شایعه: عنوان Battlefield 2042 دارای نقشههای قدیمی این سری است
همانطور که میدانید، بازی مورد انتظار Battlefield 2042 شامل یک حالت معرفی نشده میشود که طبق شایعات Battlehub نام دارد. حالا به گفتهی تام هندرسون (Tom Henderson)، اینسایدر مشهور، این حالت دارای نقشههای قدیمی سری Battlefield مانند Operation Metro، Operation Locker، Siege of Shanghai، Arica Harbor، Caspian Border و Wake Island است.
الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و دایس (DICE) به تازگی در رویداد EA Play تایید کردند که بازی Battlefield 2042 از طریق حالت جدیدش که احتمالا Battlehub نام دارد، شامل نقشههای کلاسیک و محبوب طرفداران این مجموعه خواهد بود. این حالت هنوز در وب سایت رسمی Battlefield 2042 نام گذاری نشده است، اما برخی منابع قدرتمند تأیید کردهاند که این حالت به بازیکنان این امکان را میدهد که نسخههای ریمستر شدهی نقشههای قدیمی این سری را بازی کنند. همچین دایس اشاره کرده که این حالت برای طرفداران این مجموعه بسیار خوشایند خواهد بود.
تام هندرسون از طریق صفحهی شخصی توییتر خود، لیست احتمالی این نقشههای قدیمی را منتشر کردهاست و میتوان گفت که طرفداران سری Battlefield از دیدن بازگشت آنها خوشحال خواهند شد. البته این اطلاعات توسط الکترونیک آرتس تایید نشدهاند و باید برای انتشار اطلاعات رسمی این حالت تا تاریخ ۳۱ تیر (۲۲ جولای) صبر کنیم.
در ادامه میتوانید این لیست احتمالی را مشاهده کنید:
- Operation Metro (Battlefield 3)
- Operation Locker (Battlefield 4)
- Wake Island (Battlefield 1942)
- Siege of Shanghai (Battlefield 4)
- Arica Harbor (Battlefield Bad Company 2)
- Caspian Border (Battlefield 3)
بازی Battlefield 2042 در تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۰ (۲۲ اکتبر ۲۰۲۱) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس سری ایکس/اس، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
هفتاد دلار برای بازی ای که داستان نداره ، بتل رویال نداره ، شخصیت های مختلف نداره فقط مولتی پلیره الانم به اسم نوستالژی و نمیدونم خواسته ی طرفدارا میخواد با ریمستر نقشه های قبلی تعداد مپاشو ببره بالا .
گیمرا باید با هم همکاری کنن
تا یه بازی چیزی دیدن داره شیر دوشی میکنه نباید بخرن تا شکست بخوره
وگرنه شاهد نابودی همه ای پی ها خواهیم بود
نمونش زیاده ولی یکیش مثل اساسینز ! فازشون چیه سرویس محور !
ک البته گیمرا نه تنها همکاری نمیکنن بلکه بیشتر دارن نابود میکنن
فیفا wwe nba و کلی بازی های دیگ
قیمت خود بازی به کنار خریدای درون برنامه ای ۱۰۰ برابر خوده بازی واسشون سود داره
خیلیا هستن هر ساله ۱۰۰۰ دلار واسه فیفا خرج میکنن
بازی سه تا مود داره. مود اصلی که همون حالت ۱۲۸ نفرست ۷ تا نقشه داره مثه اینکه.
مود دوم همین بتل هاب که نقش قدیمی رو ریمستر می کنه که شامل چند نقشه می شه
مود سومم هنوز مشخص نیست چیه ولی همه احتمال می دن تو پاییز به بعد تبدیل به فیری تو پلی بشه. این یا مود بتل هاب!
حالا مشکل شما چیه؟
تعداد مپای مد اصلی بالا هست. کیفیت اجرا هم به نظر تو نسخه آلفا عالی بود. مگر نسخه بتا و نهایی بد بشه.
فکر نکنم بتل رویال داشتن هم پوآن مثبت باشه الان. دیگه همه چیز بتل رویال شده.
در کل به نظرم بازی بزرگی می شه احتمالا به عنوان سرویس زیاد عمر کنه.
واقعیتشم چیزی که از بازی حذف شده قطعا فقط ۴ ساعت بخش داستانی بوده که نمی دونم چطوری با ۴ ساعت گیم پلی ارزش ۷۰ دلار پیدا می کنه.
احتمالا موفق می شه مگر کیفیت پیری آلفایی که نشون دادن حفظ نکنن!
همین سه مد که شما میگی تو کال اف بالای ده تا مده تازه اون بازی بخش داستانی و بتل رویالم داره که حداقل یه مقدار تاکتیک و کار تیمی توش دیده می شه . در ضمن کیفیت بخش داستانی هیچ وقت به تایمش نیست . سری مدرن وارفرم کمپیناش به ۶ ساعت نمی رسید اما ماندگار ترین کمپینای تاریخو داره که اگه یکی مثل شما فکر می کرد الان از همونا هم محروم بودیم .
دوست من فکر می کنم استدلالتون غلطه و آگاهی درستی ندارین به دو سری. اول از همه کار تیمی و تاکتیک اصول پایه ای بتلفیلده نه کالاف. دوما اینکه تعدد مد وجود داشته باشه یه حرفه. اینکه چه نوع تعددی یه حرف دیگه. به هیچ عنوان کالاف دیوتی بازی مد محوری نبوده. اساسا اینکه یه مد پرچم باشه یه مد خنثی کردن بمب نمی شه گفت تونع مد وجود داشته. از نظر مد همیشه بتلفیلد بهتر بود. در مورد بخش داستانی هم حتی تو خارج از کشور کالاف به دلیل سرویس آنلاینش همه گیر شده. بخش داستانی خوب هم واقعیتش با افت رو به ور شده. اما در مورد ماندگاریش نمی تونم نظر بدم. در کل بتلفید یه بازی تمام آنلاین بوده که حالا بخش داستانی هم داشته. به نظر می رسه الکترونیک آرتز تصمیم گرفته مدال رو برای بخش داستانی زنده کنه و یا عناوین جدیدی. البته که قطعا بد کمپانی سه می یاد یا ممکنه عنوان بعدی بتلفیلد داستانی باشه اما هیچ خرده ای به آنلاین بودنش وجود نداره چون اگر به یوتیوب و توییتر هم نگاه کنی همه منتظرشن!
به نظرم استدلال و نظرتون اشتباهه و بازی به نظر با کیفیت به نظر می یاد. بخش مولتی که ما تو نسخه پیری آلفا دیدیم به هزار نوع بخش داستانی می ارزه. البته که اگر همینجور بتونن بازی رو فاینال کنن!
قبول کنید با قیمت یکسان کال اف محتوای بیشتری ارائه میده
واقعا کی میره برا این ۷۰ دلار میده؟ من میرم رایگان کالاف موبایل بازی میکنم تازه بتل رویالم دارع
مشکلی با بخش داستانی و بتل رویال نداشتن ندارم
مشکلم هفتاد دلار بودنشه
همین رو ۳۰ دلار بدن عالیه
از کال اف هم حتی بهتره در اون صورت
اما الان هفتاد دلار کال آف میتونه
با بخش زامبی،کمپین،مولتی محتوای بیشتری ارائه بده
پس مشکل من قیمت گذاری بازی هست
هرکی بره قانونی اینو بخره…………