Assassin’s Creed Infinity همچنان به ارائهی محتوای داستانی با کیفیت پایند خواهد بود
شرکت یوبیسافت طی اعلامیهای اذعان داشت که بازی Assassin’s Creed Infinity همچنان به DNA اصلی مجموعهی خود یعنی ارائهی محتوای داستانی با کیفیت پایبند خواهد بود.
در اوایل ماه جاری میلادی گزارشهایی مبنی بر ایجاد تحول در مجموعهی محبوب Assassin’s Creed توسط شرکت یوبیسافت (Ubisoft) منتشر شد. بر این اساس، این شرکت فرانسوی قصد دارد تا به جای یک بازی تمام آفلاین داستانی، به ساخت عناوین سرویس محور برای این مجموعه بپردازد و رویکرد جدیدی در قبال پرفروشترین و محبوبترین مجموعهی خود در پیش بگیرد. البته، این خبر چندان به مذاق طرفداران این مجموعه خوش نیامد و نگرانیهایی نسب به آیندهی این مجموعه شکل گرفت اما، شرکت یوبیسافت اخیراً اعلام کرد که با وجود اعمال تغییرات بنیادین در قبال مجموعهی Assassin’s Creed، همچنان به ارائهی محتوای داستانی با کیفیت توسط این مجموعه پایبند خواهد بود.
در واقع، آقای فردریک دوکه (Frédérick Duguet) مدیر مالی شرکت یوبیسافت طی تماس اخیر خود با نشریهی VGC چنین اذعان داشت که Assassin’s Creed Infinity یک پروژهی هیجانانگیز و بلندپروازانه خواهد بود و DNA اصلی این مجموعه یعنی ارائهی تجربیات داستانی با کیفیت را در خود خواهد دید. وی افزود:
همانطور که از نام رمزی عنوان آیندهی این مجموعه یعنی Infinity پیداست، ما برنامههای مهیجی برای آیندهی Assassin’s Creed داریم که میتوانند همزمان با ارائهی تجربیات غنی داستانی به طور قابل توجهای دامنهی تجاری و گسترش بازی در طول زمان را به این بازی بیفزایند. این بازی در مراحل اولیهی توسعه قرار دارد و ما در زمان مشخص اطلاعات بیشتری از آن را منتشر خواهیم کرد.
از طرفی دیگر، آقای دوکه چنین ادعا میکند که برقراری این سیاست جدید در قبال نسخهی بعدی این مجموعه باعث خواهد شد تا استودیوهای مختلف یوبیسافت بتوانند در پیشرفت و تکامل نسخهی Infinity سهیم باشند و به یکدیگر کمک شایانی کنند.
ما عمیقاً معتقدیم که به جای پرش از یک بازی به بازی دیگر، این سیاست باعث خواهد شد که به یک بازی یکپارچه دست پیدا کنیم و وظیفهی توسعهی آن تنها بر دوش یک استودیو نباشد.
در هر صورت، به طور واضح Assassin’s Creed Infinity در مراحل اولیهی توسعه قرار دارد و طبق گزارشها، این بازی حداقل تا سه سال آتی منتشر نخواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
سالهاست AC داستان باکیفیت نداشته، نمیدونم دقیقاً به چیزی که وجود نداره چجوری پایبند میشن ولی باشه.
داستان والهالا بد نبود ولی اون اساسین های اولیه کجا اینا کجا
داستان سری Assassin’s Creed همیشه خوب بوده.
داستان خوب فقط اودیسه و اوریجینز و سیندیکیت و یونیتی:-|
حتی یک!
همین والهالا هم یه داستان قابل قبول ارائه داد نه حتی نزدیک به خوب و متوسط
اساسین ۲ !
نه دیگه اون داستانش خیلی خوب بود:-D
بنظرم تو سری اول دو بهترین داستان رو داشت
بعد رولیشنز
بعد بلک فلگ و در آخر هم برادرهود
داداش اشتباه میگی اگه بخوایم بهترین داستان هارو نام ببریم اینجوریه
اساسین۱
اساسین۲
اساسین برادرهود
اساسین ۳
اساسین بلک فلگ
اساسین رولیشن
بعدش اساسین هایی که خودتون فرمودید
ابدا اساسین کرید یک داستان خوبی نداشت
یه داستان افتضاح و کلیشه ای بود ( خود بازی هم خیلی بد بود ، صرفا بخاطر نو بودنش معروف شد ) که با یه پیچش نسبتا خوب تونست گلیمش رو از آب بکشه بیرون
داستان کلی اساسین سه هم خوب بود در صورتی که داستان دزموند اونطوری تموم نمیشد و شخصیت پردازی کانر انقدر داغون نبود
سلام داداش
ببین نسخه اول شاید بشه گفت طبیعی بود که داستانش ضعیف باشه چون یوبی سافت رو ساخت بازی جدی نبود و قصدشون ساخت یه اسپین آف از پرنس آف پرشیا بود.
اسپویل اساسین۳
.
.
.
در مورد نسخه سوم خداییش شخصیت کانر افتضاح بود حتی وقتی فهمید که پدرش اون رو از صحنه اعدام نجات داده هیچ احساس تاسفی درون قلبش نبود یا یکی دیگه از بدترین اشتباه نویسنده نبرد آخر کانر با هیثم بود که قبلا یکی از کاربرای گیمفا بهش اشاره کرد : اخه هیثم خودش یک عمر با اساسین ها میجنگیده چطور موقع مبارزه با پسرش حواسش به اون خنجر پنهان اساسین ها نبوده؟
شپرد عزیز assassins creed 2 رو یادت رفت واقعا نسخه دوم سری از نظر داستانی بی نظیر بود
داشتم داستان های بد سری رو میگفتم عزیز:-|
همین که گفتید داستان با کیفیت با توجه به سابقه درخشانتون چهار ستون بدم لرزید
محتوای داستانی با کیفیت اره والهالا ام شاهده :rotfl: :rotfl:
نقد گیمفا رو بخون بعدا بیا هیت کن
میدونی نویسنده اون نقد به چی معروفه؟
No
یه چیز خاصی از مقالات اون نویسنده عزیز تو تلگرام بود یه زمانی خیلی تیکه می انداختن حتی استیکرش اومده بود.
ولی خب اون مال گذشتس و من با اکثر نویسنده ها و کاربران عزیز مشکلی ندارم و مهم نیست که فلان نویسنده بخاطر چند تا جمله تعصبانه الکی ترول بشه!
فروشنده صندلی کنار ویچر به همه سری اساسین و حتی بریکپوینت
داداش مراقب دکمه بن باش 😀
چیز خاصی نگفتم
ایشون فن دوآتیشه یوبیسافت هستن…..
و خب معلومه که نقدهاشون یکم طرفدارانه هستش
خب بنظرت داداش سعید سر چی بن شد؟
خواهشا اگر فقط نظرات دیگران رو خوندید نظر ندید چون هرکی بازی کرده نظرش عوض شده
اینکه به ریشه سری پایبند نبوده دلیل نیست که گیم خوبی نباشه
بازیش خوب بود قسمت های سینماتیکشم هم خلاقانه بود ولی داستان نداشت
از اون اول که پامونو گذاشتیم انگلیس کارمون این بود بدون دلیل برو اونجا متحد پیدا کن بیا اونجا متحد پیدا کن یه سری از کارکتر ها هم که کلا شخصیت سازی نداشتن مثل اون پسر قاتل اول داستان که پاشدی رفتی کانادا بکشیش (طرفو اصلا درست حسابی نمیشناختم) یا اون رفیقش تو اسکاتلند که گفت من رفیقتم !
مرحله فرعی ها هم غلظت دوغ رو داشت انقدر پر محتوا بود
Assassins creed های جدید فقط از اسم فرنچایزاستفاده می کنن و دیگه اون حس و حال قدیمی هارو ندارن
والهالا رو دادم بریزم،
تا برم این شاهکار رو پلی بدم :inlove:
اگه کیفیت بخش داستانی اندازه والهالا باشه اوکیه.
هنوز بازی رو انجام نداده میگه شاهکار!!!
بخاطر همینه از ۹۰ درصد تعریف و تمجید های کاربرها بدم میاد
فقط بلدن جو سازی کنن
من بخاطر ااقای بابایی میگم شاهکار
حداقل۳ساعت گیمپلی دیدم و مکانیزم هاشو حفظم
خودت بازیو انجام دادی که میگی شاهکار نیسبت؟؟
من انجام دادم میگم نیست !
با سه ساعت واکترو دیدن و نقد یه نفر(بماند که کل نقدهایی که مخالف بازی بوده رو کشک حساب کردی) به بازی میگن شاهکار!!! :beatup: :dazed:
منم ۲۰ ۲۵ ساعت اول بازی همین فکر رو میکردم
دقیق تر بگم قبل از اینکه به طور جدی شروع به رفتن مراحل اصلی کنم
اما وقتی شروع کردم دیدم به! ، چقدر داغونه بازی از این لحاظ!
همه ی مراحل کپی همدیگه و همشون هم از لحاظ لول دیزاین زیر خط فقر
تنها بخش بازی که شاید بشه این لقب رو بهش داد آزگاردشه
سلام دوست عزیز
خب وقتی یک نفر مقاله بسیار جالب یه نویسنده رو میخونه و اون نویسنده بازی رو جوری بهت نشون میده که انگار داری مقاله برترین بازی قرن رو میخونی بعدش چه انتظاری داری خودمم اون اوایل فکر میکردم شاهکاره ولی الان بنظرم فقط یه بازی نسبتا خوبه
(خودم بازی رو پلی ندادم)
موافقم
ولی تنها اساسینی که تونست بعد سه گانه اتزیو منو از نظر داستانی و خلاقیت راضی کنه اودیسه بود
بنظرم آخرین نسخه اساسین که ارزش تجربه داشت نسخه بلک فلگ بود
اتمسفر اوریجینز هم بد نبود
گل گفتی درسته که والهالا نسبت به نسخه های اخر سری بازی بهتری بود اما واقعا سه گانه ezio یه چیز دیگه بود از نظر داستان که خوب هر سه نسخه واقعا عالی بودن از نظر گیم پلی که بازم هر سه خیلی خوب بودند مخصوصا نسخه brotherhood درسته که بازی سبکش rpg نبود اما از نظر تعداد و تنوع side quest ها از نظر من حتی از سه نسخه اخر سری خیلی بهتر بود مگه میشه اون questline که باید داوینچی رو نجات بدیم از یاد برد