توضیحات مدیر نوآوری Outriders در مورد استفاده از تاخیرهای بازی برای بهبود آن
بازی جدید اسکوئر انیکس (Square Enix) یعنی Outriders کمتر از دو ماه دیگر منتشر خواهد شد. با این حال، Outriders قرار بود خیلی زودتر عرضه شود. در واقع این عنوان یکی از اولین بازیهای بود که برای نسل جدید کنسولها معرفی شد. اثر جدید استودیوی لهستانی پیپل کن فلای (People Can Fly) که ابتدا برای انتشار در کنار کنسولهای جدید در ماه نوامبر برنامه ریزی شده بود، تا ماه فوریه تاخیر خورد و یک بار دیگر نیز عرضهی آن تا ماه آوریل عقب افتاد. حال آیا این تاخیرها تاثیری را بر روی کیفیت بازی گذاشتهاند یا خیر؟ مدیر نوآوری این عنوان توضیحات جالبی را در این مورد ارائه داده است.
آقای بارتک کمیتا (Bartek Kmita)، مدیر نوآوری Outriders، اخیراً در طی مصاحبهای با وبسایت Wccftech در مورد بخشهای مختلف این بازی صحبت کرده است. زمانی که از این شخص سوال شد که آنها چگونه از زمان اضافهی خود برای بهبود Outriders استفاده کردند، کمیتا پاسخ داد:
حس کلی بازی و گیمپلی در اغلب موارد ترکیبی از چیزهای کوچک است. اگرچه بازی فاقد یک ویژگی بزرگ نبود، اما صدها چیز «آزار دهنده» وجود داشتند که در مجموع به یک تجربهی نه چندان لذت بخش منجر میشدند. پس ما در حال تلاش هستیم تا آن جایی که میتوانیم آنها را حذف کنیم تا بهترین تجربه را به مردم ارائه دهیم. البته تغییرات بزرگ و کوچکی نیز بر روی ویژگیهای فعلی بازی اعمال شدهاند، اما من میخواهم بیشتر به این موضوع اشاره کنم که ما به طور ساده میخواستیم چیزهایی را پولیش کنیم که سبب میشدند تا بازی از دید بازیبازان دارای کاستی و کمبود باشد. ما میدانستیم که چرا این اتفاق ممکن بود رخ دهد. چیزهای کوچک زیادی وجود داشتند که ما باید کامل میکردیم و آنها را به صورت بهتری ارائه میدادیم. در غیر این صورت، آنها در مجموع به درستی کار نمیکردند.
بازی Outriders در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ (۱ آوریل ۲۰۲۱ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴، ایکسباکس سری ایکس و سری اس و پلتفرمهای استیدیا و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. در نهایت باید اشاره کنیم که نسخهی دموی این عنوان نیز امروز در دسترس قرار میگیرد.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
نظرات
شرمنده برا کامنت نامربوط میشه پهنای باند سایتو یکم افزایش بدین نمیزاره تصویر بیشتر از ۱۳۰ کیلوبایتو بزارم پروفم ۱۳۰ کیلوبایت اخه مردموعمن یهو بگو همون عکس سه در چهار مدرسرو بزارم پروفم دیگه :/