آیپی بعدی استودیوی بانجی ممکن است یک بازی رایگان باشد
میدانیم که استودیوی بانجی (Bungie)، خالق مجموعههای Halo و Destiny، مدتی است که بر روی آیپی بلند پروازانهی بعدی خود کار میکند و حالا با توجه به آگهیهای شغلی جدید این استودیو، به نظر میرسد که این بازی مانند Destiny 2 به صورت رایگان عرضه شود.
بانجی آگهی شغلی جدیدی را برای جذب مدیر ارشد بازاریابی ارسال کرده است، در بخش “مهارتهای مفید” این آگهی، نوشته شده که فرد باید با عناوین سرویس محور (مشابه Destiny 2)، MMO ،F2P و موبایل تجربه داشته باشد. مشخص است که این آگهی میتواند به رایگان بودن آیپی بعدی این استودیو اشاره کند. با توجه به موفقیت عناوین رایگانی مانند Apex Legends و Call of Duty: Warzone، این تصمیم بانجی منطقی به نظر میرسد.
این استودیو به طور مداوم برای آیپی بعدی خود که در سال ۲۰۲۵ منتشر میشود، نیرو استخدام کرده است. اوایل سال جاری در آپریل ۲۰۲۱، به لطف DestinyNews+، ما یک موقعیت شغلی دیگر برای “طراح سیستمهای چندنفره” برای آیپی جدید دیدیم، که در آن نوشته شده بود که فرد باید آشنایی قوی با فضای بازیهای رقابتی/esports داشته باشد، که نشان میدهد بانجی تمرکز زیادی بر روی جنبهی رقابتی و PvP بازی بعدی خود کرده است.
اندکی پس از آن در ماه می ۲۰۲۱، بانجی به دنبال یک “طراح سندباکس (Sandbox)” برای بازی اکشن چندنفرهی جدید در حال توسعهی خود بود. در آگهی استخدام این نقش نوشته شده بود که داوطلب باید تجربه کار در بازیهای اکشن متمرکز بر شخصیت را داشته باشد.
استخذام نقش دیگر “Associate Tools Engineer” بیان میکند که این آیپی جدید دارای ابزاری است که سازندگان محتوا از آن استفاده میکنند و این شخص مستقیماً با سازندگان محتوا ارتباط برقرار میکند تا با تجهیزات آنها کاملا آشنا شود.
در حالی که همهی اینها به یک شوتر قهرمانانهی دارای یک فضای رقابتی و متمرکز بر PvP اشاره دارد، این احتمال وجود دارد که آیپی جدید بانجی یک نقش آفرینی فانتزی باشد؛ زیرا سال گذشته، این استودیو برای آیپی بعدی خود برای چندین موقعیت شغلی نیرو استخدام کرد، در آن لیستهای شغلی آورده شده بود که این بازی جدید کمدی با شخصیتهای خونسرد و غیرقابل پیشبینی است که از عناصر نقش آفرینی، لوت، نکرومنسی (Necromancy) و سیاه چالها برخوردار خواهد بود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بانجی چیشد اینجوری شدی؟
احتمالا چون بانجی و گروه فکرشون میخواستن زیر نظر کسی کار نکنن ، یه شرکت مستقل باشن ، دوست داشتن خودشون ناشر کاراشون باشن و اینکه همه گیمرها به بازی هاشون دست رسی داشته باشن(اینا صرفا نظر شخصیمه)
من به تصمیمشون احترام میذارم ، درسته دیگه نتونستن شاهکاری خلق کنن مثل هیلو ، اما بازم به نظرم شرکت موفق و پول سازی هستن ، شرکتی هستن که میشه بهشون برای ساخت یک بازی موفق تجاری اطمینان کرد ….
برای این بازی جدیدشونم ارزوی موفقیت میکنم
نمیگم چرا جدا شدی میگم چرا زدی تو کار سرویس محور تمام آنلاین?
خوب یه چیزی شبیه هیلو میساخت
خب سوالت جوری بود که من برداشتم ازش اون جواب بود، یعنی هرکسی از اون سوال میتونه یه برداشتی کنه …. در مورد سرویس محور بودن بازیهاشم به نظر چون سود بسیار خوبی میکنن ، از اون طرف پلیرها هم همه استقبال میکنن ، چرا نره سمتشون؟ مخصوصا که امکاناتشم داره
تخصص بانجی تو ساخت بازیای سرویس محور و چند نفرس و تمام افرادی که این ۱۰ سال استخدام کرده به همین منظور بوده، نمونش دستینی ۱ و ۲ که حقیقتا بازیای موفق و خوش ساختی هستن.
اوضاع داره خطری میشه همه دارن از بازی های داستانی فاصله میگیرن
از وقتی از اکتیویژن جدا شدن بدتر هم شدن :/ قبلا همه فکر میکردن تقصیر اکتیویژنه ولی خودشون هم چندان بهتر نیستن. FOMO و Grind دستنی فاجعه ست. اصلا به وقت پلیر احترام نمیزاره. حیف اون گیمپلی و اتمسفر خفن.
اگه کسی خواست الان پلی بده اینو بگم که داستان اصلی بازی رو حذف کردن کامل :/ بخوای پلی بدی باید DLC بخری و از وسط بازی شروع کنی. حتی خلاصه داستان هم نداره :wilt:
من نمیفهمم مشکل بعضیا با بازیای سرویس محور چیه 😕 اگه بازی خوب روش کار بشه و فان باشه و پر از باگ و نصفه نباشه مثل Avengers چه مشکلی داره تمام آنلاین باشه? اتفاقا من که خیلی بیشتر حال میکنم وقتی یه بازیو میتونی با دوستات بری مثل همین Destiny یا Dark Souls
اونجرز سرطانی بود که امکان نداره دوباره تکرار بشه چطوری داری مثال میزنیش و میگی چ اشکالی داره ؟
منظورم این بود مثل Avengers پرباگ و نصفه نباشه جمله بندیم یکم مشکل داشت :blush:
قربون منظورت جیگر 😀
فک کنم منظورش این بود که عین Avengers نباشه
دوستمون تو کامنت بالا دقیقا نوشته مشکل دستنی چیه
تاحالا یه بازی سرویس محور مثل یک بازی داستانی آفلاین نتونسته داستان خوبی ارائه بده. اگه چیزی که شما میگی بشه که خب خیلی خوبه ولی تهش میشه Grind و تکرار و تکرار.
چرا wow داستان خوبی داشت.
سلام بازیای سرویس محور به خودی خودهیچ مشکلی ندارن و به شخصه به خاطر جنبه فان با رفقا بازی می کنم
بیشترین مشکل رو با Assassin’s Creed Infinity و …. دارم چرا که سرویس محور داره عین قارچ پخش میشه و بازی های داستانی رو کمتر می کنه و علاوه بر اون بازی های بی کیفیت و کم کیفیت سرویس محور میدن (کمبود محتوا+باگ+مشکلات سرور و …) و بعد قول میدن که بهبود می بخشیم و اکثر اوقات بهبود پیدا نمی کنن 😀
مشکلات اینترنت هم توی ایران کم نیست و توی بازیای رقابتی به شدت می تونه آزار دهنده باشه
خوب یه عده هم هستن کلا از بخش مولتی و سرویس محور بودن خوششون نمیاد که نظر شخصی اشونه
و یه عده هم نباید کنسولشون رو به اینترنت وصل کنن یا کرکی بازی می کنن طبیعتا نمی تونن این بازی ها رو انجام بدن و یه گاردی هم نسبت بهش می گیرن
سرویس محور بودن با داستانی بودن هیچ مغایرتی نداره