برخی از باس‌های Mass Effect Legendary Edition سرگرم کننده و عادلانه‌تر خواهند بود
برخی از باس‌های Mass Effect Legendary Edition سرگرم کننده و عادلانه‌تر خواهند بود
برخی از باس‌های Mass Effect Legendary Edition سرگرم کننده و عادلانه‌تر خواهند بود
برخی از باس‌های Mass Effect Legendary Edition سرگرم کننده و عادلانه‌تر خواهند بود
برخی از باس‌های Mass Effect Legendary Edition سرگرم کننده و عادلانه‌تر خواهند بود
برخی از باس‌های Mass Effect Legendary Edition سرگرم کننده و عادلانه‌تر خواهند بود

برخی از باس‌های Mass Effect Legendary Edition سرگرم کننده و عادلانه‌تر خواهند بود

مرصاد قدیری
۲۳:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
برخی از باس‌های Mass Effect Legendary Edition سرگرم کننده و عادلانه‌تر خواهند بود

همان طور که اطلاع دارید، Mass Effect Legendary Edition یک ریمستر ساده نیست و شامل بهبود‌ها و تغییرات متعددی می‌شود. حال باخبر شده‌ایم که مبارزه با برخی از باس‌های بازی نیز تغییرات جالبی داشته‌‌اند.

کوین میک (Kevin Meek)، کارگردان شخصیت‌های Mass Effect Legendary Edition، در طی مصاحبه‌ای با Game Informer در مورد تغییرات اعمال شده بر روی روند مبارزه با باس Benezia از نسخه‌ی اول Mass Effect صحبت کرد. او ابتدا به آزار دهنده بودن ساختار اولیه‌ی این مبارزه اشاره کرد.

فکر می‌کنم این یک مثال‌ واضح در Mass Effect 1 بود که آن‌ها دقیقاً نمی‌دانستند که آیا می‌خواهند یک بازی Cover Shooter با تمرکز بر روی ارائه‌ی Cover بسازند یا خیر. پس در نبرد با Benezia، اگر مسیر‌های اطراف آن را به خاطر داشته باشید، هیچ Cover‌ای وجود نداشت و اضافه کردن Cover نیز به خاطر باریک بودن مسیر‌ها ممکن نبود. سپس شما به گوشه‌ رسیده و با Cover روبه‌رو می‌شوید، اما تمام آن‌ها با biotics حرکت می‌کردند. پس مکانی در این مبارزه وجود نداشت که به شما اجازه بدهد در آن‌ جا پناه گرفته و برای مبارزه برنامه ریزی کنید.

میک در ادامه اعلام کرد که بایوور (BioWare) با اضافه کردن Cover و بهبود طراحی کلی محیط، تجربه‌ی مبارزه با این باس را در نسخه‌ی Mass Effect Legendary Edition بهبود داده است.

شما همیشه می‌توانید تضمین کنید که بخشی Cover برایتان وجود خواهد داشت که بتوانید پشت آن پناه بگیرید. طراحی دقیقاً همان طراحی سابق است، اما مسیر‌ها دو برابر عریض‌تر شده‌اند و تعدادی نقطه برای Cover نیز در دسترس قرار گرفته‌اند.

مک والترز (Mac Walters)، کارگردان Mass Effect Legendary Edition نیز اضافه کرد که توسعه دهندگان به مواردی که بازی‌بازان در عناوین اصلی به مشکل خوردند، نگاه کرده‌ و تغییراتی را در این بخش‌ها اعمال کرده‌اند که این مبارزات را سرگرم‌ کننده‌ و عادلانه‌تر می‌کنند. البته باید اشاره کرد که این تغییرات بر روی تعادل بازی تاثیر منفی نخواهند گذاشت.

کدام بخش‌ها باعث شدند تا مردم مدام با مشکل مواجه شوند؟ در این مورد، ما Autosave‌های بیشتری را اضافه کردیم تا حداقل اگر کشته شدید، سریع‌تر به مبارزه بازگردید. همچنین طوری برخی از دشمنان را احضار کرده‌ایم که تعداد زیادی از قدرت‌های Benezia به طور مکرر شما را به اطراف پرتاب نکنند. با این حال، مبارزه همچنان چالش برانگیز خواهد بود.

عنوان Mass Effect: Legendary Edition در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۴ مه ۲۰۲۱ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

برخی از باس‌های Mass Effect Legendary Edition سرگرم کننده و عادلانه‌تر خواهند بود
برخی از باس‌های Mass Effect Legendary Edition سرگرم کننده و عادلانه‌تر خواهند بود
برخی از باس‌های Mass Effect Legendary Edition سرگرم کننده و عادلانه‌تر خواهند بود
برخی از باس‌های Mass Effect Legendary Edition سرگرم کننده و عادلانه‌تر خواهند بود
برخی از باس‌های Mass Effect Legendary Edition سرگرم کننده و عادلانه‌تر خواهند بود
برخی از باس‌های Mass Effect Legendary Edition سرگرم کننده و عادلانه‌تر خواهند بود
برخی از باس‌های Mass Effect Legendary Edition سرگرم کننده و عادلانه‌تر خواهند بود
برخی از باس‌های Mass Effect Legendary Edition سرگرم کننده و عادلانه‌تر خواهند بود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

برخی از باس‌های Mass Effect Legendary Edition سرگرم کننده و عادلانه‌تر خواهند بود