اطلاعاتی از ویژگیهای دوالسنس در بازی GhostWire: Tokyo منتشر شد
بازی GhostWire: Tokyo که توسط استودیوی تانگو گیمورکس (Tango GameWorks) در دست توسعه قرار دارد، یکی از بازیهایی است که در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. وبسایت PlayStation Blog بهتازگی پستی جدید را منتشر کرده است که در آن توسعهدهندگان در خصوص چگونگی استفاده از قابلیت کنترلر دوالسنس پلیاستیشن ۵ در این بازی صحبت کردهاند.
توسعهدهندگان بازی GhostWire: Tokyo قبلاً در مورد محرکهای تطبیقی (Adaptive Triggers) و نحوهی تاثیر آن در بازی صحبت کرده بودند. حال آنها این بار برخی مکانیزمهای جدید و جالب از گیمپلی را ارائه دادند. به گفتهی سازندگان، یک حس ششم در این بازی وجود دارد که بازیبازان میتوانند از آن استفاده کنند. این قابلیت به آنها اجازه میدهد تا مواردی که انسانهای عادی قادر به استفاده از آن نیستند، درک کنند و استفاده از آن برای کمک به حل بسیاری از راز و رمزهای موجود در شهر توکیو سازنده است. قابلیت Haptic Feedback کنترلر دوالسنس این حس سازگاری با محیط را نشان میدهد و در عین حال، صداهایی از اسپیکر پخش میشوند. همچنین در خصوص مبارزات نیز قهرمان بازی میتواند قدرتهای مختلفی را در اختیار داشته باشد.
برخی از قدرتهای قهرمان بازی GhostWire: Tokyo شامل انفجارهای سریع با هجوم ویرانگر باد به آب و ویرانی با استفاده از آتش هستند. به لطف محرکهای تطبیقی، هر یک از این قدرتها حس متفاوتی و منحصر به فردی را ارائه میدهند که به شما در غرق شدن در بازی و مبارزه با دشمنان کمک میکند. هر چه قدر تواناییها قویتر شوند، بازخورد بیشتری از دوالسنس دریافت میشود. در حقیقت یک حس پیشرفت واقعی برای بازیبازان ایجاد میشود.
بازی اکشن اول شخص GhostWire: Tokyo در سال جاری میلادی برای پلیاستیشن ۵ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. این بازی حداقل به مدت یک سال در انحصار کنسولی پلیاستیشن ۵ خواهد بود. انتظار میرود در رویداد E3 2021 اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
خیلی خوبه که سازنده ها از این قابلیتها استفاده میکنن . توی همین مقاله چندتا سازنده دیگه هم درباره این موضوع صحبت کردن مثل بازیهای scarlet nexus و life is strange (درکنار همه بازیهای انحصاری)
دیگه از این سه تا قابلیت تریگر و هپتیک و صدای سه بعدی استفاده نکنند واسه چی اسم بازی شون رو نسل بعدی بزارند بقیه قابلیت ها که پرررر و گرافیک بازی هم در حد نسل ۸ فقط ارتقا یافته هست اونم چون موتورهای نسل بعدی نیومدند
خیلی برای گوست وایر هایپم :inlove:
هعی رضوی جان ماهم رفتنی شدیم (نگران نباش تو سایت میام ولی دیگه کامنت نمیدم) دیگه حال نمیده کامنت بزاری از الان به بعد کنکور دارم نیاز به انرژی مثبت دارم برعکس کاربرا هم انرژی منفی میدن فقط یادت باشه آخرشم از لول یه پست کوچولو نزاشتیا :smug: ناموسا پیسی بازای سایتم دریابید دیگه :struggle: مرسی اه (پیسی بازا وقتی میفهمن منم پیسی داشتم = :secret: :handshake: )
دوست عزیز امیدوارم در کنکور موفق باشی 😀
ای به قربانت عزیزم :heart: کنکور مثل موم تو دست منه مجال خودنِمایی به سوالات نمیدم (این حرف امیر مسعودیه 😀 )مثل بولدوزر سوالاتو رنده میکنم یه چک افسریم به طراح میزنم از خشتک میگیرمش پرتش میکنم از حوضه بیرون بعدش بایه عینک دودی جلسه کنکورو ترک میکنم 😎
امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشی اردک جان 😀
و همچنین امیدوارم وقتی به نظرات برگردی که جو سایت بهتر شده باشه. :heart: :rose: