کارگردان Final Fantasy 7 Remake برای ساخت بازی از سری Horizon الهام گرفته است
کارگردان عنوان Final Fantasy 7 Remake در مصاحبهی اخیر خود اشاره کرد که برای ساخت این بازی از مجموعهی Horizon الهام گرفته شده است.
نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، یکی از سه کارگردان بازی Final Fantasy 7 Remake، اخیراً در پست جدید بلاگ پلیاستیشن در خصوص علاقهاش به سری بازیهای سخن گفته است. وی اشاره کرد که آنها برای ساخت بازسازی Final Fantasy 7 از این بازیها الهام گرفتهاند. به گفته وی، Horizon: Zero Dawn با گرافیک خیرهکننده و برداشت منحصر به فرد از فضای پساآخرالزمانی یک اثر ماندگار از خود به جای گذاشت. به همین دلیل ، هاماگوچی مشتاقانه منتظر عرضهی Horizon: Forbidden West است و میخواهد قسمت دوم Final Fantasy 7 Remake را به روشی مشابه تکامل دهد.
البته آقای هاماگوچی به این موضوع که از کدام عناصر Forbidden West برای قسمت دوم Final Fantasy 7 Remake استفاده میشود، اشارهای نکرد اما وی احتمالاً به داستانگویی غیرخطی علاقهمند است. اگر داستانپردازی غیرخطی همان چیزی است که هماگوچی به آن علاقه دارد، بازیبازان احتمالاً عناصر دنیای باز بیشتری را در قسمت دوم بازی Final Fantasy 7 Remake نسبت به قسمت اول مشاهده خواهند کرد. این کارگردان اکنون فرصت بیشتری دارد که این موارد را اضافه کند. به نظر میرسد فرمول Remake برای ویژگیهای باز احتمالاً زیاد تغییر نخواهد کرد و همچنان به قرار دادن آنها در فواصل مناسب روایت میماند تا تنش داستان را حفظ کند.
در هر صورت انتظار میرود در آیندهی نزدیک اطلاعات بیشتری از بازیهای Horizon: Forbidden West و قسمت دوم Final Fantasy 7 Remake منتشر شود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
اکر امثال گاد نیاد و نخوان جایزه رو کیلویی به بازی اورریت شده سایبرپانک بدن هورایزن ۲ درصد گوتی شدنش بالاس
naughtydogisbest
ممکنه گاد سال دیگه میاد هیچی معلوم نیست
ولی اگه گاد نیفته امسال هورایزن ۲ گوتی رو میگیره با شکست دادن یه شوتر فوق گرافیکی و بقیه بازیا :laugh: 😀
زلدا ۲ هم میتونه یه رقیب جدی باشه ؛ الدن رینگ هم اگه بیاد ایضا
.
ولی هیچی تار ریش سلطان نمیشه
گفت امثال گاد
زلدا و الدن رینگ امثال گادن دیگه
بچه به نظرتون قسمت دوم هم انحصاریه ؟ یک چیزی که من دارم بهش میرسم خیلی عجیبه ، یادتونه میگفتن سونی به خرید ای پی علاقه منده و متال گیر و سایلنت رو دوس داره ولی به نظرم اون چیزی که دوس داره فاینال فنتزیه و فکر میکنم یک جورایی خریدش و برای اینکه خیلی هم انحصار بازی در نیاره میاد روی پی سی هم میدش ، من فکر میکنم توی اینده خیلی نزدیک احتمالا خبر پیوستن اسکوئر انیکس به سونی رو باید انتظار داشت ، سونی توی این چند سال نشون داده که به استودیو های سکند پارتی هم علاقه داره و میتونم بگم یکیشون اسکوئره و من میگم سونی حکم یک سرمایه گذار رو واسه این استودیو داره ، شما حتی میتونین ببینین که بازی های اینده این استودیو هم انحصاریه مثل پراجکت اثیا .
عزیزم اسکوئر انیکس یه کمپانیه استودیو نیست
خیلی ها باید از روی بازی های ما الهام بگیرند
و اینم مهمه این دو شاهکار در انحصار ps هستن :heh:
الان اواخر فاینال ۷ هستم بعدش میرم سراغ هورایزن زیرو دون :mean:
من نمیفهمم این کجاش خوبه؟؟؟
من خودم سونی فنم ولی نمفهمم این چیش خوبه که دوستان ایکس باکس فن نتونن تجربشون کنن!!
ما که بخیل نیستیم ولی تو انگاری خیلی بخیلی!
من هنوز حسرت یه شاهکاری مثه فورتزا هورازین رو میکشم
هنوز که هنوز میرم تو یوتیوب ازش گیم پلی میبینم
من نمیدونم شما چرا اینقدر خوشحالین که اینا انحصاریه!!
تحمل داشته باش مرد کیلزون ، رزیستنس ، گرن توریسمو ۷ در راه است
نسخه کامپلیت ادیشن رو تجربه کن حتما یه دی ال سی عالی داره ک اندازه خود بازی باکیفیته
فاینال فانتزی به کجا رسیده که از رو بازی های دیگه الهام میگیره 😐
این بازی پایه گذار یه سبک بوده به اینجا نرسونیدش
عیبی نداره بنظرم
خود میازاکی که ژانر کاملا جدیدی خلق کرده هم به گفته خودش از لجند اف زلدا(نیتندو) و ایکو(سونی) الهام گرفته
کار بدی نیست
گاد های کلاسیک الهام بخش کلی بازی دیگه بودن ولی کامبت دیزاینر گاد۱۸ گفت ما از نیوه الهام گرفتیم
همچنین طراح مبارزات انچارتد گفت از گیرز الهام گرفتیم
الهام داریم تا الهام
وقتی یه بازی یه زمانی خودش الهام بخش بوده الهام گرفتن یعنی افت
نه چیز دیگه ای
دیمن سولز وقتی الهام گرفت که قبلش کلی سابقه ی طوفانی داشت؟
گاد درسته الهام بخش بوده
ولی کار گاد رو با فاینال فانتزی مقایسه کن
فاینال خودش یه سبک جدید رو اختراع کرد تا حدودی:-D
گاد ولی کاری که قبلاً شروع شده بود رو ارتقا داد
همچنین آنچارتد که نسخه ی ارتقا یافته ی ترکیبی pop و tomb raider بود اول و بعد هویت پیدا کرد
البته همه ی شوتر سوم شخص ها از گیرز الهام گرفتن
یه دلیل باشه که از اپیک خوشم بیاد اونم اینه که این سیستم رو انحصاری نکرد مثل کاری که وارنر با نمسیس کرد ( لعنت بهش:-|)
قبل از گاد چیزی شروع نشده بود
گاند۱ بنیان گذار اون سبک دوربین و هک اند اسلش بود و کامبت فضاییش بود
گاد کی اومد؟
اولین نسخه ی دویل می کرای کی اومد؟
این دو بازی متفاوته همه چیشون
هک لند اسلش که خیلی قبل تر از این دوتا بوده تو این صنعت
منظور من طراحی کلی بازیه
آفرین
منظور منم همینه
بازیا از هم الهام میگیرن
هرچقد هم شاخ باشن بازم الهام بخش همدیگن
درسته الان گرفتم
حرفم رو پس میگیرم