مدیر عامل آوالانچ: انتخاب ایکس باکس با توجه به عظمت پروژهی Contraband منطقی بود
همانطور که میدانید، در جریان رویداد شرکت مایکروسافت در مراسم E3 سال جاری میلادی، استودیوی آوالانچ (Avalanche) اعلام کرد بازی جدید و جهان باز خود یعنی Contraband را به صورت انحصاری بر روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای ایکسباکس عرضه خواهد کرد.
حال به تازگی پیم هولفو (Pim Holfve)، مدیر عامل استودیوی آوالانچ در مصاحبهی جدید خود در مورد علت انتخاب شرکت مایکروسافت به عنوان یک همکار و پشتیبان در فرآیند توسعهی بازی Contraband به بیان مطالبی پرداخت:
ما همیشه رابطهی بسیار خوبی با مایکروسافت داشتهایم. همکاری با یک ناشر انحصاری گزینهی جذابی بوده است؛ چرا که این همکاری به معنی دریافت پشتیبانی بیشتر و آشنایی با تکنولوژیهای مدرن خواهد بود. این نوع جدیدی از مشارکت برای ما به حساب میآید. پیش از این استودیوی آوالانچ همکاریهای گستردهای با بتسدا (Bethesda)، اسکوئر انیکس (Square Enix) و برادران وارنر (Warner Bros) داشته اما هیچ کدام از این شرکتها ناشر فرست-پارتی نبودند.
همکاری با بخش ایکسباکس شرکت مایکروسافت به دلیل عظمت پروژهی Contraband بسیار منطقی بود؛ به همین علت ما نمیتوانستیم با هر ناشری وارد همکاری شویم.
Contraband یک بازی Co-op به شمار میآید که در دنیای خیالی Bayan و در دههی ۷۰ میلادی جریان دارد و وقایع داستانی آن با موضوع قاچاق و باندهای خلافکار در ارتباط خواهد بود. این عنوان قرار است بر روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای ایکسباکس سری اس و سری ایکس عرضه شود. با این که بازی Contraband هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما در روز نخست عرضه بر روی سرویس ایکسباکس گیمپس (Xbox Game Pass) عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
عظمت مایکرو از همین جا مشخصه
باشه
:yes:
این ها همه بهانس وگرنه حتی نوب ترین گیمرها که هیچ اطلاعاتی از سخت افزار نداشته باشن میدونن ۱.۶ ترافلاپس اختلاف محدودیت نیست. و جالبه که این بازی قراره روی سریز اس ۴ ترافلاپسی اجرا بشه! دلیل این حرفشون پولی هستش که سرازیر شده برای ساخت این بازی (همون رابطهی بسیار خوب با مایکروسافت که خود استودیو ازش صحبت میکنه)
خیلی ببخشید خواستم ازت بپرسم توی متن ایا جایی اشاره شده بخاطر محدودیت سخت افزاری یا اختلاف قدرت یا سخت افزار این بازی انحصاری ایکس باکس شده که این حرفو میزنی؟
اینا بخاطر اینکه ماکرو ناشر بازی شده و هزینه هاشونو برعهده گرفته انحصاری کردن و خیلی سادست.
ربطی بچیز دیگه نداره که میگی دوست عزیز
منظورم واسه همونه که مایکرو کاری کرده که اوالانچ باهاش همکاری کنه.
من کامنت amazon رو ریپلای کردم عزیز.
منظورم شما نبود دوست عزیزم. :jump:
اها ببخشید
قراره بزرگترین و بهترین و خفن ترین بازی تاریخ مثل جاست کاز ۴ بسازن زیر مایکروسافت و اکس باکس جواب نمیداده :rotfl:
اگه مایکروسافت استودیوی آوالانچ رو بخره اولین گروهی که مظلوم نمایی میکنه و میگید چرا مولتی ساز رو خرید شماهایید 😉
سونی اصلا اهمیت نمیده اونم وقتی که بهترین استودیو های جهان رو دارد . پر افتخار ترین ، پرفروش ترین
بنظرم احتمال خرید اوالانچ توسط مایکروسافت وجود داره.ولی چیزی که مهم تره اینه که ظاهرا ساخت Just Cause 5 با تاخیر مواجهه شده چون دارن رو این بازی واسه مایکروسافت کار میکنن.
Just Cause آی پیش دست Square Enix هستش ربطی به آوالانچ نداره
به جان خودم که خریدتش ببنید کی گفتم
این که داستانش تو دهه ۷۰ خیلی جالبه ولی این که تمرکزش رو coop یکم ناراحت کنندس زیاد به استودیو سازندش نمیشه اعتماد کرد هرچند با مد مکسش خیلی حال کردم ولی سری جاست کازش خیلی ضعیفه در نهایت باید گیم پلی نشون بدن ببینیم با چی طرفیم
اتفاقا تمرکز روی کوآپ خیلی بهتر از تمام انلاین Live Service ه. یه سری بازی ها که بر پایه Co-Op ساخته میشن خیلی فان هستن با دوستان مثل Trine و warhammer vermintide یا با کوآپ اپشنال مثل Dying light و Darksiders geneis
اتفاقا بازی بخش داستانی داره
من خیلی از این فیلم و بازی ها با موضوع گنگستری و قاچاق مواد و اینا خوشم میاد امیدوارم بازیش خوب باشه و اون چیزی که تو ذهنمه رو ارائه بده.
جاست کاز ۴ عجب فاجعه ای بود از همون مرحله دوم که میگه با قلاب در ژنراتور رو در بیار توش گیر کردم
با کیبورد که اصلا نمیشه با دسته ولی یکی دوبار شانسی تونستم دربیارم ولی چون سه تا ژنراتوره هیچوقت نتونستم از اون مرحله جلو تر برم عجیب اینجاست که جاست کاز ۳ چنین مشکلی نداشت !
ورشکست بشی آوالانچ با این کنترلی که طراحی کردی
جاست کاز ۴ هم واقعا عظیم و شاهکار بود :rotfl:
دوست من واقعا فکر میکنی جاست کاز ۴ بازی خوبی بود؟ 😐 😐 😐 یکی از سطح پایین ترین و بی هدف ترین بازی های نسل قبل بود.
یعنی الان شما نفهمیدی که داره مسخره میکنه؟
من به اون ایکس باکس گیم استودیویی که اول کار نشون دادن مشکوکم آیا خریدنش؟
جاست کاست ۴ که عملا گیم انچنانی نبود بیشتر تفریح انفجار بود
بله دقیقا خود سازنده اعلام کرده بود بازی بخش داستانی داره مثل رد فال که میتونید با دوستات بازی کنی یا تنهایی بازی کنی
به این بازی امید دارم
شاید مثل a way out باشه ولی خیلی وسیع تر
کلا گرافیک و محیطای خوبی میسازه آوالانچ
اما داستانای آبکی و تخیلیش خراب میکنه
اما احساس میکنم این بازی فرق میکنه :yes: