مدیر طراحی بازی Fallout 76 امیدوار است که بازیبازان به این عنوان شانس دیگری بدهند
مارک تاکر (Mark Tucker)، مدیر طراحی عنوان Fallout 76، دربارهی بهروزرسانیهای یکی از پر دردسرترین بازیهای تاریخ، پیشرفت آن و جذب دوبارهی طرفداران صحبت میکند.
همانطور که میدانید بازی Fallout 76 داستان پیچیدهای دارد. روی کاغذ به نظر میرسید که عنوانی مبتنی بر سرویس زندهی چندنفره از مجموعهی محبوب Fallout یک موفقیت مطلق باشد، اما این بازی از روز عرضه یکی از پر دردسرترین آثار این سبک از نظر مشکلات فنی بوده است. برای مدت طولانی به نظر میآمد که مشکلات این عنوان تمامی ندارند و شاید طرفداران هرگز خواهان چیزی که شرکت بتسدا (Bethesda) در پی ارائه آن بود، نبودهاند. با این حال، طی بهروزرسانیهای متعددی که در سالیان گذشته منتشر شدهاند، شباهت این بازی به عناوین سنتی سری Fallout بیشتر شده است.
مارک تاکر در مصاحبه با سایت Newsweek به جزئیات روند پیشرفت پیوستهی این بازی پرداخت. او توضیح داد که چگونه بازخوردهای طرفداران و آزمایشهای نسخهی بتا به شکل دادن این عنوان کمک کردهاند. او میگوید که اکنون این بازی خواستههای اولیهی طرفدارانی را که از این اثر ناامید شده بودند، برآورده میکند. او از بازیبازان درخواست میکند که در صورت کنار گذاشتن این بازی، فرصتی جدید به آن بدهند.
او در این باره گفت:
ما به بازخوردهای این عنوان گوش کردیم و از روز عرضه تغییرات قابل توجهی را ایجاد کردهایم. حالا این بازی کاملا داستانی است. شما در طول تجربهی این اثر تصمیمات جالب توجه و تعاملات گستردهی زیادی را با NPCها خواهید داشت. اگر شما طرفدار داستان یا مانند من هوادار عناوین نقش آفرینی هستید، اکنون چیزهای قابل اکتشاف و داستانهای عمیق زیادی برای شما در این بازی وجود دارند. پس لطفا به ما شانس دیگری بدهید.
بازی Fallout 76 هماکنون بر روی پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۵ و ایکسباکس سری ایکس/اس در دسترس علاقهمندان قرار دارد. همچنین محتوای اضافی جدید این بازی با نام Steel Reign امروز برای تمام پلتفرمها عرضه شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
چشم :yes: :yes:
سلام
شما باید برید از فیفا و پیس یاد بگیرید، همین ۷۶ رو با اسم جدید بدید بیرون!