بازی Six Days in Fallujah در مقطعی توسط سانتا مونیکا در دست توسعه قرار داشت
طبق اطلاعات جدید منتشر شده، بازی Six Days in Fallujah در مقطعی زیر نظر استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) در دست توسعه قرار داشته است.
دیوید جفی (David Jaffe)، یکی از خالقان سری God of War، در جریان آخرین اپیزود از برنامهی Jaffe’s Youtube Show اشاره کرد که بازی Six Days in Fallujah در مقطعی توسط استودیوی سانتا مونیکای سونی در دست توسعه بوده است. با این حال، ظاهراً پس از مدتی توسعهی این بازی متوقف و به تیم دیگری محول شد.
بازی Six Days in Fallujah ابتدا قرار بود حدود یک دههی قبل توسط شرکت کونامی (Konami) منتشر شود، اما ناشر در سال ۲۰۰۹ به دلیل بحث برانگیز بودن بازی مورد انتقاد چندین طرف از جمله کهنه سربازان نظامی و گروه های ضد جنگ قرار گرفت و این امر موجب شد تا توسعهی آن متوقف شود. با این وجود، چندی پیش اعلام شد که توسعهی بازی مذکور از سر گرفته شده و در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.
Six Days in Fallujah اثری در سبک شوتر اول شخص است که داستان یک گروه از سربازان آمریکایی را در سال ۲۰۰۴ و در شهر فلوجهی کشور عراق روایت میکند. شرکت Victura ناشر این بازی خواهد بود و استودیوی Highwire Games توسعهدهندهی آن محسوب میشود. اعضای تیم توسعهدهندهی این بازی شامل تعدادی از توسعهدهندگان سابق سری بازیهای Destiny و Halo است.
بازی Six Days in Fallujah در سه ماههی پایانی سال جاری میلادی برای کنسولها و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
خدایی آخه اینهمه استدیو چرا سانتا مونیکا آخه؟
میتونستن به گوریلا گیمز یا اینسامنیاک بدن
همون بهتر که کنسل شد چون سانتا مونیکا کارنامه درخشانی داره اگه اون بازی رو میساختن چون نه تجربه ای در اون زمینه داشتن و نه نیروی متخصص احتمال شکستش بالا بود
فعالیت شما زیر پست های سونی فعالتر از مایکروسافت است . بد نیست کمی فقط یکم ترول رو کمتر کنیم
یه فرقی هست بین ت.رول و حرف حساب که شما درکت نمی کشه
هر وقت فهمیدی بیا جوابتو میدم 😉
حق با شماست گوریلا گیمز سابقه خوبی در عناوین فرست پرسون شوتر داره ولی بی تجربگی سانتامونیکا در همچین عناوینی هرگز نشان دهنده این نیست که قرار با بازی بدی طرف باشیم
من دموشو کن دیدم بنظر میتونه بازی با کیفیتی باشه چون داستانش پتانسیل خوبیو داره و گرافیک خوبیم داشت.
چه جالب.(البته سانتامونیکا تو شوتر تجربه نداره(فکر کنم) چجوری میخواسته بسازه؟)
امیدوارم بازی موفقی بشه.
بهتر :yes:
سانتا باید روی گاد و ip جدید کار کنه 😎
سانتا اگه کار میکرد مطمئنم چیز خوبی می ساخت چون توانا هستن
سانتا بهتره رو ایپی هایی که تجربه توشون داره کار کنه
چون اگه اینوطور نباشه احتمال شکست وجود داره
راستش خوشحالم که کنسل شد بجاش روی آی پی جدیدشون و دنباله گاد کار بکنن خیلی بهتره
قضیه خیلی پلیسی شد 😀
یک سوال این بازی اول شخصه یا سوم شخص ؟؟ چون من رفتم تو ویکی پدیا رفتم نوشته بود سوم شخص اینجا هم که نوشته اول شخصه . من دیگه رد دادم :silly:
خیلی دیره برای جواب دادن
ولی خب درکل:
بیلد ۲۰۰۹ بازی که کنسل شده سوم شخصه
بازی که قراره بیاد اول شخص
چند ماه دیگه هم که بتای بازی شروع میشه (:
این بازی عجب داستان پر فراز و نشیبی برای انتشار داشته