قیمت و ویژگی های بازی Death Stranding Director’s Cut مشخص شد
اگر در حال حاضر نسخهی پلیاستیشن ۴ بازی Death Stranding را در اختیار دارید، میتوانید با پرداخت ۱۰ دلار آن را به نسخهی Director’s Cut بر روی پلیاستیشن ۵ ارتقاء دهید.
بر اساس گزارش وبلاگ پلیاستیشن (Playstation Blog)، ارتقای عنوان Death Stranding به نسخهی Director’s Cut، بسیار سادهتر از ارتقای بازی Ghost of Tsushima عنوان شده است. اگر بخواهید بازی Death Stranding: Director’s Cut را به صورت جداگانه خریداری کنید، باید چیزی در حدود ۴۹.۹۹ دلار هزینه کنید.
از تغییرات این نسخه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- تجربهی هر چه طبیعیتر از اثرات محیط اطراف به وسیلهی قابلیت بازخورد هاپتیک (Haptic Feedback)
- نزدیک شدن به دنیای بازی Death Stranding به وسیلهی تریگرهای تطبیق پذیر (adaptive triggers)
- قابلیت شنیدن افکتهای صوتی به صورت صدای سه بعدی
- سرعت بارگذاری بالا به وسیلهی درایو SSD بسیار سریع کنسول پلی استیشن ۵
- انتخاب بین دو حالت تصویر که هر دوی آنها از تکنولوژیهای اچدیآر (HDR) و آلترا واید (Ultra-wide) پشتیبانی میکنند
- سیستم مبارزات پیشرفتهتر
- ماموریتهای جدید
- مبارزات جدید
در ادامه تصویری از نسخهی کالکتور بازی را مشاهده میکنید:
نسخهی Director’s Cut بازی Death Stranding در تاریخ ۱ مهر (۲۳ سپتامبر) بر روی کنسول پلیاستیشن ۵ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
نظرات
Death Stranding همون بازی که سونی از فروشش راضی نبود و با کوجیما قطع رابطه کرد – الان میخواد ۱۰ دلار اضافه بگیره از خریدارا بلکه ضرر هاش جبران بشه.
اولا کجا همچین حرفی زده سونی ؟ دوما سونی اگه انقد فکر سود و ضرر بود نمیومد انقدر بازی داستانی تکنفره منتشر کنه . میومد مثل یه بنده خدایی فقط میزد تو کار بازیای سرویس محور و انلاین . بعدم میومد مهم ترین بازیه تاریخ کنسولشو با مولتی پلیر مجانی عرضه می کرد که فرداش چند برابرشو از پول اسکین و یونیفورم دراره
داش به خاطر اینکه هیلو از قبل مولتی بود و مولتیش عالی بود به خاطر همینه که هیت نمی کنند چون از قبل داشته بود.
چه ربطی داره متوجه هستی که قراره تا حداقل ده سال دیگه نسخه جدید ازش ندن قراره سالها از مولتی پلیرش پشتیبانی کنند محتوا و فصل های جدید برای بخش رایگان مولتی پلیرش بیاد مثل فورتنایت و سایر بازیهای این شکلی اساسین هم دقیقا همین بلا میخوان به سرش بیارن علت اصلیش هم فقط پول و پوله . الان ممکنه بگی سونی هم چند تا بازی انلاین قراره بده من با اونم مخالفم هر چند فقط یه بازی سکندپارتی سونی تایید شده مولتی پلیره بقیه شایعه ست و صرفا چون یه آگهی استخدامی زدن که دلیل نمیشه اگه بازی مثل گوست و انچارتد چهار یه بخش انلاین فرعی جذاب هم داشته باشه استقبال میکنم
نکته جالبی بود !! اما خب هر بازی طرفدار خاص خودش رو داره.
البته اگه توجه کنی برچسب ۶۰ دلاری داره که به نسبت بازی های نسل نهم ۷۰ دلاری، ۱۰ دلار قیمت کمتری داری همون قیمت لانچ خود نسخه استاندارد هست.
منی که دیشب فال اوت ۷۶ با کلی پلیر آنلاین رو خریدم ۱۰۰ هزارتومن از استیم و تویی که حق میدی بازی ۲ سال پیش که ۳ ۴ باز تخفیف خورد تو استیم رو باز بهت بدن ۶۰ دلار و همون قابلیت های نسخه پی سی رو داره :)) باید یه فرقی بینمون باشه نه سخت افزار نه نرم افزاری فکری احتمالا
اتفاقا این قابلیت های دایرکتورز کات رو نسخه پیسی نداره :rotfl:
البته فراموش نکنیم درصدی از فروش بازی به خاطر اسم کوجیما بود. اگر این بازی رو شخص دیگری میساخت اینقدر فروش میکرد ؟؟؟
من صرفاََ در مورد رضایت سونی و کوجیما از فروش صحبت کردم. کاری به حاشیه ندارم. چیزی که مشخصه فروش بد نبوده و کسی ناراضی نیست و کوجیما و سونی همچنان رابطه دارن. نام کوجیما هم مطمئناََ بیتاثیر نبوده.
من نظرم اینه که اگر این بازی اسم کوجیما پاس نبود شکست مالی می شد . به این دلایل :
۱- گیم پلی خسته کننده
۲- مراحل خسته کننده
۳- به قول بعضی فیلم سینمایی بوده .
تنها نکته مثبت داستان بود و بس . شوتینگ بازی خسته کننده بود . مراحل اصلا جذاب نبود . قشر خاصی از گیمر ها از اون لذت می برند . ولی چون کوجیما ساخته بود اونقدر فروش کرد . کجایی متال گیر ؟ کجایی متال گیر سالید ۳؟
قطع رابطه؟ :laugh: :laugh:
تا فن بوی ها هستن سونی هم گوششون رو میبره کسی بفکر گیمر نیست باید خودمون متحد باشیم
#فن_بوی_نباشیم
خیلی اسم گذاری کات کارگردان برای بازی ها احمقانه است فقط یه ترفند دروغینه که این نسخه از بازی رو خیلی متفاوت و خاص نشون بدن چون توی فیلما کات کارگردان یعنی تدوین فیلم عوض میشه ولی توی بازی ها فقط چندتا آپشن اضافه میکنن
من هم نفهمیدم چرا این اسم را گذاشتند ؟ شاید می خوان بگن این خاصه . کارگردان ها از این بازی ها می کنند . :laugh:
هزار بار گفتیم این بازی گیمپلی حوصله سر بری داره مبارزات هیجان نداره و همه متعصبانه تحت تاثیر اسم سونی و کوجیما گفتن تو بازی رو درک نکردی در حالی که الان تغییرات نسخه دایرکتور خودش گویای همه چیز هست:
سیستم مبارزات پیشرفتهتر
ماموریتهای جدید
مبارزات جدید
میخواستم برات توضیح بدم
بیخیال شدم
برو خوش باش
دم کوجیما گرم ، مثل ساکر پانچ نبود
نصف این المان هایی که گفتی اصلا تو بازی نیست :rotfl:
تازه گیمپلی ردد ۲ و دث استرندبنگ یک اندازه کند و حوصله سر بر هستن
آخه تو بچه زیغی که کنسول نداری برای چی چرت پرت تحویل میدی وسترن جان نمی خواهد خودت پنهان کنی فهمیدیم تویی 😉 :laugh:
او که به تازگی به ۱۵ سالگی رسیده بود خود را بزرگسال میپنداشت و به همه بچه میگفت :rotfl:
اوه بچه مون ناراحت نشد ببخشید که باهات بد صحبت کردم یهو فشاری نشی عمویی :laugh: بچه دلم به حالت میسوزه 😥
کوجیما با اون تریلر تو e3 و رونمایی دیشبش عملا گفته :X-P: ببینین، بخوام می تونم مثل متال گیر از این کارا بکنم، ولی دوست نداشتم 😎
کاش این آپدیت پولی رو برای نسخه pc این بازیم بدن
این داستان فلسفی که گفتی به درد فیلم می خوره نه بازی .
من واقعا این بازی رو دوست داشتم و از تجربه اش لذت بردم. تجربه ی این بازی برای من آرامش بخش و جذاب بود که چطور از چالش های محیطی رد میشم و ماموریت ها رو انجام میدم. شاید برای بقیه اونقدر جالب نبوده باشه ولی من که اکثر بازی های کوجیما رو بازی کردم از این بازی لذت بردم.
من به شخصه این بازی رو بازی نکردم پس نظری در موردش نمیدم ولی تا جایی که از نقد ها و نظرات دیدم شنیدم که بازی گیم پلی خسته کننده ای داره نکته ای باعث میشه بایوشاک اینطوری در کنار فلسفی بودن و داستان فوق العاده داشتن در یاد ها بمونه گیم پلی فوق العاده بازی هم بود