کارگردان Sunset Overdrive به ساخت دنبالهی بازی علاقه مند است
آقای مارکوس اسمیث (Marcus Smith)، یکی از کارگردانان بازی Sunset Overdrive، در طی مصاحبهای با مجلهی GQ در مورد احتمال ساخت دنبالهی این عنوان اکشن جهان باز توسط استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) صحبت کرده است.
بازی Sunset Overdrive که ابتدا در سال ۲۰۱۴ برای ایکسباکس وان و سپس در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم رایانههای شخصی منتشر شد، حاصل همکاری بین اینسامنیاک و مایکروسافت بود که علی رغم دریافت بازخورد خوب از سوی منتقدین، نتوانست به فروش قابل قبولی دست پیدا کند.
با توجه به این که اینسامنیاک حالا بخشی از استودیوهای جهانی سونی محسوب میشود، Sunset Overdrive اولین و تنها عنوان انحصاری این استودیو برای پلتفرم ایکسباکس است. اما حالا که اینسامنیاک حقوق این آیپی را در اختیار دارد و میتواند به منابع بیشتری دسترسی داشته باشد، آیا احتمال ساخت دنبالهی Sunset Overdrive وجود دارد؟
مارکوس اسمیث در طی مصاحبهی خود با GQ اعلام کرد:
رویکرد من این است که هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد. واضح است که ما حالا بخشی از سونی محسوب میشویم، اما صاحب آیپی نیز هستیم. پس واقعاً چیزی نمیتواند مانع ما شود؛ به غیر از چیزهای هیجان انگیز زیادی که برای آینده داریم.
همچنین اسمیث توضیح داد که به ساخت دنبالهی این بازی علاقه مند است:
من مایل هستم. فکر میکنم داستانهای زیادی وجود دارند که میتوانیم در دنیای بازی روایت کنیم و من دوست دارم دوباره به آن جا برگردم. من به شدت از ساخت آن بازی لذت بردم.
این طور که به نظر میرسد، اینسامنیاک هماکنون مشغول کار بر روی پروژههای دیگری است و نمیتواند بر روی Sunset Overdrive تمرکز کند. البته اگر به خاطر داشته باشید، شرکت سرگرمیهای تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) مدتی پیش یک نشان تجاری جدید را برای Sunset Overdrive ثبت کرد. پس اگرچه ممکن است به این زودی شاهد دنبالهی این عنوان نباشیم، اما احتمال دارد که نسخهی اصلی بازی به نحوی برای پلتفرمهای پلیاستیشن عرضه شود.
نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید اینسامنیاک به دنیای Sunset Overdrive بازگردد؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
نسخه اول همین بازیو مایکروسافت با قیمت ناچیز تو استیم منتشر کرد ۳ سال پیش ولی گیمرای علاقه ای به خریدش نداشتن – دیگه معلوم نیست اگه انحصاری بشه سرنوشتش چی میشه.
:laugh:
ظاهرا تلافی فالوت و الدر و استارفیلد رو میخوان با سانست دربیارن :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
مگه سونی نخریدش ؟
پس چرا برا ps4 نمیاد ما بازی کنیم ؟
احتمالا ی نسخه ریمستر ازش بزودی واسه Ps4 & Ps5 منتشر بشه
خب دیگه
همه چیز برای سانست۲ فراهم هستش جز اوکی دادن سونی(شاید تا الان اوکی داده)
بازی فان و جذابی بود
واقعا باز خاصی بود و حیفه همچین بازی هایی که اینقدر پتانسیل دارن به دست فراموشی سپرده شن ولی واقعا اول از هرچیزی امیدوارم یه ریمیکی یه دنباله ایی چیزی برای resistance بسازن یعنی هیچی مثه دیدن اسم این بازی خوشحالم نخواهد کرد
یه نکته ای رو هم من اضافه کنم
این آقای مارکوس اسمیت کارگردان بازی Ratchet and clank rift apart هست
بنابراین به نظرم احتمال این وجود داره که بعد از پایان یافتن پروسه ساخت رچت بره سراغ دنباله سانست
اینم احتمالا جز ۲۵ تاست
تریلر wwe2k22 هم اومد . یکم به بازیهای هم اهمیت بدین چون اونا پرفروش ترین آیپی های جهانن نه فیلم سینمایی ها :rotfl:
اینسامیناک به تنهایی به اندازه چند تا استودیو خروجی داره . همین آغاز نسل اسپایدرمن مایلز مورالز یه لانچ خفن و پرفروش برای پلی استیشن فایو بود حالا هم رچت ۲ رو هم امسال عرضه می کند . اسپایدر من ۲ و یه آی پی جدید هم در دست توسعه دارد . سونی ۲۲۹ میلیون دلار برای خریدش داده تا الان فقط سر اسپایدرمن ۱ بدون احتساب مایلز مورالز . شنیدم درآمد حدود۱/۳ میلیارد دلار داشته که از آخرین فیلم اسپایدر من بیشتر بوده . اینو میگن خرید
بیخودی نمیگن که استودیو های سونی گلچین هستن
.
سانتامونیکا
ناتی داگ
گوریلا
اینسامنیاک
ساکرپانچ
بلوپوینت
در آینده نزدیک پولیفونی 😉
به نظرم بعد فوت یکی از اعضای خانواده اش بزرگترین دلیل جداییش اومدن برای ساخت سانست دو بوده.
مفت خوری از ip های مایکروسافت
نسخه اولش صرفا یک بازی خوب بود
مفت خوری از ip مایکروسافت!
اگه اینطور باشه ک شما میگین، پس مایکروسافت هم داره از ip های بتسدا مفت خوری میکنه دوست عزیز
(در صورتی ک سونی هنوز هیچ حرکتی روی این نسخه نزده)
تقصیر خود مایکروسافته که IP رو از Insomniac Games نخرید سونی با هر استودیو یا شرکت یا ناشری همکاری میکنه IP رو ازش میخره تا جایی که یادمه ولی مایکروسافت میتونست بخره ولی نخرید الان هم سونی Insomniac Games رو خرید که از قدیمی کلی با هم همکاری داشتن مفت خوری هم یعنی اینکه از دکل بازی های Bethesda که یه عمر مولتی بودن بالا بری
شو خوش
درواقع شایعه ساخت ریمیک نسخه اول و نسخه جدید رو تایید کرد.
شما رو نمیدونم ولی برای من Insomniac Games فرقی با یه ناشر بزرگ نداره
خیلی حرفه که تقریبا یه استودیو باشی و همزمان روی چندین بازی کار بکنی که همشون هم بازی های با کیفیتی باشن بشخصه مطمئنم دنباله Sunset در دست ساخته مخصوصا با حرفایی مه آقای کریمی دربارش توضیح داد و گفتند
ولی قبل از اون احتمالا یه ریمستر خوب ازش داشته باشیم برای PS5 و بازی برای PS4 هم عرضه بشه
مطمئنم اگه دنبالش ساخته بشه با توجه به مارکتینگ عظیم سونی و انحصاری بودنش و همینطور ویژگی های جدیدی که Insomniac Games بهش اضافه میکنه عالی میشه مخصوصا اینکه میتونن کلی از ویژگی های PS5 و DualSense هم استفاده کنن