We Were Here هم اکنون به صورت رایگان بر روی پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار دارد
توتال میهم گیمز (Total Mayhem Games) با انتشار بیانیهای اعلام کرد که We Were Here، بازی co-op ماجراجویی و معمایی این استودیو، امروز به صورت رایگان راهی کنسول پلیاستیشن ۴ میشود و از طریق فروشگاه پلیاستیشن در اختیار بازیبازان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این بازی، دنبالههای این عنوان یعنی We Were Here Too و We Were Here Together نیز در ماه جاری برای کنسول سونی منتشر خواهند شد.
در کنار عرضهی رایگان We Were Here بر روی فروشگاه پلیاستیشن، نسخههای ایکسباکس وان و رایانههای شخصی نیز برای مدت محدودی رایگان خواهند بود. طبق اطلاعات منتشر شده، بازیبازان تا تاریخ ۴ اسفند (۲۲ فوریه)، یک روز پیش از عرضهی نسخهی پلیاستیشن ۴ عناوین We Were Here Too و We Were Here Together، فرصت دارند تا از این پیشنهاد ویژه استفاده کرده و We Were Here را به صورت رایگان دریافت کنند.
در نظر داشته باشید که در صورت دانلود بازی، شما برای همیشه صاحب آن خواهید بود. پس توصیه میکنیم که حتماً پیش از این که قیمت بازی به حالت اولیه بازگردد آن را دریافت کنید. متاسفانه هنوز مشخص نیست که آیا دنبالههای We Were Here نیز قرار است در ابتدا به صورت رایگان منتشر شوند یا خیر. همچنین توتال میهم در مورد نسخهی پلیاستیشن ۵ بازی نیز اطلاعاتی را منتشر نکرده است. با این حال به لطف قابلیت پشتیبانی از نسل قبل، شما میتوانید این عناوین را بر روی کنسول جدید سونی نیز تجربه کنید.
بازی We Were Here یک عنوان co-op جالب است که با جدا کردن بازیبازان از یکدیگر و با دادن بخشی از اطلاعات مورد نیاز به هرکدام، از آنها میخواهد با همکاری یکدیگر به حل معماهای مختلف بپردازند. بازیبازان باید با اکتشاف در محیط خود، اطلاعات مختلفی را جمع آوری کرده و سپس آنها را با دوست خود به اشتراک بگذارند. این عنوان تمرکز بسیار زیادی بر روی همکاری دارد و تجربهی منحصر به فردی را ارائه میدهد.
بازی We Were Here هماکنون بر روی کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- شرکت بانجی ۲۲۰ کارمند خود را اخراج کرد
- تصاحب Bungie ممکن بود به ضرر ایکس باکس تمام شود
- ویدیو: موسیقی GTA San Andreas به سبک ایرانی
- گزارش مالی مایکروسافت: رشد درآمد Xbox به لطف اکتیویژن بلیزارد و کاهش درآمد بخش سختافزار
- مدیر بازاریابی ایکس باکس: امیدواریم با گیم پس دوره Xbox 360 را بازسازی کنیم
- گزارش: عرضه بازی Avowed تا سال ۲۰۲۵ تاخیر خورده است
- گزارش: توسعهدهنده Phantom Blade Zero در مورد عدم عرضه نسخه Xbox: «کسی به این پلتفرم نیاز ندارد»
- توسعهدهنده سابق راکستار: GTA 4 کمی بیش از حد جدی و تاریک بود
- شخصی از FromSoftware به دلیل سختی Elden Ring شکایت کرده است
- چگونه Assassin’s Creed Origins به یک بازی فوقالعاده تبدیل شد؟
نظرات