شرکت Embracer Group توسعهی بیش از ۷۰ پروژه را در سال مالی جاری به پایان میرساند
اینظور که به نظر میرسد شرکت ایمبریسر گروپ (Embracer Group) قصد دارد تا بیش از ۷۰ پروژه را در سال مالی جاری این کمپانی معرفی نماید. همچنین قرار است که این شرکت در نیمهی دوم سال ۲۰۲۱ میلادی بازیهایی را عرضه نماید.
شرکت ایمبریسر گروپ طی سالهای اخیر به عضوی بسیار مهم در صنعت عناوین ویدیویی تبدیل شده است که در مدت زمان کمی توانسته تا نام خود را ثبت نماید. این کمپانی توانسته تا با انبوهی از خریدها در طی چند سال گذشته، تعداد زیادی از توسعه دهندگان و ناشران بزرگ صنعت بازیهای ویدیویی را جمع آوری نماید. همانطور که انتظار میرود، این امر منجر به افزایش قابل توجه رقم بازیهای تولیدی این شرکت و همینطور افزایش کیفیت عناوین آنها میگردد.
در جلسهی توجیهی مالی سه ماههی اخیر شرکت، مدیر عامل این ایمبریسر گروپ، لارس وینگفورس (Lars Wingefors)، گفت که با در نظر گرفتن تمام توسعه دهندگانی که در حال حاضر زیر چتر عنوان این شرکت در حال فعالیت هستند، توسعهی بیش از ۷۰ پروژه طی سال مالی آینده (تا آوریل ۲۰۲۲) به اتمام میرسند. البته این عدد بدون در نظر گرفتن بازی و پروژههایی است که در حال حاضر در استودیوهای گیرباکس (Gearbox) و اسپایر (Aspyr) در حال توعه قرار دارند. همنین در ادامهی این جلسه، وینگرفورس گفت که این شرکت قصد دارد تا در نیمهی دوم سال ۲۰۲۱ بازیهای بیشتری از حد معمول منتشر نماید.
وینگفورس در ادامهی این جلسه اظهار داشت که با نگاهی صحیح به جلو و آینده نگری مناسب، این کمپانی اکنون قصد دارد که سال مالی بعدی خود را، که به مارس ۲۰۲۲ ختم میشود، به قویترین سال در تاریخ شرکت بدل نماید و همچنین قصد داریم که با انتشار تعداد قابل توجهی عنوان از پروژههای در دست توسعه در نیمهی دوم سال جاری میلادی طرفداران را به وجد آوریم. در مجموع، بر طبق برآوردهای مدیریتی و در زمان تهیهی این گزارش، ما انتظار داریم که بیش از ۷۰ پروژهی ویدیویی، با ارزش تمام شدهای در حدود ۲۵۰۰-۳۰۰۰ میلیون کرون، را به اتمام برسانیم. لازم به ذکر است که این عدد شامل هیچگونه از پروژههای اعلام شده در تاریخ ۳ فوریه استودیوهای اسپایر (Aspyr)، گیرباکس (Gearbox) و ایزی برین (EasyBrain) را شامل نمیشود.
در نهایت، شرکت اکنون قصد دارد که در طی سه ماههی سال جاری میلادی منتهی به مارس فعالیت کمتری از نظر انتشار عناوین جدید داشته باشد. همچنین ارزش بازیهای تکمیل شده (منتشر شده) در سه ماههی سال جاری میلادی در محدودهی ۱۲۰ – ۱۴۰ میلیون کرون و بین ۸۴۰ – ۸۶۰ میلیون کرون برای کل طول سال مالی شرکت تخمین زده میشود.
از بین عناوین قابل توجه کمپانی ایمبریسر که در حال توسعه میباشند، عنوان Biomutant نزدیکترین مورد برای انتشار است. از دیگر بازیهای برنامه ریزی شده برای عرضه در سال ۲۰۲۱ میتوان به عناوین Evil Dead: The Game ،Chorus ،Chivalry 2 و King’s Bounty 2 اشاره کرد.
نظر شما در این مورد چیست؟ به نظرتان این شرکت میتواند با انتشار عناوین خود طرفداران راضی نگه دارد؟ با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- ۱۰ بازی ناامیدکننده سال ۲۰۲۴
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
نظرات
یک سوال استودیو ۴a سازنده سری مترو هم زیر مجموعه این شرکت هستد ?:-)
بله
خب منتظر مترو بعدی :yes:
استالین هم اکانتش را بست 😥 چگونه پیسی گیمر ها را از خود برانیم
استودیو ۴A زیر مجموعه شرکت saber Intractive هست که پورت ویچر ۳ روی نینتندو و آپدیت نسل نهمی ویچر ۳ و همکاری با کرایتک در ساخت کرایسیس ریمستر جدید ترین آثارش بودن ؛ امسال توسط امبریسر گروپ خریداری شد