شایعه: دنبالهی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در مراحل نهایی توسعه قرار دارد
حدودا دو سال از اعلام رسمی شرکت نینتندو مبنی بر توسعهی دنبالهی مستقیم بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild میگذرد. با این حال تاکنون طرفداران این سری هیچ اطلاعات جدیدی در مورد داستان و گیمپلی این عنوان مورد انتظار دریافت نکردهاند.
با توجه به شایعات گذشته، بسیاری از طرفداران امیدوار بودند که دنبالهی The Legend of Zelda: Breath of the Wild تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه شود اما جدیدترین شایعههای منتشر شده این احتمال را بسیار ضعیف میدانند.
اخیرا یکی از مشهورترین منابع داخلی شرکت نینتندو که با نام کاربری Zippo شناخته میشود، بر روی حساب کاربری خود در مورد برنامههای این شرکت برای ادامهی سال ۲۰۲۱ به بیان مطالبی پرداخت. وی در مورد دنبالهی The Legend of Zelda: Breath of the Wild اظهار داشت که با توجه به برنامههای شرکت نینتندو و در راه بودن کنسول پرو، انتشار این عنوان در سال جاری میلادی بسیار بعید به نظر میرسد. همچنین کاربر Zippo اظهار داشت که توسعهی این بازی در مقاطعی با وجود همهگیری ناشی از ویروس کرونا با سرعت کندی ادامه داشت اما اکنون تیم توسعه تقریبا در مراحل پایانی کار خود قرار دارند. با این حال به نظر میرسد سازندگان زمان بسیار زیادی را پس از اتمام مراحل کلی توسعه نیاز داشته باشند تا از کیفیت بالای دنبالهی The Legend of Zelda: Breath of the Wild اطمینان حاصل کنند.
در نهایت کاربر Zippo پیش بینی کرد که شرکت نینتندو در رویداد E3 سال جاری نمایش جدیدی از دنبالهی The Legend of Zelda: Breath of the Wild داشته باشد و سپس این بازی را در بهار سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه نماید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
چندتا ضعف اساسی انتظار دارم برطرف بشن
۱) تنوع دشمنا باید خیلی بره بالا مخصوصا اینکه اپن ورلد به این بزرگی داره! اصلا قابل قبول نیست که با همون دو سه تا دشمن تکراری بجنگیم
۲) باسهای بهتر و بیشتر. کالامیتی گانون رسما افتضاح ترین فاینال باسی بود که بین زلداهایی که رفتم دیدم. بقیه باسهای botw هم تعریف نداشتن
۳) برگشتن دانجن های کلاسیک سری. shrine ها باشن یا نباشن برای من فرق نمیکنه ولی زلدا بدون دانجن معنا نداره
و shrine به هیچ وجه جای دانجن رو نمیگیره
۴) سیستم شکستن سلاح ها باید بازبینی بشه و هیچ دلیلی نداره سلاح های کم یاب هم اونقدر سریع بشکنن. راه های بهتری برای مجبور کردن گیمر به استفاده از سلاح های متعدد هست. اگه هم شکستن سلاح برمیگرده ، دوام بیشتری داشته باشه
۵) سیستم غذا پختن و غذا خوردن شدیدا broken هستن
یا باید نرف بشن یا باید حذف بشن.هیچ توجیهی نداره من وسط باس یه دکمه pause بزنم کل health ام رو ریکاوری کنم براحتی با خوردن غذا
عملا کل چالش بازی گرفته میشه
۶) داستان بازی باید بهتر بشه قطعا (هرچند بازی زیاد داستان محور نیست)
طبق چیزایی که شنیده میشه، هم قراره دانجن ها برگردن هم ظاهرا داستان بهتره
با چنتا از حرفاتموافقم ولی سیستمغذا ها کاملا صحیح و به جا بوده
امیدوارم این نسل بتونم نینتندو بخرم
فقط به خاطر این بازی همین
فقط فاز اونیکه گفت بازیای نینتندو چرت و آندرریتد خریدارم :rotfl:
آخه لامصب تو چی از نینتندو میدونی؟
یکی از انقلابی ترین و برترین بازی هایی بود که کردم من معمولا سر یه بازی بالای ۵۰ ساعت زمان نمیزارم اما این بازی لامصب جادو کرد اوایل فکر میکردم بچه گانس که سخت در اشتباه بودم
هنوز بازی رو متاسفانه به علت کمبود وقت تموم نکردم اما هرچقدر دارم میرم جلو بیشتر داره منو سوپرایز میکنه اما چنتا مشکل داره:
یه جاهایی گرافیکش اذیت میکنه بله الان نیایید بگید گرافیک پرست خودم سبک گرافیک بازی رو میدونم ولی یسری نقاط بازی کلن کار نشده
بازی المان ها و مکانیزم های بسیار بسیار زیادی داره و هرکدوم کار خاص خودشون رو میکنن ولی بازی در حدی سخت نیست که شما رو وادار به استفاده از این مکانیزم ها کنه(خیلیاش البته تو گردش تو محیط استفاده میشه ولی کافی نیست) کلن بازی زیادی اسونه سیستم بازیابی سلامتشم کلن تعطیله خیلی خیلی کار رو ساده تر کرده. البته کلن بازیا به سمت اسون شدن رفتن و این خیلی بده.
باس فایت های بازی به خودی خودشون خیلی جذابن مثلن یکیشون یه جوری میرفت زمین انگار جلوه ویژه فیلمای هالیوودی رو داری میبینی انقدر خفن بود اما دشمنای عادی خیلی خیلی خیلی خیلی تنوعشون کمه دیگه حالم داره ازشون به هم میخوره هیچ تنوعی نیست بعد خیلیم شبیه همن
اما نکات مثبت بازی خیلی خیلی خیلی زیاده
شما همونی نیستی که میگفتی که بازیای نینتندو چرت و اووریتد هستند؟ :rotfl:
آقاا نزن تو روی نیل دراکمن
یه چیزی گفتتت شما جدی نگیر
زلد رو بازی کردی؟ ماریو اودیسی رو چی؟ انیمال گراسینگ رو چی؟
این بازی هم مثل نسخه جدید سایلنت هیل و بلاد ریمستر .همه می دونن مراحل پایانی توسعه شون طی می کنن ولی سازنده ها خودشون گردن نمی گیرن