حجم بازی Mass Effect: Legendary Edition مشخص شد
همانطور که در جریان هستید، این روزها اخبار زیادی پیرامون بازی Mass Effect: Legendary Edition منتشر میشود. امروز هم حجم این بازی از سوی تیم سازنده مشخص شد و آگاه شدیم که مقدار آن نسبتا زیاد خواهد بود.
تنها یک هفته تا انتشار بازی Mass Effect: Legendary Edition باقی مانده است و بسیاری از هواداران مشتاق هستند تا از جزئیات دیگر این اثر نیز با خبر شوند. هواداران برای تجربهی این عنوان مشتاق هستند و آن را یکی از موردانتظارترین بازیهای امسال میدانند. در همین راستا، امروز تیم سازنده اطلاعاتی را پیرامون حجم این بازی منتشر کرد و سپس این خبر به صورت رسمی در حساب رسمی توییتر PlayStation Game Size نیز در دسترس قرار گرفت.
به نظر میرسد که حجم بازی Mass Effect: Legendary Edition بر روی کنسول پلیاستیشن ۴ تقریبا ۸۰ گیگابایت خواهد بود که نسبتا زیاد است. این در حالی است که استودیوی سازنده از انتشار چند بهروزرسانی حجیم در آینده برای این عنوان خبر داده است. برای درک بهتر حجم این بازی، گفتنی است که نسخههای مربوط به پلیاستیشن ۳ این فرنچایز تنها در حدود ۷، ۱۲ و ۱۴ گیگابایت بودهاند. فراموش نکنید که بهروزرسانی روز اول نیز برای این نسخه در دسترس قرار خواهد گرفت.
با این حال، بسیاری از هواداران مشکلی با این موضوع ندارند و بیصبرانه در انتظار عرضهی این اثر جذاب هستند. شما در این بازی اکشن و نقشآفرینی باید هدایت کاراکتر لخواه خود را به دست گرفته و مانند نسخههای قبلی، مبارزات جذابی با دشمنان خود داشته باشید. بد نیست بدانید که دو شرکت بایوور (BioWare) و الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به ترتیب وظیفهی ساخت و نشر آن را به عهده دارند. دیروز هم مطلع شدیم که تفاوت قابل توجهی در نحوهی اجرای این بازی برای کنسولهای نسل نهمی یعنی پلیاستیشن ۵ و ایکسباکس سری ایکس وجود خواهد داشت.
بازی Mass Effect: Legendary Edition قرار است در تاریخ ۲۴ اردییبهشت ۱۴۰۰ (۱۴ می ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در دسترس قرار گیرد. بنابراین به محض دریافت اخبار بیشتر پیرامون این اثر، آنها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
چه خبره ۸۰ گیگ !
یعنی به خاطر چی میتونه باشه که انقدر حجمش بالاست ؟
عادیه
هر سه نسخه ی بازی چیزی حدود بیست گیگ حجم داشتن!
با تمام دی ال سی ها البته
که میشه شصت گیگ ( ۶۷ گیگ )
این نسخه ریمستر شده طبیعیه بیشتر باشه
و اینکه فورکا هم داره که خودش ده دوازده گیگی اضافه میکنه!
تجربه دوباره سه شاهکار روی این نسل چه شود
یه ۵ گیگ اضافش میکردی 😀
۸۵ مقدسه ولی ۹۰ بهتره
میراندا هست نیازی به حجم نیست:-D
و میراندایی در این نزدیکی است.
اسپویل:
ولی نامردیه میراندا تو نیمه اول بازی خیلی سرده باهامون. 🙁
پ.ن:میگم چه حرکتی بزنیم که اشلی تو اون پایگاهه ولمون نکنه.هر ۲ بار ولم کرد 😐
مس افکت دو؟
راهی نیست جزو بازیه:-D
متاسفم
کاشکی انقدر ریمستر Lazy نبود. :/ شاید می خریدمش. واقعا برای منی که سه تا بازی رو روی پی سی دارم و بارها پلی دادم، ارزش نداره پول دادن دوباره. تکستچرها رو Upscale کردن و گیمپلی ۱ رو بالانس. اندینگ هم که همونه باز. Bioware انقدر ضرر داده توی این ۶ سال اخیر با هرچیزی دنبال Cashgrab کردنن 😐
به امید منحل شدن بایوور
وحید خان گنگش بالاست 😎
شیر دوشی دیگری در راه است
مثل آنچارتد کالکشن؟:-|
یا مثل مسترچیف کالکشن؟