آمار جدیدی از فروش بازی Ghost of Tsushima منتشر شد
استودیوی سازندهی بازی Ghost of Tsushima امروز آمار تازهای را از فروش این عنوان در دسترس قرار داد تا هواداران را شگفتزده کرده باشد. این تیم از میزان فروش بازی کاملا راضی است و حتی برای آیندهی آن برنامههایی در سر دارد.
همانطور که اطلاع دارید، سال گذشته بازیهای فراوانی بر روی پلتفرمهای گوناگون در دسترس قرار گرفتند که برخی از آنها واکنش مثبت و بسیار خوب منتقدان و بازیبازان را به دنبال داشتند. بدون شک Ghost of Tsushima نیز یکی از همین عناوین بود که با داستان گیرا، نحوهی کنترل جالب کاراکتر، سیستم مبارزات هیجانانگیز و جهان زیبای خود توانست عدهی زیادی را به خود جذب کند. در کل ۲۰۲۰ سال بسیار بزرگی برای پلیاستیشن بود و بازی گفته شده نیز در میان آثار منتشر شده همچون الماس درخشید. دیروز هم در خبر جالبی آگاه شدیم که فیلم سینمایی Ghost of Tsushima قرار است در دست ساخت قرار گیرد و باید دید که استثقبال از آن به چه صورت خواهد بود.
استودیوی ساکرپانچ (Sucker Punch) که وظیفهی ساخت بازی Ghost of Tsushima را به عهده داشته، امروز در تازهترین پیام خود اعلام کرد که فروش این اثر از مرز ۶٫۵ میلیون نسخه عبور کرده است. این مقدار در این بازه در میان بازیهای انحصاری موجود بر روی پلیاستیشن ۴ بسیار قابل توجه است. در هیمن راستا، تیم سازنده نیز از هواداران این بازی تشکر کرده و وعدهی روزهای بهتر را هم به آنها داده است. ظاهرا سازندگان از پشتیبانی خود برای این عنوان هنوز دست نکشیدهاند و در ادامه نیز باید شاهد عرضهی بهروزرسانیهای مفیدی باشیم.
بازی Ghost of Tsushima در حال حاضر به صورت انحصاری بر روی کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار دارد. به محض دریافت اخبار بیشتر پیرامون این اثر، تیم گیمفا مثل همیشه فورا آنها را با شما عزیزان به اشتراک خواهد گذاشت.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
در حال حاضر که استودیو ساکرپانچ جز دارایی سونی هست پرسنل این استودیو کارمندان سونی حساب میشوند و حقوق بگیر هستند؟ و اینکه درامد حاصل از سود بازی متعلق به کی هست؟
فرست پارتیه سونیه ولی سوده پولش رو به مایکروسافت میدند :rotfl: :rotfl: :silly:
.
جعل کردن تو گیمفا مود شده تازگی ها
فرست پارتیه سونیه ولی سوده پولش رو به مایکروسافت میدند ROTFL ROTFL Silly
.
الان این لوده بازیا یعنی چی!!!
والا جعل کردن خیلی سال هستش که توو گیمفا هستش…اکثر بچههای فعال اینجا حداقل یک بار جعل شدن
بعدشم به فرض جعلیه…مگه حرف بدی زده؟؟؟!!!!
سوال کرده…
تا میایم یه بحث باحال کنیم یکی مثل تو بچه سن پیدات میشه که مامی برای صبحانه بیدارت کرده و میای اینجا ابراز وجود میکنی…
چه گرفتاری شدیم بخدا
من نشدم خداروشکر :laugh:
غلط کردم جعل شدم:-|
جواب بده یا یک سوال اصلا پیام من به تو می رسه یا نه راستی
اکانت جعل میکنن؟!!!wtf!!از همین الان من به اونی که جعل میکنه هشدار میدم اکانت من جعل شه رو اکانتت شلوار میکشم :smug:
فاز؟
سود پولشو میدن ماکرو سافت ؟؟به اندازه تعداد کارکترهای اسمت سلول خاکستری داشتی موفق تر بودی بخدا
خب اینی که میگی به خیلی چیزا مربوط میشه
معمولا یه قراردادی بین ناشر و سازنده بسته میشه…
حالا اگه اون استدیو فرست پارتی باشه قطعا قبلش سونی شرایطو بهشون اعلام کرده
ولی اگه فروش اثر بیشتر از اون چیزی که تخمین زدن باشه به نظرم دیگه مربوط به حال دادن ناشر به تیم توسعه هستش..
اتفاقا به نظرم ساکرپانچ توقع فروش چیزی حدود ۷ میلیون نسخه در عرض ۹ ماهو نداشته…این فروش و بازخورد عالی خودش امضای ساخت نسخهی دوم هستش…اون دیگه میخواد چی بشه!!!
ولی اگه فروش اثر بیشتر از اون چیزی که تخمین زدن باشه به نظرم دیگه مربوط به حال دادن ناشر به تیم توسعه هستش..
این قسمت موافقم همون قرارداد بهره وری هست
یه بازی به تنهایی روی یه کنسول اینقدر میفروشه !!!
اونوقت DMC5 نصف این میفروشه رو تمام کنسولها !!!
خب حق دارن دیر دیر دی ام سی میدن بیرون
از فروش کنترل هم که نگم
به هرحال نوش جونشون من خودم چند ساعتی بازیشو رفتم خسته شدم نمیدونم چرا
من خودم چند ساعتی بازی شو رفتم خسته شدم
به خاطر اینکه ترولی میخای عیب بزاری رو بازی
نه به جان خودم
کسایی که حداقل شناخت رو از من دارن تو این مدت کم میدونن که اهل این بحثها نیستم نظر شخصیمه
اگه واقعا فروش بازیاش بالا بود سر از استیم در نمیاورد.
دروغ زیاد میگن در مورد فروش بازیاشون.
حرف شما کمی اشتباه هستد اول این که dmc5 یک بازی سخته که فقط عده که حرفه ای هستد بازی می کنن برخلاف دیگر هک اند سلش ها این نسل که خیلی ساده و ابتدایی هستند دوم گوست یک انحصاری پلی استیشن هستد پس روش تبلیغات زیاد صورت گرفته و سبک بازی هم عامه پسند است
دویل می کرای هم سری که زیاد پرفروش نیست ولی عده که بازی کردن می دونن که چه شاهکار هستد :yes:
اینا چرا هر دو روز یکبار امار فروش میدن؟ اینا رو ول کنید یسری مایکروفنا ظاهرا ریاضیشون خوب نیست.توی تمامی اماری که داده شده تو کشور های مختلف امار فروش دلست ۲ رو بیشتر از گوست اعلام کردن
https://uupload.ir/files/n0dy_screenshot_۲۰۲۱۰۳۲۸-۰۹۲۷۴۸_chrome.jpg
https://uupload.ir/files/gt5b_screenshot_۲۰۲۱۰۳۲۸-۰۹۲۹۳۴_chrome.jpg
البته این امار چی میگن ناتی داگ برشکسته شده الان همشون فقیر شدن 😥 😥 😥
گوست توی اخرین امار ۶.۵میلیون فروخته ولی دلست توی امار بیشتر بوده فروشش پس قطعا ۷ میلیون رو گذرونده
داداش الان لست تو بورسه و هر جا بری خبری ازش هست و برترین بازی تاریخ گیمینگ شده و فعلا به این بازار گرمی ها جهت فروش بیشتر نیاز نداره
یکی دو ماه دیگه که تب و تابش تا حدودی بیاد پایین دوباره این بازار گرمی ها واسه لست هم شروع میشه
برترین نشده
پر افتخار ترین شده
لطفا این دوتا رو از همه تفکیک کنید
برترین معیارش متاست که اکارنیا آف تایم بهترینه فعلا
بحث سلیقه هم مطرحه تو این موضوع
اوکارینا اف تایم هم برترین نیست
تو اون سالی که اومد فقط چندتا سایت نقدش کردن
نمره اصلیش چندسال بعد مشخص شد که بالای ۸۰تا منتقد نقدش کردن و متاش فک کنم شد ۹۰وخورده
اگر اشتباه میگم یکی تصحیح کنه
البته اون ریمیک بود و درست نیست
ولی بازم متاش ۹۴ شد
درکل متای ۹۷ برث اف د وایلد رو هزاربرابر بیشتر از ۹۹ پوشالی اوکارینا اف تایم قبول دارم
اوکارینا اف تایم بازی خوبیه ولی متای ۹۹ لایقش نیس
منم خب متای نود و شیش مس افکت رو بیشتر از صد تا نود و نه اکارنیا قبول دارم
ولی خب وقتی یه معیاری هست باید بهش احترام گذاشت
نگرفتی چی گفتم
کلا متا رو معیار رتبه بندیت قرار نده
اگ مس افکت واست بهترینه پس بذار بمونه
گرفتم چی میگی
ولی بحث سر اینه که خب یه معیاری باید باشه هر چقدر بد باشه ، متا بهترین معیاره ، وقتی هست باید بهش احترام گذاشت حتی اگه موافق نباشی با رتبه بندی
تو که ریاضیت خوبه چرا سایبر پانک با ۱۲ میلیون فروش تو اسکرینی که گرفتی آخره :laugh: طبق آمار جدول هفتگی که منتشر میشد لست اصلا تو لیست نبود فقط تو آمریکا که همون اولم گفتن فروشش بیشتر بوده.تو گشورهای مختلف میشه ۲ تا کشور ؟حالا بماند آمریکا کمترین جمعیت گیمر رو داره.آمار فروش بازیها تو انگلیس و ژاپن رو اسکرین بگیر بزار :laugh:
کمتر فشار بیار به خودت لست ۲ اصلا بازی نیست که اینقدر بفروشه با اون محتوا و خشونت داخل بازی در آخر اگر خیلی فشارت بالاس یک لیوان آب سرد جوش جون کن :laugh:
فروشش هم خوبه و بخش مولتی جذابی هم داره ، و این سری با عرضه فیلمش و نسخه دوم بازیش محبوبیت فراوانی کسب خواهد کرد فقط امیدوارم ساکرپانچ بازی infamous رو از یاد نبرد و نسخه بعدی آن را شروع به ساخت کند
ماشالا ماشالا. دمش گرم واقعا.
لیاقتش بیشتر از اینم هست
من امروز تمومش کردم. تقریبا ۱۵ ساعت داستان اصلیشه.
این همه کامنت ولی نتونستم جواب سوالمو بگیرم!! چرا یک استودیو حاضر به واگذاری خودش به کمپانی دیگری میشه و درخودش میبینه که میتونه یه بازی موفق خلق کنه؟بنظرم مربوط به هزینه ساخت بازیه که این سرمایه نداره ولی زمانیکه استودیو فروش میره احتمال زیاد حقوق بگیر سونی میشه و سونی حتما تو قرارداد چیزی مثل قرارداد بهره وری که خودمون تو ایران هم داریم مینویسه که مثلا تا ۷ میلیون بازی برای من بقیه فروش بیشتر متعلق به کارمندان.من اینطور حدس میزنم ولی نویسندهای گیمفا باید مفاد قراردادها از اینترنت پیدا کنن و ترجمه کنن که خودش مقاله های جالبی میشه
توو این نسل من با دو آی پیه تازه وارد سونی واقعا حال کردم و ساعات زیادی رو صرفشون کردم .
DAYS GONE
GHOST OF TSUSHIMA
متاسفانه با بازی جدید کوجیما علارغم تلاش ۷ ساعته نتونستم ارتباطی برقرار کنم .
دقیقا منم همینطور! دیزگان و گوست رو هر کدوم ۴۰-۵۰ ساعت رفتم ولی دث استرندینگ بیشتر ۸ ساعت نتونستم برم. سخت نبود ولی خسته کننده بود.