بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy دو برابر عنوان Deus Ex دیالوگ خواهد داشت
اینطور که مشخص شده است، توسعه دهندگان بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy وقت بسیار زیادی بر روی توسعهی بخش داستانی آن گذاشتهاند و اخیرا نیز پاتریک فورتریر (Patrick Fortier)، طراح ارشد گیمپلی این بازی، در مصاحبهای گفته است که این عنوان به شدت مبتنی بر داستان و تعامل با بازیبازن خواهد بود.
با چیزهایی که تاکنون شنیدهایم باید گفت که حقیقتا بازی بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy امیدوار کنندهتر از همیشه به نظر میرسد. به خصوص به دلیل تمرکز توسعه دهندگان این بازی بر ارائهی یک تجربهی ماجراجویی مبتنی بر روایت داستانی، میتوان گفت که با بازی خوبی مواجه هستیم. با این همه، از آنجایی که این بازی در حقیقت اولین عنوان ساخته شده توسط استودیوی ادیوس مونترال (Edios Montreal) در این سبک است، هنوز هم نگرانیهایی از بابت موفق بودن یا نبودن آن وجود دارد. به طور خاصتر، باید بگویم که با سابقهی عظیم آنها در ارائهی نقش آفرینیهای فوق العاده جذاب در بازیهای سری Deus Ex، جالب است که ببینیم بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy چگونه خواهد بود.
لازم به ذکر است که در این عنوان گزینههای داستانی و مبتنی بر انتخاب بازیبازان نیز وجود خواهند داشت. گزینههای روایی و گفت و گو محور در بازی قطعا در این عنوان وجود خواهند داشت و همانطور که مشخص است، این بدان معنی است که احتمالا با انبوهی از دیالوگهای مختلف و داستانهای متنوع در طول بازی مواجه خواهیم شد. بر طبق صحبتهای توسعه دهندگان و با در نظر گرفتن این نکته که این عنوان قصد دارد تا اثری بزرگتر و عمیقتر از سری Deus Ex باشد، میتوان گفت که احتمالا دو برابر تعداد دیالوگهای داستانی سری Deus Ex را در این بازی شاهد خواهیم بود.
کارگردان ارشد و طراح گیمپلی این بازی، پاتریک فورتیر، در مصاحبهای با رسانهی گیم اینفورمر (Game Informer) گفت:
من فکر می کنم در این بازی در حدود حداقل دو برابر بیشتر از یک بازی از سری Deus Ex گفتگو و دیالوگ داستانی خواهیم داشت. در حقیقت شخصیتها و افراد حاضر در بازی چیزهای بسیار زیادی در طول تجربهی بازیبازان خواهند گفت. گاهی اوقات این سخنان، سرگرم کننده هستند و گاهی اوقات بیشتر با اعصاب و روانتان بازی خواهند کرد! ما حال حاضر قصد داریم تا تست و آزمایشهایی مختلف را بر روی این عنوان پیاده سازی کنیم تا نقاط قوت و ضعف روایت داستانی بازی را به خوبی بسنجیم. در ادامه نیز باید بگویم که داستان بازی و دیالوگهای به شدت جالب آن هنوز هم در حال تکمیل شدن هستند و هر از گاهی که یک ایدهی جالب به ذهن توسعه دهندگانمان میرسد، آن را برای جا دادن در بازی بررسی میکنیم. به نظرم این عنوان اثری فوق العاده خواهد شد که ارزش صبر کردن را دارد.
همچنین لازم به ذکر است که اینطور که گفته شده است، سیستم مبارزات در این عنوان از تنوع و ویژگیهای بسیار زیادی برخوردار خواهد بود و به هیچ وجه حس یکنواختی به بازیبازان نخواهد داد.
بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy در تاریخ سه شنبه، ۴ آبان ۱۴۰۰ (۲۶ اکتبر ۲۰۲۱) برای ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس و سری اس، رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴، پلیاسیتشن ۵ و نینتندو سوییچ (در حالت سرویس ابری) منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که این بازی هیچ گونه پرداخت درون برنامهای نخواهد داشت. اطلاعات جدیدی نیز از این بازی منتشر شده که میتوانید آنها را از اینجا مطالعه نمایید.
نظر شما در این مورد چیست؟ به نظرتان بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy به اثر موفقی بدل خواهد شد یا خیر؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
حالا هی همینجوری خبر منتشر کنند هایپ ایجاد کنند ، به قول جیم رایان حرف زدن کافیه ، بگذارید بازیها به جای ما حرف بزنند.
انگاری اینبار درس گرفتن و نمیخوان یه چیزی مثل اون اونجرز بسازن. تا اینجا که خبرای خوبی اومده از بازی و بهش امید دارم که موفق میشن
حداقل اطمینان دارم که بهتر از اون اونجرز میشه
اصلا خوب نیست این حجم از دیالوگ!
دو حالت داره
یا بازی خیلی طولانیه که جز راکستار هیچ کس نمیتونه یه بازی اکشن ادونچر طولانی بسازه
یا اینکه بیشتر بازی صرف صحبت میشه که برای یه اکشن ماجرایی مثل سمه!
ولی به خدا ما با Deus Ex بیشتر راضییم!
رو که نیست سنگ پای قزوینه :/ زدن Dues ex رو کشتن به جاش اشغالی مثل اونجرز دادن بیرون با تمام پررویی اسم Deus ex هم میارن :reallypissed: کیفیت > کمیت دئوس اکس رو به دیالوگ های Cringy ترجیح میدم