Animal Crossing: New Horizons ابتدا قرار بود بازی کاملا متفاوتی باشد
طی مصاحبهای که امروز با اعضای تیم سازندهی بازی Animal Crossing: New Horizons صورت گرفت، آگاه شدیم که این عنوان ابتدا قرار بود کاملا متفاوت با نسخهی حال حاضر باشد.
بدون شک Animal Crossing: New Horizons یکی از برترین و جذابترین بازیهای موجود بر روی کنسول نینتندو سوییچ به حساب میآید. این بازی یکی از نسخههای فرنچایز Animal Crossing است که در ابتدای شیوع ویروس کرونا به صورت انحصاری بر روی این کنسول در دسترس قرار گرفت و استقبال بسیار خوبی هم از آن به عمل آمد. یکی از دلایل خرید این کنسول توسط عدهی زیادی از بازیبازان را هم باید وجود همین عنوان به شمار آورد. به دلیل استقبال خوب افراد، تیم سازنده هم تصمیم گرفت تا پشتیبانی بسیار خوبی از آن داشته باشد. تقریبا هر ماه یک یا چند بهروزرسانی برای این اثر در دسترس قرار میگیرد و شاهد افزایش محتویات آن هستیم. گفتنی است که شرکت نینتندو به صورت همزمان وظیفهی ساخت و انتشار آن را به عهده داشته است.
امروز مصاحبهی جالبی با چند تن از اعضای شرکت نینتندو انجام شد و در جریان آن با خبر شدیم که آنها قصد داشتند تا بازی Animal Crossing: New Horizons را کاملا متفاوت با چیزی که در حال حاضر تجربه میکنید، در دسترس قرار دهند. ظاهرا این تیم در نظر داشته است تا سبک این عنوان را کمی نسبت به نسخههای پیشین تغییر دهد که در نهایت از این تصمیم منصرف شد و اثری که هماکنون مشاهده میکنید را عرضه کرد. البته این تصمیم به هیچ وجه به ضرر سازندگان تمام نشد و در نهایت آنها به تمام خواستههای خود دست پیدا کردند. شرکت نینتندو اعلام کرده است که از رضایت کاربران خشنود است و در ادامه نیز برنامههای بیشماری برای Animal Crossing: New Horizons خواهد داشت.
در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون بازی Animal Crossing: New Horizons، آنها را فورا به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات