Marvel’s Guardians of the Galaxy فاقد بسته الحاقی و پرداخت درون برنامهای خواهد بود
شایعههای مختلفی تا قبل از معرفی رسمی بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy منتشر شده بودند که به توسعهی آن اشاره داشتند. با این حال پس از معرفی این عنوان، برخی علاقهمندان در مورد سرویس-محور بودن آن دچار نگرانی شدند.
در همین راستا استودیوی Eidos Montreal و شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) به بیان اطلاعاتی در مورد محتویات این بازی پرداختند. طبق اطلاعات منتشر شده، بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy یک عنوان اکشن، ماجراجویی و تک نفره خواهد بود که همراهان بازیبازان توسط هوش مصنوعی کنترل میشوند. همچنین گیمپلی این عنوان قرار است بر پایهی سیلقه و انتخابهای بازیبازان شکل گیرد.
علاوه بر این موارد، استودیوی سازنده تایید کرد که بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy فاقد هر گونه بسته الحاقی یا پرداخت درون برنامهای خواهد بود و تمامی محتویات آن به صورت کامل در روز نخست عرضه در دسترس خریداران قرار میگیرد. در همین راستا Mary DeMarle، کارگردان بخش روایت داستانی بازی افزود:
پرداخت درون برنامهای و بسته الحاقی برای این بازی وجود ندارد. قرار نیست هیچگونه خریدی با پول واقعی توسط بازیبازان صورت گیرد. برای ما بسیار مهم است که بازیبازان در روز دریافت بازی به تمامی محتویات دسترسی داشته باشند و از کسب آنها لذت ببرند. بازیبازان میتوانند تمامی آیتمهای زینتی و لباسهای ویژه را به دست آورند و با پیشرفت خود در روند داستان، به تمامی قابلیتهای قهرمانان محبوب خود دسترسی داشته باشند.
بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy قرار است در تاریخ ۴ آبان ماه ۱۴۰۰ (۲۶ اکتبر ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۵، پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقهمندان قرار گیرد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
ایول با این حرکت خوبی که کردن رسما امیدوارم بازی خوبی درست کنن ، شخصا سعی میکنم حتما تجربش کنم حالا اگر بازیه متوسط رو به بالایی هم شد باز هم تجربش میکنم به نظرم باید از اینطور حرکات حمایت کرد بازی سعی داره تو خلق یه تجربه فانتزی و تک نفره محدودیتی برا کاربر نداشته باشه و این برا من با ارزشه امیدوارم بترکونه بازیش
😐 😐 😐
واقعا این سیاست های اسکوئر انیکس واقعا عجیب شدن اون از اونجرز این از این فکر کنم واقعا درس گرفتند.
خودم به شخصه با بازیش حال کردم یعنی یه بازی تکنفره داستان محور که تمرکز فقط روی یک کاراکتر هست و لول دیزاین و سطح بندی نقش آفرینی هم داخلش وجود داره به نظرم گرافیک بازی هم خوبه فقط یکم باید روی روون بودن حرکات انیمیشن ها و مبارزات کار بشه یه تاخیر چند ماهه میتونه خیلی مفید باشه واسه این بازی
بازی خوبی هست بهت قول میدم متاش در بهترین حالت ۸۰ و در بدترین حالت ۶۰ میگیره به نظرم این دفعه حساب شده تر از قبل هست چرا چون داستان هم از نویسنده های کمیک هم هم نویسنده های گیم نویسنده های کمیک شناخت خوبی از شخصیت ها دارند و نویسنده های گیم قدرت تبدیل این شخصیت ها رو توی دنیای گیم ولی از نظر فنی باید بیشتر کار بشه گرافیک لازم نیست سطح بالا باشه سطح بالای متوسط هست خوبه.
مارول جدیداً زده تو کار بازی.
به اسپایدرمن ۲۰۱۸ نمیرسه بگمونم بهترین بازی مارول باشه چون با بتمن آرخام و اینجاستیس رقابت میکنه
آره اسپایدر من ۲۰۱۸ و مایلز مورالز بهترین بازیای مارولن فعلا.
مارول ۳۰ سال هست که توی گیم هست و رابطه خوبی با گیم داره مخصوصا با کاپکام.
دارم کم کم بهش امید وار میشم 😉
بهش خیلی امید دارم چون تک نفرست رو شخصیت پردازیش خیلی کار شده امیدوارم موفق بشه بعدش سراغ شخصیت پانیشر یا بلید و یا دردویل بره
تنها و تنها ایراد این بازی های اسکوئرانیکس طراحی کاراکتر های ضعیف
بنظرم باید کاراکتر هارو از بازیگرهای دنیای سینمایی میساختن تا مخاطبین بهتر باهاشون همذات پنداری کنن چونکه اکثر مخاطبین کاراکترهارو توی فیلم شناختن
الان طراحی استارلرد و گامورا و درکس واقعا افتضاحه
طراحی گروت و راکت تاحدودی قابل قبوله
کاش روی بقیه کاراکترهاهم میشد مانور داد و استوری واسشون پیساختن تا محتوتی بیشتری ارایه میدادن
اگر بر اساس کارکتر های سینمایی (که خودم بشدت موافقش هستم میساختن) یه عده کمیک فن متعصب میگفتن چرا ظاهر کارکتر ها کمیکی نیست. …. یا عده میگفتن اسکی رفته و کاری نکرده
هیچ ایرادی به طراحی کارکتر وارد نیست شاید خوب نشده باشه ولی به منبع خودش احترام گذاشته و اینکه دلیلش رو پست قبلی همین بازی گفتم حال خودتون برید چک کنید.
من که کلا با دنیای ابر قهرمانانه حال نمیکنم ولی امیدوارم برعکس اونجرز بتونه بیشتریا رو راضی کنه
فکر کن یکی از بهترین Immersive sim های تاریخ (Deus ex) رو کنسل کنی، بعد سازنده ها رو مجبور کنی اشغالی مثل اونجرز و عنوان generic مثل این بسازن درحالی که سالهاست دوست دارن deus ex رو ادامه بدن :reallypissed:
چیمیگی دیسی فن فشاری نشو :laugh:
جنگ فن های سونی و مایکرو کم بود.
جنگ فن های مارول و دیسی هم اضافه شد.
ممنون از گزارش، تا به اینجا حساب کار دستمون اومد
🙂
متاسفانه پولش بیشتره. همه هم می دونیم.
از روزی که یوبی تو اسسینز کرید xp boost گذاشت دیگه از ناشرای بزرگ ترد پارتی نا امید شدم. حالا شاااید گاه گداری یه چیزایی مثل jedi fallen یا immortal یا همین deus ex بسازن.
الان چشم امیدم به ناشرای یکم کوچیکتر یا استودیو های مستقل و همینطور پلتفرم داراست.
از اواخر نسل هفت و در طول نسل هشت تا هم اکنون، این صنعت بر پایه سیستم های live service میچرخه و پرداخت پول واقعی برای محتوای بیشتر باعث افزایش سود و سهام میشه.
قبل اینکه اون اونجرز هم بیرون بیاد گفتن نداره بعدش داشت. این دوره زمونه کسی از پول راحت (مثلا پرداخت پول واقعی واسه یک لباس) به سادگی نمیگزره.
این حرفا یاد بتل فرانت ۲ انداختنم. قرار بود خیلی چیزا رو نداشته باشه ولی جاش لوت باکس گذاشتن بدترش کردن (به قول یکی اگه این EA ه، حتما یه راهی پیدا می کنه)
امیدوارم خراب شدن اونجرز یکم آدمشون کنه. البته بیشتر امیدوارم که اسکوئر این قراردادای اقتباسی رو بذاره کنار. این استودیو ها (کریستال و ایدوس) حیفن که بخوان از این چیزا بسازن.
تو مارول عاشق استارخلم
سیستم انتخاب دیالوگ و بطور کلی دیالوگ ها جالب بنظر میرسه و اگر در تمام بازی شاهد تاثیر روابط دیگر شخصیت ها با پیتر باشیم خیلی جالب میشه.برای مثال توی تریلر گیم پلی اونجا که کوییل با پرتاب کردن راکت موافقت کرد، پایین صفحه عبارت “راکت الان از دست شما عصبانی است” به نمایش اومد.امیدوارم این قضیه صرفا در حد نمایان شدن چندین واژه نباشه و تاثیرات بزرگتری در داستان و رویداد ها داشته باشه.