Hood: Outlaws and Legends از قابلیت رهگیری پرتو و DLSS پشتیبانی خواهد کرد
عنوان Hood: Outlaws and Legends یک بازی جدید PvPvE به شمار میآید که توسط استودیوی سومو دیجیتال (Sumo Digital) در حال توسعه قرار دارد و در پروسهی تولید آن از موتور Unreal Engine 4 استفاده شده است.
حال به تازگی آقای اندرو ویلیامز (Andrew Williams)، کارگردان بازی Hood: Outlaws and Legends در جدیدترین مصاحبهی خود با مجلهی WCCFTech خبر از پشتیبانی این عنوان از دو قابلیت رهگیری پرتو و DLSS داد. طبق گفتهی ویلامز، این بازی در هنگام عرضه از قابلیت رهگیری پرتو به صورت کامل پشتیبانی خواهد کرد. با این حال، فناوری DlSS شرکت انویدیا (NVIDIA) در روز انتشار در دسترس بازیبازان قرار نمیگیرد و در تاریخ دیگری به صورت یک بهروزرسان عرضه خواهد شد:
افزونهی فناوری DLSS برای استفاده بر روی موتور آنریل انجین ۴ کمی دیر به دست تیم توسعه رسید اما آنها قصد دارند پس از انتشار بازی، این فناوری را در دسترس عموم قرار دهند. با این حال پشتیبانی از قابلیت رهگیری پرتو به بهترین شکل ممکن از همان ابتدای عرضه صورت خواهد گرفت. نقشهی Marshland سرشار از مکانهای دیدنی و مناظر آبی منحصر به فرد خواهد بود و غروب طلایی آفتاب میتواند بازیبازان را به وجد آورد.
بازی Hood: Outlaws and Legends در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ (۱۰ می ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان و ایکسباکس سری ایکس و سری اس در دسترس علاقهمندان قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
عکس بازی چقدر شبیه بازی های اساسین کرید هست :smirk:
ذوق مرگ شدنم دو برابر شد 😯 :rotfl: