بازی تحسین شده فقط دیزباگ 😯 :yes: 😉
برو فورزات رو بازی کن بچه 😐 . اصلا دیزگان رو بازی کردی چرت و پرت میگی ؟؟؟! من که بازیش کردم داستان جالبی داشت ( از نظر من ) الان هم میتونی با آخرین آپدیت بازیو پلی بدی اگر باگ دیدی ؟؟؟!! 😐
یک دقیقه هم از بازیش رو ندیده
جدا از نداشتن پلی استیشن بازیهای ترسناک رده سنی بالایی دارن…
بازی از لحاظ گرافیک عالی بود
از لحاظ گیمپلی انصافا خفنه
تنها مشکلی که داشت نداشتن سیو بود
بنی چه بلایی سرم اومد انقدر سر باس نمسیس گیر کردم
البته من چونکه هاردکور گیمر نیست با توجه به سبک بازی که روگ لایکم هست و اولین بازیم با این سبک بازی بوده، برای من یه کم سخت تر بود اما خداییش هر موقع حوصله شو نداشتم اینو بازی میکردم.