بازی Hades برندهی بهترین بازی سال در مراسم GDC 2021 شد
مراسم GDC بازی روگلایک Hades را برندهی جایزه بهترین طراحی، بهترین صداگذاری و بهترین بازی سال اعلام کرد.
تنها اثر دیگری که توانست بیش از یک جایزه به دست بیاورد، عنوان محبوب Ghost of Tsushima بود. این بازی که توسط استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) توسعه پیدا کرده است، برندهی بهترین بازی از نظر مخاطبین و همچنین بهترین طراحی بصری شد. خانوم لارالین مکویلیامز (Laralyn McWilliams) به دلیل فعالیت ۲۸ سالهاش در چندین ژانر مختلف و توسعه عناوین MMO خارقالعاده، توانست جایزه بهترین دستاورد را کسب کند.
شما میتوانید فهرست برندگان را در ادامه مشاهده کنید:
بهترین صداگذاری
Hades (Supergiant Games)
بهترین شروع
Phasmophobia (Kinetic Games)
بهترین طراحی
Hades (Supergiant Games)
بهترین بازی موبایل
Genshin Impact (miHoYo)
بهترین نوآوری
Dreams (Media Molecule / Sony Interactive Entertainment)
بهترین روایت
The Last of Us Part II (Naughty Dog / Sony Interactive Entertainment)
بهترین تکنولوژی
Microsoft Flight Simulator (Asobo Studio / Xbox Game Studios)
بهترین طراحی بصری
Ghost of Tsushima (Sucker Punch Productions / Sony Interactive Entertainment)
بهترین بازی واقعیت مجازی/ واقعیت افزوده
Half-Life: Alyx (Valve)
بهترین بازی از دیدگاه مخاطبین
Ghost of Tsushima (Sucker Punch Productions / Sony Interactive Entertainment)
بهترین بازی سال
Hades (Supergiant Games)
جایزهی پیشگام در صنعت گیم
Tom Fulp
جایزه بهترین دستاورد
Laralyn McWilliams
عنوان Hades توانسته بود در مراسم BAFTA نیز بدرخشد و جوایز متعددی از قبیل بهترین دستاورد هنری، بهترین طراحی بازی، بهترین روایت و بهترین بازیگر نقش مکمل را کسب کند. شما میتوانید فهرست برندگان مراسم BAFTA را از اینجا مشاهده کنید.
بازی Hades در تاریخ ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۰ (۱۳ آگست ۲۰۲۱ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۵، پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و ایکسباکس سری اس و سری ایکس در دسترس بازیبازان قرار خواهد گرفت. نسخهی رایانههای شخصی و نینتندو سوییچ بازی مدتها پیش منتشر شد. شما میتوانید جزئیاتی از نحوهی اجرای بازی بر روی کنسولهای مختلف را از اینجا مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
و همچنان نادیده گرفته شدن doom, ori و nioh 2…
البته اینجا ظاهرا تعداد جوایز کم بود منطقیه اینا نبرن ولی کلا بدجور نادیده گرفته شدن
NioH 2 بازی به شدت خوبیه و یه جورایی برخی ایرادات نسخه اول رو اصلاح کرد، اما به جز soul core و یک سری موارد جزئی تغییرات گستردهای به خودش ندیده که بتونه کاندید بهترینها بشه، یه جورایی تیم سازنده نسخه کاملتر و غنیتر بازی اول رو در قالب داستانی جدید ارائه کردن، اما خب حق بازی اول رو خوردن که برای من دومین بازی برتر نسل هشتم بود و به نظرم اون سیستم مبارزه و نقش آفرینی غنی نیازمند توجه بیشتر بود.
اگه هک اند اسلشی مثل dmc5 رو در نظر نگیریم
سری نیوه قطعا بهترین کمبت سیستمو داره و عملا میشه باهاش کلی کمبو زد که برای یه بازی سولزلایک خارق العادست بتونی بجای R1 spam کردن ، آپشن های بسیار بیشتری داشته باشی
لول دیزاین هم ضعف اصلی نیوه یک بود که تو دومی برطرفش کردن و کلا کمبت سیستمو عمیقتر کردن با سلاح های جدیدتر و همون soul core که گفتی که خودش یه دنیاییه و yokai ability ها
فقط دو ایراد تو بازی دیدم یکی دوربین بازیه که مثل تمام سولزلایکا افتضاحه
دومی اینه که دشمنا زیادی قوی بودن گاها حس unfair بودن داشت بازی
آره سیستم مبارزه یکی از بهترینهاس، اما نه تنها کپی پیست متریال قبلی بلکه کپی پیست بعضی دشمنها یکم توی ذوق میزنه. متریال یا کیفیت بصری ثابت خیلی مهم نیست، اما ترجیح میدادم یکم دایرکشن دیزاین دشمنها رو تغییر بدن. محیطها هم بعضاََ مشابه بودن. اگر اسپین آف بود مشکلی نداشتم، اما تیم سازنده اومده یک بازی طولانی و غنی ساخته با متریال ثابت. این موضوع یکم توی ذوق میزنه.
به نظرم هیدیس کاملا به حقش رسیده و شاید حتی کمتر چون چیزی کمتر از یه شاهکار نبود
ولی واقعا حیفه اوری نیست تو لیست
Ori واقعا نادیده گرفته شد :-((
اسم سونی در این مراسم میدرخشد 😀 . تبریک به super giant games :blush:
سال قبل مایکروسافت بازی نداده بود فقط اری دو رو دادن که در جوایز مختلف درخشید…
امیدوارم امسال که چندتا بازی میدن بدرخشن…..
باید یک جایزه میزاشتن نادیده ترین ها جایزه رو میدادن به دریمز و اوری
هیدیس رفت تو تاپ تن عمرا
این کامبت دیزاین و لول دیزاین برای یه بازی روگ لایک دانجن کرولر آیزومتریک چیز انقلابی ای بود که من نهایت لذت رو بردم
ولی به طور کلی سلیقه ی شخصی رو بذارم کنار بنظرم هف لایف الیکس از هر سه بازی ای که بیشترین جوایز رو گرفتن ، بهتر و انقلابی در بود