ویدئوی جدیدی از گیمپلی بازی Forspoken عرضه شد
شرکت سازندهی بازی Forspoken امروز دست به انتشار تریلر دیگری از گیمپلی این اثر زد که به نسخهی رایانههای شخصی آن مربوط میشود. تا این لحظه بازخوردهای بسیار خوبی پیرامون این ویدئو به ثبت رسیده است.
استودیوی لومینوس پروداکشنز (Luminous Productions) که وظیفهی ساخت بازی Forspoken را به عهده دارد، تا به حال اطلاعات جالبی را از این اثر در دسترس قرار داده است. در ویدئویی که امروز منتشر شد، میتوانیم ببینیم که شاهد چه چیزهایی در گیمپلی این بازی هستیم. تاکشی آراماکی (Takeshi Aramaki) که در راس تیم سازنده قرار دارد، امروز توضیحاتی را در مورد این بازی ارائه داد. وی گفته است که این بازی با بالاترین کیفیت ممکن همراه خواهد بود تا بازیبازان از آن لذت ببرند. همچنین رمز و رازهای فراوانی در این عنوان برای کشف وجود خواهد داشت. در نهایت باید صبر کرد و دید که واکنش بازیبازان در این خصوص چه خواهد بود.
Forspoken از سری عناوین جذاب به صورت جهانباز است که چند ماه قبل معرفی شد. این بازی قرار است در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۲ میلادی بر روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسول پلیاستیشن ۵ عرضه شود. به نقل از سازندگان، این عنوان پلتفرمهای مقصد دیگری هم خواهد داشت. قابل ذکر است که اسکوئر انیکس (Square Enix) وظیفهی انتشار آن را به عهده خواهد داشت. همانطور که در بالا هم گفته شد، امروز ویدئویی از گیمپلی این بازی منتشر شده است که در پایان میتوانید نسبت به مشاهده و دانلود آن اقدام نمایید.
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
دو سوال!
اول اینکه آقای تاکاشی آراماکی تا به حال روی چه بازی هایی کار کردن؟؟؟
دوم اینکه استودیو لومینوس پروداکشنز روی چه بازی هایی کار کرده؟؟؟
گیم پلی بازی خیلی باحال بود!
اصلا فازش عجیبا غریبا!
امیر این سرعت انتقال توو مپ و رندر همزمان به لطف اساسدی هستش که توو کنسولای نسل نهم پدیدار شدن
نمیدونم چرا الان که این ویدیو رو دیدم یکم یاد ویچر انداخت منو!
در مورد سوالاتت فکر میکنم این استدیو روی فاینال۱۴ کار کرده بود اگه اشتباه میکنم لطفا تصیح کنید
آره دقیقا امید جان!!
انقدر سرعت انتقالش زیاد بود انگاری سوار ماشینه 😀 😀
خیلی تند جا به جا میشه!!
فک میکنم بخاطر سرعت جا به جا شدنش بازی مپ خیلی بزرگی داشته باشه!!
و کلا بازی عجیبیه!!
فک میکنم مکانیزم های خیلی جدیدی رو ما تو بازی ببینیم!
ببخشید ولی این گیم پلی از نسخه پیسی بازیه
ربطی نداره!!
رو نسخه pc باشه!
ولی باز هم ssd داشته باشه فرقی نداره!!
منظور امید این نبود که xsx نمیتونه اینکارو کنه!!
گفت اینا به لطف ssdیه
و من فکر میکنم که درسته که این بازی که روی pc اجرا شده ولی از روی ssd بوده!
این بازی احساس میکنم خیلی نواوری داخلشه .بزار بیاد ببینیم چیه
آراماکی به عنوان برنامه نویس روی بازیهای FInal Fantasy XIII و Final Fantasy XV کار کرده.
Forspoken با این که به نوعی اولین بازی لومینوس به عنوان استودیو محسوب میشه، اما تمام اعضای این تیم قبلاً روی FF XV کار کردن.
خدایا منو ببخش ولی قیافه طرف نزاشت رو گیم تمرکز کنم !
موافقم . دهنش و صورتش تو نقش متفاوت رو اجرا میکردن . باز به نژاد ما گیر میدین که چرا چشم های ما یکی چپ و یکی راست جداگانه پلک میزنیم . در صورتی که یک چشم گاهی نیاز به پلک زدن نداره و میشه با زبون هم تمیزش کرد . از دست شماها شاخ در اووردیم والا
از چه لحاظ ، دندوناش ، عینکش یا …. بورو خدا رو شکر کن من کارگردان نبودم وگرنه از دنیای بازی خداحافظی میکردی :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl:
باز خوبه تو ویدیو رو تا ته نگاه کردی منکه قیافه ی طرفو دیدم سر اسکیپ کردم ویدیو رو
برا اکس باکس میاد ؟
ظاهرا ، داخل متن هم گفته ، این طور که گفتن قراره برای سایر پلتفرم ها هم بیاد ولی احتمالا تا ۱ سال در انحصار PS5 باشه
تا دو سال خود سونی اعلام کرده بود در انحصار پلی استیشنه این بازی .
از اون بازیاس که بعد مدت کمی خسته کننده میشه :yawn: تریلرهاش رو میبینی خوابت میاد چه برسه به اینکه بازیش کنی :ZZZ:دنیای بازی بزرگ به نظر میاد ولی بدون محتوا :struggle:
چون دو سال انحصاری PlayStationـه این حرف رو میزنی :evilgrin:
از روی ۳۰ ثانیه از گیم پلی که نمیشه بازی رو قضاوت کرد
خیلی هایپم برای این بازی.
امیدوارم عالی باشه و لذت ببره ادم.
گرافیکشم خیلی خوبه.
جالبه
دقیقا بنظرم بعد ی مدت گیم پلی تکراری میشه کلا بازیه شاخی نیس
بله بله.درست میفرمایید.از نظرات شما گُهَر میباره.
چون انحصاری سونی این حرف رو میزنی و دستت به بازی نمیرسه خوبه یکی درباره بازی های انحصاری مایکروسافت همین حرف رو بزنه و مایکروسافت رو ترول بکنه ؟
یکم شعور و شخصیت داشته باش و بزرگ شو بخدا بهت با این کار ها ایکس باکس مجانی نمیدن
عین بچه ها رفتار میکنید واقعا از ۲ دقیقه گیمپلی که تازه همونم نصفش داره سازنده بازی حرف میزنه به این همه چیز رسیدی ؟
کی نسل ترول ها و هیترایی مثل تو میخواد منقرض بشه
بعد دو سال گیم روی اکس باکس هم میاد
حالا نظرت چیه گلم؟ :-*
حس میکنم بخش های بدی از بازی رو برای تریلر انتخاب میکنن ( د لامصب پنج دقیقه تریلر دادی تو چهار دقیقه و پنجاه ثانیش یارو داره میدوه:-|)
ولی خود بازی چشممو گرفت
ایدش جذابه واقعا
پ.ن
آفرین به گیمفا که پله های ترقی رو پله به پله پایین میاد
سرعت پوشش اخبارتون الان با سایت بقل برابری میکنه:-|:-|
میخواداز سایت بقل کم نیاره :rotfl:
من هنوز درک نکردم چرا میگیم سایت همسایه بابا مگه آپارتمان هستش اونا هم واحد کناری ما هستن که میگیم همسایه
اسم خود سایت رو بیاریم معمولا تایید نمیشه نظراتمون
مجبوریم بگیم همسایه
بازی جالبیه امیدوارم بتونه دوباره نام اسکوار انیکس احیا کنه
یکم شبیه Naraka bladepiont هستش ولی سریعتر، دوستان دمو بتا شو از استیم یه چک کنین بازی خوبیه
عجب بازی ای معرفی کردین!!! 😀
خیلی دلربا بود اصلا :inlove:
دستتون درد نکنه :-*
اینا یا نباید تریلر از بازی بدن بیرون یا باید دو تا تریلر درست حسابی ازش بدن بیرون
گرافیکشم همچین مالی نیست
این بنده خدا داشت در مورد FSR صحبت می کرد. خیلی هم ازش تعریف کرد.
یه ویدیو از دیجیتال فَوندری دیدم در مورد مقایسه FSR و تکنیکای دیگه upscaling. نتیجش عجیب بود. تو بازیای با کیفیت بافت یکم پایین تر یا بازیای با رنگبندی نسبتا تاریک مثل همین بازی forspoken، عملکردش خوبه ولی جالب بود که از تکنیک دیگه (فکر کنم checkerboard upscaling ) بهتر نبود کلا.
تا جایی که من دیدم (و می دونم) رزولوشن پایه نباید خیلی از رزولوشن هدف دور باشه. مثلا upscale کردن یه تصویر ۷۲۰p به تصویر ۴k کلی مشکلات به وجود میاره. این مشکلات تا حدودی با فیلترای anti-aliasing رفع میشه ولی اختلاف رزولوشن اگر زیاد باشه زیاد کارا نیست. با چیزایی که این مدت از FSR شنیدیم و دیدیم، انتظارم این بود که این مشکل رو تا حد زیادی بهبود بده ولی ظاهرا نتونسته (البته فعلا). خلاصه اون تاثیر اولیه ای که دلم می خواست رو نداشت.ولی امیدوارم به زودی نمونه های خوبی ازش ببینیم. اگر بتونه به چیزی که تبلیغشو می کنن حتی نزدیکم بشه، می تونه واسه کنسولا خیلی نقش پر رنگی داشته باشه، مخصوصا اواخر نسل.
بازی جالبی به نظر میرسه اگه بتونن ایده هایی که دارن رو درست پیدا بکنن عالی میشه
به امید موفقیتش