بازی سرویس محور Assassin’s Creed در دست ساخت قرار دارد
Assassin’s Creed Inifnity نام پروژهی در دست ساخت شرکت یوبیسافت (Ubisoft) است که قصد دارد از رویکرد مالی موفق GTA V و Fortnite الهام بگیرد.
بازیهای جدید سری Assassin’s Creed آن قدر بزرگ هستند که بازیبازان برای تجربهی تمامی محتویاتشان، باید صدها ساعت وقت صرف کنند. حالا بر اساس گزارش جامع منتشر شده از سوی جیسون شرایر (Jason Schreier)، خبرنگار وبسایت بلومبرگ (Bloomberg)، به نظر میرسد که یوبیسافت قصد دارد اثر بزرگتر و جامعتری را از این سری ارائه دهد. ظاهراََ پروژهی جدیدی از این سری با اسم رمزی Assassin’s Creed Infinity در دست توسعه قرار دارد که احتمالاََ به مانند یک پلتفرم آنلاین عمل خواهد کرد و در طول زمان گسترش مییابد.
همانطور که میدانید، هر نسخه از سری Assassin’s Creed بازیباز را به یک دورهی زمانی خاص و مکانی منحصر به فرد میبرد، اما بازی سرویس محور یعنی Infinity، قرار است شامل چندین کشور مختلف شود و همچنین در طول زمان میزبان مناطق و محتویات تازهای نیز باشد. محتویات تازهای که به بازی اضافه خواهند شد ممکن است متفاوت به نظر برسند و حسی جدید را القاء کنند، اما در نهایت تمامی آنها به یکدیگر متصل خواهند بود.
جزئیات زیادی در مورد پروژهی Infinity در دست نیست و به نظر میرسد که این بازی چندین سال تا عرضه فاصله دارد. تیمهایی که بر روی آن کار میکنند، در ماههای اخیر درگیر اتهامات MeToo# بودهاند و این موضوع در روند توسعه تاثیر گذاشته است. یکی از سخنگویان یوبیسافت وجود بازی را تایید کرد، اما حاضر به بحث و گفتگو پیرامون جزئیات آن نشد.
از سال ۲۰۰۷، شرکت یوبیسافت تقریباََ هر سال یک نسخهی جدید از این سری را به انتشار رسانده است. به طور کلی، مجموعه بازیهای Assassin’s Creed نزدیک به ۱۵۵ میلیون نسخه فروش داشتهاند که به راحتی سری را به بزرگترین فرنچایز این ناشر فرانسوی تبدیل میکند. برنامهریزی برای ارائهی یک بازی آنلاین سرویس محور از سری Assassin’s Creed، به دنبال محبوبیت عناوین دیگری که توسط ناشرهای مختلف عرضه شدهاند صورت گرفت.
در حقیقت دو بازی موفق Fortnite و Grand Theft Auto V منبع الهامی برای پروژهی Infinity بودهاند. این دو عنوان در قالب پلتفرمهای آنلاین سرویس محور محبوبیت روزهای ابتدایی خود را حفظ کردهاند و از طریق عرضهی مداوم محتویات جدید، بازیبازان را در سرورها نگه داشتهاند. پنجمین بازی از سری Grand Theft Auto به لطف بخش چندنفره و بهروز نگه داشتن آن، ۱۴۰ میلیون نسخه فروش داشته است و حالا در هشتمین سالگرد انتشار بازی، راکستار قصد دارد نسخهی نسل نهمی بازی را عرضه کند.
بازیهای سرویس محور در طول زمان سود هنگفتی را برای ناشران به ارمغان میآورند. GTA V به تنهایی باعث شد شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) در ابتدای سال گذشته شاهد رشد ۴۲ درصدی سهام خود باشد. در دورهی مشابه سهام یوبیسافت هیچ تغییری را به خود ندید.
در ماه آوریل گذشته شرکت یوبیسافت تیمهای کُبک (Quebec) و مونترال (Montreal) را ادغام کرد تا مراحل ساخت بازی Assassin’s Creed Infinity سریعتر پیش برود. حال این دو تیم با همکاری یکدیگر بر روی Infinity کار میکنند. هر کدام از این تیمها کارگردان خود را خواهند داشت، اما کُبک رهبری پروژه را در دست دارد. بر اساس گفتههای برخی از کارمندان یوبیسافت، در طول این سالها دو استودیوی کوبک و مونترال رقابتهای شدیدی را داشتهاند و به همین دلیل، همکاری صورت گرفته کمی عجیب است. سخنگوی یوبیسافت دلیل همکاری دو استودیو را دور شدن از رقابت ناسالم و تمرکز بر روی استعدادها اعلام کرد.
در انتهای گزارش شرایر آمده است که رفتار نامناسب مدیران با کارمندان سطح پایینتر همچنان در شرکت یوبیسافت وجود دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
تیتر خبری چند سال بعد:
لاکپشت های نینجا به Assassin’s Creed اضافه می شوند!
Desynchronized
عالیه :yes:
چند نسخه آخر این سری به قدری داستانشون افتضاح بود که بودنش مثل بخش داستانی بتلفیلد فایده نداشت
سیاست درستی رو پیش گرفتن و خوب شد مثل بتلفیلد بعدی کلا ازش حذف کردن
نمیدونم چقدر در جریانی ولی اگر دستت به اساسینز کریدم خورده باشه یا یه چن وقت با گیمرا در ارتباط بوده باشی (البته گیمر های درست) احتمالا باید متوجه شده باشی که کسی اساسینز کرید رو به خاطر مولتی پلیر نمیگیره. ولی بتلفیلدو همه به خاطر مولی پلیر میگیرن. امیدوارم متوجه تفاوت بین این دو شده باشی.
حالا منتظر باش که همین نسخه سرویس محور قراره هر هفته جزو پرفروش ترین ها باشه
چهار سال دیگه اگه مغزت باز رشد نکرد چشم. یه نگاهم به سابقت انداختم و چقدر گهر بار بود 😐 طرف کی هستی تو؟ فقط بلدی هیت کنی ایا؟ البته از اسمتم مشخصه. موندم چرا شمارو بن نمیکنن
الان داری ۵ ساعت داستان بتلفیلد رو با ۵۰ ساعت اساسین مقایسه می کنی؟؟
همون ۵۰ ساعت اساسین حتی ۵ ساعت هم محتوای خوب و خالص و غیرتکراری نداشت
یه دست قشنگ برای یوبیسافت افرین که تمام فرانچایزای شاهکارتو به فنا دادی افرین ادامه بده
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :reallypissed: :pissedoff: 😐
به EA بعدی سلام کنید :sick: :sick:
آخرالزمان که میگن همینه
AC هم نابود شد 😐
کم کم دارم از آینده صنعت گیم میترسم.
همین یوبیسافت کبک و مونترال نمیتونن یک آپدیت برای حل مشکل سایه های آساسین کرید سیندیکت روی بکوارد PS5 بدن بعد میخان آنلاین هم بسازن 😐 بعد فورتنایت ؟ یاخدا دقیقا از چیش الهام گرفتن که تو نسخه بعد ازش استفادش کنن :reallypissed:
بعد از این همه سال یه تغییر لازم بود و ارائه یک بازی آنلاین سرویس محور بر اساس مجموعه Assassin’s Creed اتفاق خیلی خوبی میتونه باشه.
پس AC sofia کنسل شد؟ من رو بگو که خواستم بعد سالها بخاطر AC به یوبیسافت امیدوار بشم :struggle:
WTF 😐 ! .
بازی یعنی شب های طولانی زمستون بشینی پای یه بازی با داستان جذاب و صحنه های سینمایی دیگه از کجا پیدا کنم اینارو
Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction
Cod mw
Re4
………
…….
…
:yes: :yes:
اگر براتون سوال شده اون یه دیس رو کی زده باید بگم من زدم:-D
فقط بخاطر دو چیز
صحنه های سینمایی
اسم کانویکشن
دیه بیشتر از این ازت انتظار نمیره
No Offense
what?!
no please no :reallypissed:
چی بگم والا…. نمیشه بشینین یه پنج شش سال وقت بذارین یک داستن عمیق برا اساسین بزارین؟؟؟ از تادهاوارد یاد بگیرین رو الدر اسکروز بعدی چهر پنج ساله کار می کنن تازه هنوز چهار پنج سال دیگه ام کار داره.. تنها مردی که ای پی هاشو شیردوش نکرد….
از تاد هاوارد که حتما باید یاد بگیرن ولی تاد ۵ ساله داره روی استارفیلد کار میکنه نه الدر. الدر ساختش بعد ریلیز شدن استارفیلد شروع میشه و درحال حاضر توی مرحله ی Pre production هست
ممنون که خیلی به حرف گیمرا گوش میدی. البته بهتر بود به قسمت چیزی که میخوایم و چیزی که نمیخوایمشم دقت میکردی ولی خب.
یوبیسافت فقط حرف فمنیستا گوش میده 😐
چند سال دیگه سونی ما دیگه بازیهای داستانی نمی سازیم کلا کنسول ps5 یک اشتباه لپی بود و فقط برای pc بازیهای سرویس محور میسازیم سود میکنیم حالشو میبریم به ریشه شماها میخندیم یوبیم اضافه شد ماکرو ام از اون ور درست شد خسته نباشین هشتگ من یه پی سی فنم نه به بازیهای سرویس محور
تو یا ده سالته مامان بابات تازه برات گوشی گرفتن یا شیرین عقلی به غیر از این دوتا نیست
ساقی هسم، خداوکیلی اینو گردن نمیگیرم این کار من نی :rotfl:
.
.
.
سابقه نداشته در روز متوالی ازین جمله استفاده کنم حجم حق گویی چقد زیاد شده خدایی 😀
“ساقی هسم، خداوکیلی اینو گردن نمیگیرم این کار من نی”
حالا اون کار کی بوده؟
حلالش واقعا :rotfl:
به سلامتی محبوب ترین مجموعه بازیم رو یوبی سافت فوت کرد. :brokenheart: البته از بعد اریجینز فوت کرده بود ولی این دیگه تیر خلاصه.
حتی من هم نمیتونم دیگه از اساسین دفاع کنم
شاید منظورش این باشه که بازی آفلاینه ولی به جای ساختن نسخه جدید فقط بهش زمان های مختلف و کشور های مختلف اضافه میشه ولی میدونم که اشتباه میکنم
یه پیام دارم برای یوبیسافت عزیز
اگه پیشرو زنگ زد جواب نده :rotfl:
سلام
خیلی هم عالی! فوقالعاده!
فقط خوب کار کنید، محتوا زیاد و غنی!
خدایی نکرده مثل ۷۶ نشه.
اونهایی که میگفتند یوبیسافت استراحت بده و بازی نده و فلان… الآن حتما راضی اند.
ما هم که راضی ایم.