دنیای بازی Dying Light 2 با دیگر عناوین جهان باز متفاوت است
طراح ارشد عنوان Dying Light 2 اخیراً در خصوص جهان این بازی و تفاوت آن با عناوین دیگر این سبک صحبت کرده است.
روند ساخت بازی Dying Light 2 از سال ۲۰۱۶ آغاز شد، اما در طول سالهای اخیر پروسهی پر فراز و نشیبی را طی کرده است. به دنبال موفقیت نسخهی اول، استودیوی تکلند (Techland) در جریان E3 2018 از Dying Light 2 رونمایی کرد. این بازی ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ منتشر شود، اما با تاخیرهای متعددی مواجه شد. در همین راستا، گزارشهایی در خصوص روند نهچندان خوب توسعهی این بازی منتشر شد که البته سران تکلند این موضوع را تکذیب کردند. با این حال، مدتی پیش اعلام شد که بازی مذکور در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. به دنبال آن، اخیراً توسعهدهندگان اطلاعات جدیدی از این بازی را به اشتراک گذاشتهاند.
تایمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، طراح ارشد Dying Light 2، بهتازگی در مصاحبهای جدید در مورد تفاوت دنیای بازی با دیگر این سبک توضیحاتی را ارائه داده است. آقای اسمکتالا تایید کرد که بازیبازان در این بازی میتوانند براساس تصمیمات و اقدامات خود، جهان بازی را تکامل داده و تغییر دهند. ظاهراً برخی از مکانیزمهای موجود در بازی بر روی گیمپلی و جهان باز این اثر تاثیرگذار خواهند بود. این توسعهدهنده معتقد است که ارائهی آزادی عمل به بازیبازان برای شکل دادن دنیای خود بسیار نکتهی کلیدی و مهمی محسوب میشود.
خارج از جهان در حال تکامل Dying Light 2، اسمکتالا توضیح داد که جهان این بازی همچنان از دید اول شخص دنبال میشود که به اعتقاد وی به غوطهور کردن بازیبازان کمک میکند. همچنین به لطف موتور C-Engine و استفاده از CityBuilder، تکلند توانسته است نقشهی این بازی را به اندازهی ۴ برابر نسخهی اول گسترش دهد. البته هدف تکلند تنها گسترش وسعت نبوده، بلکه قرار دادن فعالیتها و محتوای مختلف نیز در اولویت قرار داشته است.
بازی Dying Light 2 در سال جاری میلادی بر روی کنسولهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس، سری اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
ببینیم و تعریف کنیم :blush:
اینا خیلی نوبرن. فقط حرف میزنن. حتی تریلر هم نمیدن. حتی تصویر هم نمیدن از بازی!
دفعه قبل هم وطن اینا شروع کرد تریلر دادن انقدر که دیگه بازی چیزی برا نشون دادن نداشت
خدا کنه امسال بیاد چون نمیتونم صبرکنم 🙁
زیاد هایپ رو نبر بالا بزار خود بازی بیاد بعد هایپ رو ببر بالا ( با لحن ارام بخوانید )
اخه عاشق اینجور بازیام 😀
باید هر طور که شده یک سیستم درب و داغون ببندم لامصب کلی بازی اومده که هنوز بصورت کامل تجربه نکردم :reallypissed:
بسه ، از سی دی رد پراجکت عبرت بگیرید تا بازی کامل نشده هایپ نکنید
کاش بجای این همه حرف یه تریلر یا گیم پلی تازه ای از بازی نشون میدادن و حرفاشون رو توی تریلر یا گیم پلی بهمون ثابت میکردن یا حداقل تاریخ انتشار بازی رو میگفتن تا مطمئن میشدیم که بازی رو به اتمامه.
فکر نمیکنم این بازی مثل سایبر پر از باگ و مشکلات فنی باشه چون با دیدن سایبر و مشکلاتش بنظرم یه درس عبرتی گرفتن و ینطرم تصمیم گرفتن که از ۲۰۲۰ یا ۲۰۱۹ شروع کنن به بهینه کردن این بازی برای کنسول های نسل هشت.
به امید موفقیت این بازی که بهش امیدوار و هایپم بعد از ایول ۸
لامصب نسخه اولش خیلیییی خوب بود. امیدوارم این از اون هم بهتر بشه :yes:
باید متفاوت باشه چون واقعا با خلاقیت درست کردن هیچ بازی نبود که توی بقا از پارکور استفاده کنند هیلی دوست دارم همین سال بیاد و حواقل ی جایزه ببره 😀
من واقعا بگم داینگ لایت ۱ عالی بود فریم قابل قبولی میداد گرافیک اوکی بود ترسناک بود شباش بخصوص بارونی که باشه اجل مون فرا میرسه 😯 امیدوارم نسخه ۲ یک گیم پلی خوبی مثل نسخه ۱ بده به امید موفقیتش 🙂
:yes: